Całkowicie nowy Niro zostanie zaprezentowany podczas Seoul Mobility Show. Stylowy i odważny crossover przeprojektowany zgodnie z nową filozofią projektową firmy.
Przeprojektowany zgodnie z filozofią projektową firmy „Opposites United” całkowicie nowy Niro wyraźnie ilustruje zaangażowanie Kia w zrównoważony rozwój. Czerpiąc inspirację ze świata przyrody, który ma chronić zrównoważona mobilność, nowy Niro odwołuje się do złożonych potrzeb konsumentów dbających o zrównoważony rozwój i zapewnia design, który łączy przyjazność dla środowiska z zabawą i przyjemnością z jazdy.
Nadwozie nowego Niro rozszerza odważne elementy projektowe, które po raz pierwszy pokazano w koncepcji Habaniro w 2019 roku. Stylowy i odważny crossover ucieleśnia gotowość Habaniro na przygodę z czystym i zaawansowanym technologicznie dwukolorowym nadwoziem. Wewnątrz kabiny niekonwencjonalna asymetryczna deska rozdzielcza łączy w sobie poziome i ukośne formy, aby urzeczywistnić wskazówki projektowe „Opposites United”, a dzięki odważnej, praktycznej i ekologicznej konstrukcji spełnia etos „Joy for Reason”.
Całkowicie nowy Niro zostanie zaprezentowany na tegorocznym Seoul Mobility Show 25 listopada.
Citroen wzmacnia swój międzynarodowy wymiar, prezentując nowego C3, wszechstronnego hatchbacka, który przyczyni się do umocnienia obecności marki w Ameryce Południowej.
Toyota prezentuje nową, odświeżoną wersję Hiluxa 8. generacji, w najwyższej wersji wyposażenia Invincible. Nowy, bardziej prestiżowy wygląd oraz nowy silnik 2.8 l o lepszych osiągach na trasie i w terenie. Również udoskonalony system multimediów z Apple CarPlay oraz Android Auto.