Wiadomości | 10.01.21

KIA zaprezentowała nowe logo

Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.

- Nowe motto marki brzmi: „Movement that inspires”.

 

- Kia ustanawia rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, które jednocześnie odpalą fajerwerki” w czasie prezentacji nowego logo.

 

- Nowy cel marki oraz globalna strategia zostaną zaprezentowane 15 stycznia.

Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które symbolizują śmiałą transformację oraz nowe cele. Nowe logo wyraża ambicję marki Kia, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności, co wpłynie na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.

 

Logo jest symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwić im doświadczanie nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia logo świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności marki w dążeniu do tego celu. Coraz większe ambicje marki oraz – co ważniejsze – to, co oferuje klientom wyrażają wznoszące linie w logo.



Skoda Enyaq Sportline iV
Elektryczne | 16.02.21

Skoda Enyaq Sportline iV

SKODA dodaje wariant SPORTLINE do swojej nowej gamy całkowicie elektrycznych SUV-ów.

Donkervoort pokazał model D8 GTO-JD70 w wersji Bare Naked Carbon Edition
Tuning | 28.07.20

Donkervoort pokazał model D8 GTO-JD70 w wersji Bare Naked Carbon Edition

Ponad połowa wszystkich 70 planowanych sztuk modeu JD70 - po jednym na każdy rok dotychczasowego życia założyciela Joopa Donkervoorta - została sprzedana, a część została zamówiona w specjalnej karbonowej edycji.

Automobili Lamborghini prezentuje Huracán Tecnica
Premiery | 12.04.22

Automobili Lamborghini prezentuje Huracán Tecnica

Arcydzieło Lamborghini nowej generacji zaprojektowane, aby zapewnić to, co najlepsze zarówno na drodze, jak i na torze.