Wiadomości | 22.05.20

JETTA submarka Volkswagena w Chinach i premiera zupełnie nowego SUV-a VS7

JETTA submarka Volkswagena w Chinach, jest nadal dobrze postrzegana jako opcja dla osób, które chcą kupić samochód po raz pierwszy. W kwietniu JETTA dostarczyła klientom 13 500 samochodów. Odpowiada to w przybliżeniu jednemu procentowi największego na świecie rynku motoryzacyjnego, co jest możliwe dzięki jednej z najlepszych marek w historii Chin.


JETTA submarka Volkswagena w Chinach i premiera zupełnie nowego SUV-a VS7

JETTA submarka Volkswagena w Chinach, jest nadal dobrze postrzegana jako opcja dla osób, które chcą kupić samochód po raz pierwszy. W kwietniu JETTA dostarczyła klientom 13 500 samochodów. Odpowiada to w przybliżeniu jednemu procentowi największego na świecie rynku motoryzacyjnego, co jest możliwe dzięki jednej z najlepszych marek w historii Chin.

Od stycznia do kwietnia sprzedano około 38 000 samochodów marki Jetta.

Ze względu na wpływ pandemii Covid-19, w Chinach rośnie zainteresowanie posiadaniem samochodu, a klienci są teraz bardziej niż kiedykolwiek zmotywowani do unikania zatłoczonego transportu publicznego. Gama modeli JETTA obejmująca jednego sedana i dwa SUV-y. Daje klientom możliwość dołączenia do rodziny Volkswagena.

Od wejścia na rynek we wrześniu 2019 r. JETTA nabiera tempa. Klientom dostarczono około 81 000 samochodów JETTA. W 2020 r., Pierwszym pełnym roku sprzedaży, marka będzie nadal zwiększać udział rynkowy Volkswagen Group w Chinach. Pomimo ogromnego negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na chiński rynek motoryzacyjny, wyniki JETTA w pierwszych czterech miesiącach tego roku wykazują jedynie 12% spadek w porównaniu z czterema miesiącami od wejścia na rynek we wrześniu i grudniu 2019 roku. ogólny rynek spadł o 30 procent od stycznia do kwietnia 2020 r., JETTA zyskała udział w rynku.

Gęstość pojazdów w Chinach jest trzy razy mniejsza niż w Niemczech, stąd przestrzeń dla wzrostu w Chinach, szczególnie w segmencie podstawowym, który sam stanowi jedną trzecią całego rynku. Wśród klientów w tym segmencie około 80 procent to kupujący po raz pierwszy, główna grupa docelowa JETTA. Klienci marki znajdują się w rozwijających się miastach.

Udany start JETTA na rynku został dodatkowo wzmocniony przez wprowadzenie na rynek modelu SUV marki VS7, który został wprowadzony na rynek w marcu. Wprowadzenie modelu na rynek zostało również zaprezentowane światu online, a wydarzenie przyciągnęło 10 milionów widzów. VS7 uzupełnia ofertę trzech samochodów JETTA, w której występuje także SUV VS5 i sedan VA3.

Marka JETTA wypełnia lukę między segmentem podstawowym a segmentem wolumenu, w którym marka Volkswagen prowadzi działalność. Po raz pierwszy w historii Volkswagena jeden model przekształcił się we własną markę z własną, zastrzeżoną rodziną modeli. JETTA jest pozycjonowana niezależnie na rynku, ale z rozpoznawalną bliskością do świata Volkswagena. Sukces Jetty opiera się na DNA Volkswagena: jakość, bezpieczeństwo, zachowanie wartości i przejrzysty język projektowania. Wszystkie modele są produkowane przez FAW-Volkswagen w najnowocześniejszej fabryce w Chengdu, ściśle współpracując z centralnym centrum FAW-VW w mieście Changchun.



Posłuchaj całkowicie elektrycznej ścieżki dźwiękowej Audi E-Tron GT
Wiadomości | 08.10.20

Posłuchaj całkowicie elektrycznej ścieżki dźwiękowej Audi E-Tron GT

Audi wniosło talent muzyczny i kompetencje techniczne do komponowania unikalnego brzmienia dla e-tron GT.

Kia chce na nowo zdefiniować gatunek kompaktowych SUV-ów
Elektryczne | 29.08.23

Kia chce na nowo zdefiniować gatunek kompaktowych SUV-ów

Kia zaprezentowała swojego w pełni elektrycznego kompaktowego SUV-a Kia EV5 podczas Salonu Samochodowego w Chengdu w Chinach. EV5 płynnie łączy rewolucyjny design i wyjątkową wszechstronność.

Vw Play. Przygotuj się na nową erę łączności, transmisji strumieniowych i usług samochodowych.
Wiadomości | 29.04.20

Vw Play. Przygotuj się na nową erę łączności, transmisji strumieniowych i usług samochodowych.

Live VW Play. Zapraszamy na premierę online prosto z Brazylii. Volkswagen Nivus będzie odgrywał szczególną rolę dla marki. Oprócz tego, że jest pierwszym SUV-em Vw zaprojektowanym w Brazylii z ofertą poniżej T-Crossa, zadebiutuje z nowym centrum multimedialnym VW Play, opracowanym całkowicie w Brazylii. Po pokazaniu zdjęć i szczegółów dotyczących samochodu producent przygotował prezentację online poświęconą wyłącznie systemowi informacyjno-rozrywkowemu, szczegółowo opisując wszystkie jego funkcje.