Wiadomości | 27.01.21

Hyundai TUCSON Nowej Generacji w wersji N Line

Hyundai zaprezentował sportową wersję N Line swojego najlepiej sprzedającego się modelu w Europie.

Podobnie jak model standardowy, TUCSON N Line wyróżnia się progresywnym designem, łączącym ostre linie, kąty i kształty, a także nowymi charakterystycznymi dla TUCSONA parametrycznymi, ukrytymi światłami.

TUCSON N Line Nowej Generacji został opracowany i przetestowany w Europie. Podobnie jak TUCSON Nowej Generacji, jest on dostępny z elektronicznie sterowanym zawieszeniem (ECS), które dzięki technologii adaptacyjnego tłumienia zapewnia dodatkową elastyczność na drodze. Dzięki ECS inżynierowie Hyundaia osiągnęli bardzo wszechstronne zachowanie podczas jazdy, dopasowujące się do sytuacji i preferencji kierowcy.

ECS automatycznie i stale kontroluje zawieszenie pojazdu, aby zapewniać najlepsze osiągi i komfort jazdy. Osiąga to, biorąc pod uwagę warunki jazdy, takie jak prędkość, nawierzchnia drogi, pokonywane zakręty, wymagania dotyczące hamowania i przyspieszenia. Kontrolując siłę tłumienia na każdym kole, ECS redukuje przechyły, pochylenie i ruch pionowy, poprawiając jazdę i obsługę. Inżynierowie z Centrum Technicznego Hyundai Motor Europe (HMETC) stworzyli osobne, zoptymalizowane ustawienia parametrów ECS dla wersji N Line z 48-woltowym napędem hybrydowym. Dzięki temu samochód zapewnia jeszcze więcej frajdy z jazdy.

 

Inżynierowie Hyundai zoptymalizowali ECS dla wariantów N Line, aby uzyskać lepsze tłumienie drgań i większą zwinność. W modelu TUCSON N Line logika ECS reaguje szybciej i silniej zarówno na ruchy nadwozia, jak i polecenia kierowcy. W trybie normalnym inżynierowie utrzymali dobry komfort jazdy w ruchu miejskim. Natomiast tryb Sport został udoskonalony i oferuje lepszą kontrolę i informacje zwrotne w całym zakresie prędkości.

 

Dzięki zmianom ustawień ECS, układ kierowniczy również działa inaczej w tych wariantach. Jest bardziej wyśrodkowany, a jednocześnie kierowca czuje lepsze połączenie z kołami i nieco większy opór na kierownicy.



Jedyne w swoim rodzaju Porsche 911 ku czci największego meksykańskiego kierowcy wyścigowego
Tuning | 28.07.21

Jedyne w swoim rodzaju Porsche 911 ku czci największego meksykańskiego kierowcy wyścigowego

50 lat po śmierci Pedro Rodrígueza oddano do użytku Porsche 911 Turbo S One of a Kind, a planowane jest wystawienie go na aukcję na cele charytatywne.

Historia Golfa GTI
Wiadomości | 14.05.20

Historia Golfa GTI

Pierwszy Golf GTI, zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie 1975 roku, był świeży i dziki. Przypisano go do kategorii motoryzacyjnej, która do tej pory nie istniała - sportowe samochody kompaktowe z napędem na przednie koła lub hot-hatche.

CUPRA UrbanRebel Concept
Concept Cars | 26.08.21

CUPRA UrbanRebel Concept

CUPRA przedstawia wizję swojego w 100% elektrycznego pojazdu miejskiego, który zadebiutuje na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych IAA w Monachium.