Wiadomości | 10.01.21

KIA zaprezentowała nowe logo

Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.

- Nowe motto marki brzmi: „Movement that inspires”.

 

- Kia ustanawia rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, które jednocześnie odpalą fajerwerki” w czasie prezentacji nowego logo.

 

- Nowy cel marki oraz globalna strategia zostaną zaprezentowane 15 stycznia.

Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które symbolizują śmiałą transformację oraz nowe cele. Nowe logo wyraża ambicję marki Kia, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności, co wpłynie na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.

 

Logo jest symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwić im doświadczanie nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia logo świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności marki w dążeniu do tego celu. Coraz większe ambicje marki oraz – co ważniejsze – to, co oferuje klientom wyrażają wznoszące linie w logo.



Dacia Duster najbardziej wartościowym nowym samochodem w konkursie Auto Trader
Wiadomości | 02.07.20

Dacia Duster najbardziej wartościowym nowym samochodem w konkursie Auto Trader

Dacia Duster triumfuje nagrodą Best Value New Car Award 2020 od Auto Trader już drugi rok z rzędu.

Renault Arkana nowy hybrydowy SUV Coupe
Wiadomości | 26.09.20

Renault Arkana nowy hybrydowy SUV Coupe

Bardzo dobra wiadomość dla fanów: Renault Arkana przyjeżdża do Europy!

Debiut ekstremalnego samochodu wyścigowego Team Fordzilla P1
Super Cars | 16.12.20

Debiut ekstremalnego samochodu wyścigowego Team Fordzilla P1

To pierwszy wirtualny samochód wyścigowy do gier, zaprojektowany we współpracy samych graczy i marki samochodów, który wyprodukowano jako pełnowymiarowy model.