JETTA submarka Volkswagena w Chinach, jest nadal dobrze postrzegana jako opcja dla osób, które chcą kupić samochód po raz pierwszy. W kwietniu JETTA dostarczyła klientom 13 500 samochodów. Odpowiada to w przybliżeniu jednemu procentowi największego na świecie rynku motoryzacyjnego, co jest możliwe dzięki jednej z najlepszych marek w historii Chin.
JETTA submarka Volkswagena w Chinach, jest nadal dobrze postrzegana jako opcja dla osób, które chcą kupić samochód po raz pierwszy. W kwietniu JETTA dostarczyła klientom 13 500 samochodów. Odpowiada to w przybliżeniu jednemu procentowi największego na świecie rynku motoryzacyjnego, co jest możliwe dzięki jednej z najlepszych marek w historii Chin.
Od stycznia do kwietnia sprzedano około 38 000 samochodów marki Jetta.
Ze względu na wpływ pandemii Covid-19, w Chinach rośnie zainteresowanie posiadaniem samochodu, a klienci są teraz bardziej niż kiedykolwiek zmotywowani do unikania zatłoczonego transportu publicznego. Gama modeli JETTA obejmująca jednego sedana i dwa SUV-y. Daje klientom możliwość dołączenia do rodziny Volkswagena.
Od wejścia na rynek we wrześniu 2019 r. JETTA nabiera tempa. Klientom dostarczono około 81 000 samochodów JETTA. W 2020 r., Pierwszym pełnym roku sprzedaży, marka będzie nadal zwiększać udział rynkowy Volkswagen Group w Chinach. Pomimo ogromnego negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na chiński rynek motoryzacyjny, wyniki JETTA w pierwszych czterech miesiącach tego roku wykazują jedynie 12% spadek w porównaniu z czterema miesiącami od wejścia na rynek we wrześniu i grudniu 2019 roku. ogólny rynek spadł o 30 procent od stycznia do kwietnia 2020 r., JETTA zyskała udział w rynku.
Gęstość pojazdów w Chinach jest trzy razy mniejsza niż w Niemczech, stąd przestrzeń dla wzrostu w Chinach, szczególnie w segmencie podstawowym, który sam stanowi jedną trzecią całego rynku. Wśród klientów w tym segmencie około 80 procent to kupujący po raz pierwszy, główna grupa docelowa JETTA. Klienci marki znajdują się w rozwijających się miastach.
Udany start JETTA na rynku został dodatkowo wzmocniony przez wprowadzenie na rynek modelu SUV marki VS7, który został wprowadzony na rynek w marcu. Wprowadzenie modelu na rynek zostało również zaprezentowane światu online, a wydarzenie przyciągnęło 10 milionów widzów. VS7 uzupełnia ofertę trzech samochodów JETTA, w której występuje także SUV VS5 i sedan VA3.
Marka JETTA wypełnia lukę między segmentem podstawowym a segmentem wolumenu, w którym marka Volkswagen prowadzi działalność. Po raz pierwszy w historii Volkswagena jeden model przekształcił się we własną markę z własną, zastrzeżoną rodziną modeli. JETTA jest pozycjonowana niezależnie na rynku, ale z rozpoznawalną bliskością do świata Volkswagena. Sukces Jetty opiera się na DNA Volkswagena: jakość, bezpieczeństwo, zachowanie wartości i przejrzysty język projektowania. Wszystkie modele są produkowane przez FAW-Volkswagen w najnowocześniejszej fabryce w Chengdu, ściśle współpracując z centralnym centrum FAW-VW w mieście Changchun.
Wiele detali stylistycznych i nowa koncepcja obsługi: odświeżone modele RS 5 w wariantach Sportback i Coupé, charakteryzuje nowy język stylistyczny RS zaczerpnięty z większych, siostrzanych modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback. Elementami obsługi steruje się z poziomu 10,1-calowego, centralnego ekranu dotykowego MMI. Silnik V6 biturbo o mocy 331 kW (450 KM) (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km: 9,7 ? 9,3 (Coupé), 9,9 ? 9,4 (Sportback); emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km: 220-210 (Coupé), 223-214 (Sportback), stały napęd na cztery koła quattro oraz inteligentna technika zawieszenia z systemem dynamicznej kontroli jazdy (DRC) gwarantują wyjątkowe parametry jazdy.
Wyróżniającym elementem modeli z nowej gamy BMW serii 4 jest starannie przemyślane wzmocnienie ich sportowych możliwości.
To arcydzieło robione na zamówienie, ograniczone do zaledwie 12 egzemplarzy na całym świecie, jest także ostatnim coupe z silnikiem V12, jakie kiedykolwiek wyprodukował Rolls-Royce.