Wiadomości | 10.01.21

KIA zaprezentowała nowe logo

Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.

- Nowe motto marki brzmi: „Movement that inspires”.

 

- Kia ustanawia rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, które jednocześnie odpalą fajerwerki” w czasie prezentacji nowego logo.

 

- Nowy cel marki oraz globalna strategia zostaną zaprezentowane 15 stycznia.

Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które symbolizują śmiałą transformację oraz nowe cele. Nowe logo wyraża ambicję marki Kia, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności, co wpłynie na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.

 

Logo jest symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwić im doświadczanie nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia logo świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności marki w dążeniu do tego celu. Coraz większe ambicje marki oraz – co ważniejsze – to, co oferuje klientom wyrażają wznoszące linie w logo.



Marka Jeep przedstawia pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a Jeepa
Elektryczne | 01.03.22

Marka Jeep przedstawia pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a Jeepa

Ten nowy, w pełni elektryczny pojazd marki Jeep zostanie wprowadzony na rynek na początku przyszłego roku.

Czas zmienić opony na letnie
Wiadomości | 07.04.23

Czas zmienić opony na letnie

Pora umawiać się na zakładanie opon letnich lub sprawdzanie opon całorocznych. Przed zakupem dobrze jest zasięgnąć porady warsztatu lub sprzedawcy i zapoznać się z raportami z testów.

Dynamiczne nadwozie nowej Skody Superb
Wiadomości | 26.10.23

Dynamiczne nadwozie nowej Skody Superb

Na nieco ponad tydzień przed światową premierą, marka Skoda opublikowała szkice nadwozia czwartej generacji Skody Superb.