Podczas Goodwood Festival of Speed Lamborghini Squadra Corse zaprezentowało pierwszy hybrydowy prototyp wyścigów długodystansowych LMDh.
Lamborghini Squadra Corse wprowadza dziś na Goodwood Festival of Speed swój pierwszy hybrydowy prototyp do wyścigów długodystansowych, SC63. SC63, którego testy rozpoczną się w ciągu kilku tygodni, ma startować w klasie Hypercar w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA 2024, w tym w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, oraz w klasie GTP w IMSA WeatherTech Sports Car Championship Endurance Cup, składającej się z klasyczne wyścigi, takie jak 24-godzinny wyścig Daytona i 12-godzinny wyścig Sebring. Lamborghini nawiązało współpracę z włoskim zespołem Iron Lynx, aby prowadzić samochód w międzynarodowych zawodach i pozyskało światowej klasy kierowców ze świata Formuły 1 i wyścigów długodystansowych.
Projekt LMDh reprezentuje nową koncepcję wyścigów i wpisuje się w strategię Direzione Cor Tauri przedstawioną w 2021 r.: plan działania na rzecz elektryfikacji, który doprowadzi firmę do hybrydyzacji całej gamy modeli do końca 2024 r., zwiększając jednocześnie emocje z jazdy i osiągi. Dzięki SC63 podejście to zostało zastosowane również w programie sportów motorowych, stanowiącym nowy filar Manifestu Lamborghini: Driving Humans Beyond.
Początek nowej ery dla Volvo Cars. Prawdziwy siedmiomiejscowy, w pełni elektryczny SUV, który jeszcze bardziej podnosi standardy marki w zakresie bezpieczeństwa.
Wizja lekkiego, hipersportowego samochodu przeznaczonego wyłącznie do jazdy po torze, który zostanie wyprodukowany w ilości 40 sztuk, po 4 miliony euro netto za sztukę.