Audi S1 Hoonitron ma dwa silniki elektryczne, napęd na wszystkie koła, moc, podwozie z włókna węglowego. Audi Sport opracowało go wyłącznie dla Kena Blocka.
Kiedy amerykański artysta driftowy Ken Block publikuje dziś swój długo oczekiwany film o Electrikhanie, Audi S1 Hoonitron będzie jednym z głównych wykonawców: opracowany i zmontowany w Audi Sport w Neckarsulm, całkowicie elektryczny prototyp który został zaprojektowany przez Audi Design, czerpiąc inspiracje z ikony Audi, która zachwyca widzów.
Audi S1 Hoonitron ma dwa silniki elektryczne, napęd na wszystkie koła, moc, podwozie z włókna węglowego i jest w pełni zgodne z normami bezpieczeństwa FIA, organu zarządzającego sportami motorowymi. Audi Sport opracowało go jako jedyny w swoim rodzaju samochód wyłącznie dla Kena Blocka. Jego karoseria, za którą odpowiada Audi Design pod kierownictwem Marca Lichte, natychmiast przywołuje wspomnienia legendarnego Audi Sport quattro S1, którym cztery pierścienie wspięły się na szczyt w słynnym wyścigu górskim Pikes Peak. Ken Block i jego zespół ściśle współpracowali z działami Audi podczas rozwoju pojazdu.
Dryf wzdłuż słynnej Wieży Eiffla, spektakularny skok z parkingu sąsiedniego hotelu lub pączki na legendarnym pasie przed widzem legendy Le Mans Tomem Kristensenem: Ken Block, Audi S1 Hoonitron i inne modele z Audi Tradition kolekcja skarbów zrobiła furorę podczas nocnego kręcenia filmu w Las Vegas. Amerykańska gwiazda Audi S1 e-tron quattro Hoonitron na kilka dni zelektryzowała raj dla graczy na pustyni Nevady. Teraz Ken Block wypuścił produkt kinowy
Duńska marka hipersamochodów Zenvo Automotive zaprezentowała swoje zupełnie nowe modele Aurora podczas tegorocznej edycji Festiwalu Prędkości w Goodwood.
Eleganckie, wydajne i ewolucyjne: nowe Audi A3 Limousine. Nowe Audi A3 Limousine ma bardzo sportowy, a zarazem elegancki wygląd. W porównaniu z poprzednikiem, samochód jest teraz dłuższy szerszy i wyższy. Wpłynęło to na zwiększenie przestrzeni nad głową, gdzie równocześnie pozycja fotela kierowcy jest niższa oraz po bokach. Pojemność bagażnika 425 l. jest dokładnie taka sama jak w modelu poprzednim.
Oficjalnie zmierzony i potwierdzony notarialnie czas 6:29,090 minut na torze o długości 20,832 km hipersamochód pobił swój własny rekord o ponad pięć sekund.