Hyundai zaprezentował sportową wersję N Line swojego najlepiej sprzedającego się modelu w Europie.
Podobnie jak model standardowy, TUCSON N Line wyróżnia się progresywnym designem, łączącym ostre linie, kąty i kształty, a także nowymi charakterystycznymi dla TUCSONA parametrycznymi, ukrytymi światłami.
TUCSON N Line Nowej Generacji został opracowany i przetestowany w Europie. Podobnie jak TUCSON Nowej Generacji, jest on dostępny z elektronicznie sterowanym zawieszeniem (ECS), które dzięki technologii adaptacyjnego tłumienia zapewnia dodatkową elastyczność na drodze. Dzięki ECS inżynierowie Hyundaia osiągnęli bardzo wszechstronne zachowanie podczas jazdy, dopasowujące się do sytuacji i preferencji kierowcy.
ECS automatycznie i stale kontroluje zawieszenie pojazdu, aby zapewniać najlepsze osiągi i komfort jazdy. Osiąga to, biorąc pod uwagę warunki jazdy, takie jak prędkość, nawierzchnia drogi, pokonywane zakręty, wymagania dotyczące hamowania i przyspieszenia. Kontrolując siłę tłumienia na każdym kole, ECS redukuje przechyły, pochylenie i ruch pionowy, poprawiając jazdę i obsługę. Inżynierowie z Centrum Technicznego Hyundai Motor Europe (HMETC) stworzyli osobne, zoptymalizowane ustawienia parametrów ECS dla wersji N Line z 48-woltowym napędem hybrydowym. Dzięki temu samochód zapewnia jeszcze więcej frajdy z jazdy.
Inżynierowie Hyundai zoptymalizowali ECS dla wariantów N Line, aby uzyskać lepsze tłumienie drgań i większą zwinność. W modelu TUCSON N Line logika ECS reaguje szybciej i silniej zarówno na ruchy nadwozia, jak i polecenia kierowcy. W trybie normalnym inżynierowie utrzymali dobry komfort jazdy w ruchu miejskim. Natomiast tryb Sport został udoskonalony i oferuje lepszą kontrolę i informacje zwrotne w całym zakresie prędkości.
Dzięki zmianom ustawień ECS, układ kierowniczy również działa inaczej w tych wariantach. Jest bardziej wyśrodkowany, a jednocześnie kierowca czuje lepsze połączenie z kołami i nieco większy opór na kierownicy.