Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.
- Nowe motto marki brzmi: „Movement that inspires”.
- Kia ustanawia rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, które jednocześnie odpalą fajerwerki” w czasie prezentacji nowego logo.
- Nowy cel marki oraz globalna strategia zostaną zaprezentowane 15 stycznia.
Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które symbolizują śmiałą transformację oraz nowe cele. Nowe logo wyraża ambicję marki Kia, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności, co wpłynie na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.
Logo jest symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwić im doświadczanie nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia logo świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności marki w dążeniu do tego celu. Coraz większe ambicje marki oraz – co ważniejsze – to, co oferuje klientom wyrażają wznoszące linie w logo.
Nowa bestia rządzi miejską dżunglą dzięki futurystycznej technologii, agresywnemu projektowi, niezrównanemu stylowi i mocy. Tak KIA India opisuje premierę swojego nowego modelu.
Koncepcja miejskiego pojazdu elektrycznego zostanie w pełni pokazana podczas otwarcia CUPRA City Garage w Monachium podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego IAA w Monachium.