Tuning | 02.03.23

Mansory przedstawia limitowaną edycję 2-drzwiowego Coupe na podstawie Klasy G Mercedesa

Ograniczona niewielka seria 8 sztuk modelu MANSORY Gronos Coupe EVO C, każdy pojazd to unikalny okaz.


Mansory przedstawia limitowaną edycję 2-drzwiowego Coupe na podstawie Klasy G Mercedesa

Podstawowa idea budowy takiego pojazdu była wielokrotnie przynoszona do firmy przez klientów w ramach programu samochodu na zamówienie. W rezultacie został zaprojektowany, opracowany i przygotowany do produkcji. Cały proces od skomplikowanej fazy planowania i projektowania po zakończenie produkcji pojazdu zajął około półtora roku. Ograniczona niewielka seria 8 sztuk „Mansory Gronos Coupe Evo C” zostanie wyprodukowana dla wybranych klientów, gdzie każdy pojazd jest dostarczany jako unikalny okaz.

 

Podstawowym pojazdem tej konwersji był jeden z najpopularniejszych na świecie luksusowych terenowych modeli marki Mercedes „Klasa G”, która jest bardzo poszukiwana na wszystkich rynkach na całym świecie.

 

Aby przekonwertować podstawowy pojazd z konfiguracji 4-drzwiowej na 2-drzwiową konfigurację, należy przeprowadzić bardzo obszerne modyfikacje nadwozia. Zatem w pierwszym kroku standardowa klasa G pozbywa się wszystkich czterech drzwi. Następnie słupek B jest przenoszony do tyłu, aby zapewnić wystarczającą przestrzeń dla drzwi przednich, które wyrosły na tę samą długość. Jednocześnie drzwi są przenoszone z A do słupka B.

 

Ta konwersja, która jest widoczna tylko z zewnątrz na drugim spojrzeniu, obejmuje wiele wysiłków technicznych i strukturalnych. Nie tylko wszystkie mocowania drzwi muszą zostać przeniesione z słupka A do słupka B w lustrzanym obrazie, ale także technologię otwierania drzwi, w tym klamek drzwi, należy zmienić pozycję, aby utrzymać harmonijny ogólny wygląd z auta. Wszystkie mechaniczne miary konwersji są przeprowadzane przy zachowaniu standardowej technologii bezpieczeństwa, a wszystkie niezbędne miary konwersji wizualnej są przeprowadzane dużym kosztem za pomocą zupełnie nowych części karoserii, a następnie odmalowania, aby były całkowicie niewidoczne. Tylko w ten sposób konwersja drzwi jest jednocześnie przyjemna wizualnie i technicznie idealna. Dostępna jest również wersja pancerna na specjalne żądanie.

 

„Mansory Gronos Coupé Evo C” opiera się na najpotężniejszej wersji programu udoskonalania Mansory dla Klasy G - „Gronos Evo S” - a zatem przejmuje jego imponujące dane dotyczące wydajności niezmienionych. Wyrażone na rysunkach oznacza to moc silnika o mocy 900 KM i potężny moment obrotowy nie mniej imponujący 1200 nm. Powstałe liczby wydajności to 250 km/h i 3,3 s od 0 do 100 km/h.



Maserati MCXtrema, nazwa najpotężniejszego modelu marki bez homologacji do jazdy po drogach
Wiadomości | 02.08.23

Maserati MCXtrema, nazwa najpotężniejszego modelu marki bez homologacji do jazdy po drogach

Nazywa się Maserati MCXtrema, z całą destrukcyjną siłą samochodu wyścigowego o mocy 730 KM

Pininfarina zaprezentowało nowy elektryczny koncept SUV-a Pura Vision
Concept Cars | 05.08.23

Pininfarina zaprezentowało nowy elektryczny koncept SUV-a Pura Vision

Elegancka sylwetka i dramatyczne proporcje tego studium projektowego wyrażają filozofię projektowania przekształcając DNA kultowych modeli z przeszłości, aby zdefiniować przyszłość.

Hyundai i20 Nowej Generacji. Nowe zdjęcia wnętrza pojazdu
Wiadomości | 07.04.20

Hyundai i20 Nowej Generacji. Nowe zdjęcia wnętrza pojazdu

Hyundai ujawnia więcej szczegółów na temat wnętrza modelu i20 Nowej Generacji z wyjątkowym wykończeniem Lime Green. Bardziej dynamiczny wygląd, nowe zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i łączności oraz 48-woltowy hybrydowy układ napędowy.