Wiadomości | 22.05.20

JETTA submarka Volkswagena w Chinach i premiera zupełnie nowego SUV-a VS7

JETTA submarka Volkswagena w Chinach, jest nadal dobrze postrzegana jako opcja dla osób, które chcą kupić samochód po raz pierwszy. W kwietniu JETTA dostarczyła klientom 13 500 samochodów. Odpowiada to w przybliżeniu jednemu procentowi największego na świecie rynku motoryzacyjnego, co jest możliwe dzięki jednej z najlepszych marek w historii Chin.


JETTA submarka Volkswagena w Chinach i premiera zupełnie nowego SUV-a VS7

JETTA submarka Volkswagena w Chinach, jest nadal dobrze postrzegana jako opcja dla osób, które chcą kupić samochód po raz pierwszy. W kwietniu JETTA dostarczyła klientom 13 500 samochodów. Odpowiada to w przybliżeniu jednemu procentowi największego na świecie rynku motoryzacyjnego, co jest możliwe dzięki jednej z najlepszych marek w historii Chin.

Od stycznia do kwietnia sprzedano około 38 000 samochodów marki Jetta.

Ze względu na wpływ pandemii Covid-19, w Chinach rośnie zainteresowanie posiadaniem samochodu, a klienci są teraz bardziej niż kiedykolwiek zmotywowani do unikania zatłoczonego transportu publicznego. Gama modeli JETTA obejmująca jednego sedana i dwa SUV-y. Daje klientom możliwość dołączenia do rodziny Volkswagena.

Od wejścia na rynek we wrześniu 2019 r. JETTA nabiera tempa. Klientom dostarczono około 81 000 samochodów JETTA. W 2020 r., Pierwszym pełnym roku sprzedaży, marka będzie nadal zwiększać udział rynkowy Volkswagen Group w Chinach. Pomimo ogromnego negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na chiński rynek motoryzacyjny, wyniki JETTA w pierwszych czterech miesiącach tego roku wykazują jedynie 12% spadek w porównaniu z czterema miesiącami od wejścia na rynek we wrześniu i grudniu 2019 roku. ogólny rynek spadł o 30 procent od stycznia do kwietnia 2020 r., JETTA zyskała udział w rynku.

Gęstość pojazdów w Chinach jest trzy razy mniejsza niż w Niemczech, stąd przestrzeń dla wzrostu w Chinach, szczególnie w segmencie podstawowym, który sam stanowi jedną trzecią całego rynku. Wśród klientów w tym segmencie około 80 procent to kupujący po raz pierwszy, główna grupa docelowa JETTA. Klienci marki znajdują się w rozwijających się miastach.

Udany start JETTA na rynku został dodatkowo wzmocniony przez wprowadzenie na rynek modelu SUV marki VS7, który został wprowadzony na rynek w marcu. Wprowadzenie modelu na rynek zostało również zaprezentowane światu online, a wydarzenie przyciągnęło 10 milionów widzów. VS7 uzupełnia ofertę trzech samochodów JETTA, w której występuje także SUV VS5 i sedan VA3.

Marka JETTA wypełnia lukę między segmentem podstawowym a segmentem wolumenu, w którym marka Volkswagen prowadzi działalność. Po raz pierwszy w historii Volkswagena jeden model przekształcił się we własną markę z własną, zastrzeżoną rodziną modeli. JETTA jest pozycjonowana niezależnie na rynku, ale z rozpoznawalną bliskością do świata Volkswagena. Sukces Jetty opiera się na DNA Volkswagena: jakość, bezpieczeństwo, zachowanie wartości i przejrzysty język projektowania. Wszystkie modele są produkowane przez FAW-Volkswagen w najnowocześniejszej fabryce w Chengdu, ściśle współpracując z centralnym centrum FAW-VW w mieście Changchun.



Kia Concept EV5
Concept Cars | 21.03.23

Kia Concept EV5

Zainspirowany filozofią projektową Kia „Opposites United”, Concept EV5 stanowi zapowiedź seryjnego, w pełni elektrycznego modelu SUV, który zostanie wprowadzony na rynek w Chinach jeszcze w tym roku.

Całkowicie nowy Volkswagen Taigo już dostępny w salonach
Wiadomości | 03.12.21

Całkowicie nowy Volkswagen Taigo już dostępny w salonach

Nowy SUV Coupe w salonach Volkswagena od 3 grudnia. Pojawia się zupełnie nowy model ze spadzistym dachem przypominającym coupe i lekko podwyższoną pozycją siedzącą.

Pierwsze spojrzenie na nowego Nissana Kicks 2021
Wiadomości | 04.12.20

Pierwsze spojrzenie na nowego Nissana Kicks 2021

Trwa odliczanie do debiutu nowego Nissan Kicks w 2021 roku.