Wiadomości | 03.02.22

Koniec produkcji Citroena C1

Od 2005 roku niemal 1,2 miliona egzemplarzy C1 znalazło szczęśliwych nabywców. Zastąpią go modele AMI oraz C3.


Koniec produkcji Citroena C1

W obliczu nowych wyzwań w zakresie mobilności Citroën C1 – jeden z wiodących modeli w segmencie małych samochodów miejskich – zakończy swój żywot wraz z zejściem ostatniego egzemplarza tego modelu z linii montażowej w fabryce w Kolinie w Czechach. Zmiany w zasadach ruchu kołowego w centrach miast i pragnienie zaoferowania bardzo przystępnego cenowo czterokołowca elektrycznego, który wychodzi naprzeciw powyższym wymogom w zakresie mobilności miejskiej, skłoniły markę Citroën do przestawienia swojej oferty na innowacyjny model jakim jest Citroën Ami. Natomiast jeśli chodzi o poruszanie się poza strefami ograniczonego ruchu kołowego, klienci poszukujący samochodów o większej przestronności i wszechstronności, ale równie atrakcyjnych pod względem zwrotności i pozycjonowania cenowego, będą mieli do wyboru model C3, szczególnie atrakcyjny w wersji C3 C-Series.

 

Od 2005 roku Citroën C1 wnosił do miasta powiew świeżości i zdołał przekonać do siebie blisko 1,2 mln nabywców. Ze swoim zniewalającym doskonale radził sobie z utrudnieniami w ruchu miejskim dzięki zapewniającej mu zwrotność i ułatwiającej parkowanie długości, wynoszącej zaledwie 3,46 m. Poddany w 2014 roku restylingowi C1 dostosował się do oczekiwań klientów, wzbogacając się o wersję 3- i 5-drzwiową, a w wersji Airscape także o elektryczny szyberdach, pozwalający cieszyć się urokami miasta z wiatrem we włosach. Prosty w użytkowaniu i ułatwiający codzienne życie C1 doskonale pasował do swojej epoki. Był wyposażony w 7-calowy dotykowy tablet z funkcją Mirror Screen, umożliwiającą klonowanie najważniejszych funkcji smartfona. Lubiący dopasowywać się do osobowości swojego właściciela C1 dysponuje licznymi elementami personalizacji, takimi jak trzy kolory dachu do wyboru dla amatorów dwubarwnych nadwozi. Jako obiekt modowych trendów, C1 był też oferowany w limitowanych edycjach, na przykład JCC+ z nadwoziem w barwach autorstwa francuskiego artysty Jean Charles de Castelbajaca czy też w edycji powstałej we współpracy z czasopismem Elle. Z kolei seria specjalna Urban Ride uczyniła z niego poszukiwacza miejskich przygód.



Premiera SsangYong Musso, Geneva2018
Wiadomości | 06.07.23

Premiera SsangYong Musso, Geneva2018

Produkcja i montaż filmu z europejskiej premiery SsangYong Musso oraz prezentacja stoiska marki podczas targów w Genewie w 2018 roku na zlecenie SsangYong Polska.

Podrasuj swojego w pełni elektrycznego Polestar 2
Tuning | 25.06.20

Podrasuj swojego w pełni elektrycznego Polestar 2

Opcjonalny pakiet Performance dla Polestar 2 obejmuje czterotłokowy układ hamulcowy Brembo o podwyższonej zdolności hamowania i zoptymalizowanej regeneracji energii dla elektrycznego układu napędowego, regulowane amortyzatory z podwójnym przepływem Öhlins, z 22 dostępnymi ustawieniami dla preferencji kierowcy, 20-calowe lekkie kute felgi aluminiowe, zmniejszające masę nieresorowaną o 3,3 funta. każdy, a także kołpaki zaworów i pasy bezpieczeństwa.

Nowy Nissan Qashqai poznaliśmy wnętrze
Wiadomości | 07.12.20

Nowy Nissan Qashqai poznaliśmy wnętrze

Nowy Nissan Qashqai oferuje najwyższej klasy wzornictwo w zestawieniu z zaawansowanymi technologiami pokładowymi.