Kei-car kategoria pojazdów, która praktycznie nie istnieje w Europie
Przyjazny, mocny wygląd SUV-a z przestronnym, wygodnym wnętrzem. Mitsubishi Delica Mini należy do kategorii pojazdów, która określa mikrosamochody.
Mitsubishi Delica Mini, samochód dostępny tylko na rynku japońskim, który opierając się na koncepcji niezawodnego i aktywnego kei-cara o dużej wysokości, łączącego przestronne wnętrze z mocną jazdą.
Delica Mini charakteryzuje się stylistyką SUV-a, funkcjonalną kabiną wygodną zarówno do rekreacji na świeżym powietrzu, jak i codziennego użytku, przestronnym wnętrzem pozwalającym na komfort nawet na tylnych siedzeniach, bezpieczną i przyjemną jazdą po drodze. Przyjazny przód pojazdu przypominający Delica, a także 15-calowe opony o dużej średnicy i specjalnie dostrojone amortyzatory, będące ekskluzywnym wyposażeniem modelu 4WD, spotkały się z pozytywnym przyjęciem na rynku japońskim.
Połączenie trójwymiarowej konstrukcji przodu Dynamic Shield, wyrażającej moc i bezpieczeństwo, z reflektorami z wbudowanymi charakterystycznymi półokrągłymi światłami pozycyjnymi LED daje elegancki, a jednocześnie przyjazny wygląd.
Tylne siedzenia zapewniają zakres przesuwania do przodu i do tyłu wynoszący 320 mm, a przestrzeń na nogi gwarantuje pasażerom dużo miejsca do siedzenia, nawet przy maksymalnie odsuniętych przednich siedzeniach. Siedzenia po obu stronach również przesuwają się i odchylają, umożliwiając różne ustawienia siedzeń w zależności od liczby pasażerów i ilości bagażu.
SEAT Leon czwartej generacji to pierwszy model hiszpańskiego producenta dostępny w Polsce w czterech wersjach napędu: benzynowej (TSI), diesel (TDI) oraz miękkiej hybrydzie (eTSI) i hybrydzie typu plug-in (eHybrid). SEAT przygotował w sumie 12 wariantów, z silnikami o mocy od 90 do 204 KM. Szeroka gama dostępnych systemów napędowych stanowi odpowiedź na coraz większe zróżnicowanie potrzeb użytkowników. Każdy z nich sprawia, że najnowszy SEAT Leona łączy w sobie wydajność, wysokie osiągi i niskoemisyjność. Kierowcy mogą korzystać także z czterech zaprogramowanych trybów jazdy ? Eco, Normal, Comfort i Sport. Możliwe jest również dostosowanie parametrów do indywidualnych potrzeb za pomocą nowego menu adaptacyjnego zawieszenia (DCC).