Wiadomości | 20.11.20

Maserati MC20 z tytułem China Performance Car Of The Year 2021

Wraz z nowym supersportowym samochodem MC20 marka oficjalnie rozpoczęła nową erę.

Wczoraj w Kantonie oficjalnie ogłoszono wyczekiwane nagrody China Car of the Year 2021. Nagrody, ściśle śledzone zarówno przez znawców branży, jak i konsumentów, mają na celu promowanie ciągłej poprawy chińskiego przemysłu motoryzacyjnego i rynku. Nagrody China Car of the Year 2021 przyznało jury złożone z 41 autorytatywnych jurorów z mediów motoryzacyjnych. W oparciu o wyniki ogólne i rynkowe, a także inne kluczowe czynniki kandydujących modeli, supersportowy samochód Maserati MC20 został uznany za chiński samochód wyczynowy roku 2021.

Opracowany przez Maserati Innovation Lab i wyprodukowany w historycznym zakładzie w Modenie, MC20 jest w 100% wyprodukowany we Włoszech. Jego wspaniały wygląd skrywa bezkompromisowo sportową duszę, z nowym 630-konnym silnikiem V6 Nettuno, który zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km / hw mniej niż 2,9 sekundy i prędkość maksymalną ponad 325 km / h. Opatentowany silnik został opracowany, zaprojektowany i zbudowany w całości we własnym zakresie i wykorzystuje technologię komory wstępnej pochodzącą z silników Formuły 1.



Nowa Skoda Octavia
Premiery | 16.02.24

Nowa Skoda Octavia

Skoda Auto unowocześnia kultową Octavię w wersji hatchback i kombi. Z ponad 7 milionami sprzedanych egzemplarzy, jest to zdecydowanie najlepiej sprzedający się model marki.

Marka Jeep przedstawia nowego Gladiatora
Premiery | 14.09.23

Marka Jeep przedstawia nowego Gladiatora

Najbardziej wszechstronny i wyrafinowany Jeep Gladiator w historii o największych możliwościach terenowych na świecie z nową kultową osłoną chłodnicy z siedmioma szczelinami.

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth
Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.