Ograniczona niewielka seria 8 sztuk modelu MANSORY Gronos Coupe EVO C, każdy pojazd to unikalny okaz.
Podstawowa idea budowy takiego pojazdu była wielokrotnie przynoszona do firmy przez klientów w ramach programu samochodu na zamówienie. W rezultacie został zaprojektowany, opracowany i przygotowany do produkcji. Cały proces od skomplikowanej fazy planowania i projektowania po zakończenie produkcji pojazdu zajął około półtora roku. Ograniczona niewielka seria 8 sztuk „Mansory Gronos Coupe Evo C” zostanie wyprodukowana dla wybranych klientów, gdzie każdy pojazd jest dostarczany jako unikalny okaz.
Podstawowym pojazdem tej konwersji był jeden z najpopularniejszych na świecie luksusowych terenowych modeli marki Mercedes „Klasa G”, która jest bardzo poszukiwana na wszystkich rynkach na całym świecie.
Aby przekonwertować podstawowy pojazd z konfiguracji 4-drzwiowej na 2-drzwiową konfigurację, należy przeprowadzić bardzo obszerne modyfikacje nadwozia. Zatem w pierwszym kroku standardowa klasa G pozbywa się wszystkich czterech drzwi. Następnie słupek B jest przenoszony do tyłu, aby zapewnić wystarczającą przestrzeń dla drzwi przednich, które wyrosły na tę samą długość. Jednocześnie drzwi są przenoszone z A do słupka B.
Ta konwersja, która jest widoczna tylko z zewnątrz na drugim spojrzeniu, obejmuje wiele wysiłków technicznych i strukturalnych. Nie tylko wszystkie mocowania drzwi muszą zostać przeniesione z słupka A do słupka B w lustrzanym obrazie, ale także technologię otwierania drzwi, w tym klamek drzwi, należy zmienić pozycję, aby utrzymać harmonijny ogólny wygląd z auta. Wszystkie mechaniczne miary konwersji są przeprowadzane przy zachowaniu standardowej technologii bezpieczeństwa, a wszystkie niezbędne miary konwersji wizualnej są przeprowadzane dużym kosztem za pomocą zupełnie nowych części karoserii, a następnie odmalowania, aby były całkowicie niewidoczne. Tylko w ten sposób konwersja drzwi jest jednocześnie przyjemna wizualnie i technicznie idealna. Dostępna jest również wersja pancerna na specjalne żądanie.
„Mansory Gronos Coupé Evo C” opiera się na najpotężniejszej wersji programu udoskonalania Mansory dla Klasy G - „Gronos Evo S” - a zatem przejmuje jego imponujące dane dotyczące wydajności niezmienionych. Wyrażone na rysunkach oznacza to moc silnika o mocy 900 KM i potężny moment obrotowy nie mniej imponujący 1200 nm. Powstałe liczby wydajności to 250 km/h i 3,3 s od 0 do 100 km/h.
Baojun wprowadził wczoraj pojazdy elektryczne E300 i E300 Plus w sześciu wariantach cenowych, które mają zasięg 305 kilometrów.
Automobili Lamborghini pokazało nowy model z napędem na tylne koła, wykorzystując po raz pierwszy rzeczywistość rozszerzoną (AR) na swojej oficjalnej stronie internetowej. Nowy model V10 z napędem na tylne koła oraz specjalnie dostrojonym systemem kontroli trakcji Performance (P-TCS). Dach w górę lub w dół, codzienna jazda i wysoka wydajność towarzyszą niepowtarzalnym dźwiękom wolnossącej jednostki V10, zapewniającej taką samą moc 610 KM (449 kW) i moment obrotowy 560 Nm jak w wersji coupé. Z przyspieszeniem 0-100 km / h zaledwie 3,5 sekundy i maksymalną prędkością 324 km/h.
Prezentowany podczas Ultrace 2023 Volkswagen Golf R Hurricane to wyjątkowa odmiana najmocniejszej produkowanej seryjnie wersji kompaktowego auta marki z Wolfsburga.