Wiadomości | 10.01.21

KIA zaprezentowała nowe logo

Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.

- Nowe motto marki brzmi: „Movement that inspires”.

 

- Kia ustanawia rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, które jednocześnie odpalą fajerwerki” w czasie prezentacji nowego logo.

 

- Nowy cel marki oraz globalna strategia zostaną zaprezentowane 15 stycznia.

Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które symbolizują śmiałą transformację oraz nowe cele. Nowe logo wyraża ambicję marki Kia, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności, co wpłynie na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.

 

Logo jest symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwić im doświadczanie nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia logo świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności marki w dążeniu do tego celu. Coraz większe ambicje marki oraz – co ważniejsze – to, co oferuje klientom wyrażają wznoszące linie w logo.



Urodzony do driftu, Renault R5 Turbo 3E
Concept Cars | 23.09.22

Urodzony do driftu, Renault R5 Turbo 3E

Spektakularny, w pełni elektryczny samochód pokazowy zaprojektowany do driftu, w hołdzie dla uczczenia 50. rocznicy powstania najbardziej znanych sportowych wersji Renault 5.

Trzy nowe zelektryfikowane modele CUPRA do 2025 roku
Wiadomości | 09.06.22

Trzy nowe zelektryfikowane modele CUPRA do 2025 roku

Podczas CUPRA Impulse Event zaprezentowano nowe modele marki oraz ambitne plany na przyszłość.

Światowa premiera nowego topowego modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE
Premiery | 22.04.24

Światowa premiera nowego topowego modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

Na marginesie weekendu Formuły 1 w Szanghaju Mercedes-AMG zaprezentował nowy, topowy model swojej serii GT.