Jak Hyundai Motorsport łączy osiągi i zrównoważony rozwój z wyścigami elektrycznymi.
Hyundai Motorsport wkrótce weźmie udział w inauguracyjnych mistrzostwach całkowicie elektrycznych samochodów turystycznych PURE ETCR, które rozpoczną się jeszcze w tym roku. PURE ETCR wyznaczy punkt odniesienia dla wyścigów elektrycznych na całym świecie i przyspieszy przejście na mobilność bezemisyjną. Zaangażowanie firmy Hyundai to najnowszy krok w dążeniu firmy do uczynienia sportów motorowych bardziej ekologicznym.
Hyundai Motorsport będzie rywalizować w PURE ETCR ze swoim nowym, całkowicie elektrycznym samochodem turystycznym o wysokich osiągach, Veloster N ETCR. Zapowiada ekscytującą nową erę dla Hyundaia, w której wyścigi elektryczne staną się jednym z filarów firmy.
Oprócz strategii elektryfikacji Hyundai wykorzystał również wiodącą rolę w technologii ogniw paliwowych do opracowania swojego generatora wodoru. Ten generator będzie mógł ładować samochody elektryczne poprzez zamianę zielonego wodoru na moc ładowania.
Dla Hyundaia sporty motorowe to dziedzina, w której firma może eksperymentować z nowymi technologiami, które następnie mogą wpływać na rozwój produkowanych przez nią samochodów. Transfer wiedzy między Hyundai Motorsport a marką Hyundai N okazał się jak dotąd owocny, odnosząc sukcesy zarówno w mistrzostwach WRC, jak i TCR, a także w dobrze przyjętych samochodach drogowych, takich jak zupełnie nowy i20 N.
28 maja Acura zaprezentuje cyfrowo całkowicie nowego sedana sportowego Acura TLX drugiej generacji. Nowy TLX zapewni najszybszy, najlepiej prowadzący się i najlepiej wyposażony sportowy sedan w historii Acury. Typ S jest szczytem wydajności tego modelu.
Zwiastun odkrywa wyrazisty tylny profil nowego TLX, szeroką sylwetkę, niską linię dachu i cztery wyloty spalin
TLX Type S oznacza powrót wariantu wysokowydajnego po dziesięcioletniej przerwie; jako pierwszy zastosował nowy, dedykowany silnik Acura V6 Turbo o pojemności 3,0 litrów