MotorSport | 12.02.21

Hyundai następna generacja sportów motorowych

Jak Hyundai Motorsport łączy osiągi i zrównoważony rozwój z wyścigami elektrycznymi.

Hyundai Motorsport wkrótce weźmie udział w inauguracyjnych mistrzostwach całkowicie elektrycznych samochodów turystycznych PURE ETCR, które rozpoczną się jeszcze w tym roku. PURE ETCR wyznaczy punkt odniesienia dla wyścigów elektrycznych na całym świecie i przyspieszy przejście na mobilność bezemisyjną. Zaangażowanie firmy Hyundai to najnowszy krok w dążeniu firmy do uczynienia sportów motorowych bardziej ekologicznym.

 

Hyundai Motorsport będzie rywalizować w PURE ETCR ze swoim nowym, całkowicie elektrycznym samochodem turystycznym o wysokich osiągach, Veloster N ETCR. Zapowiada ekscytującą nową erę dla Hyundaia, w której wyścigi elektryczne staną się jednym z filarów firmy.

 

Oprócz strategii elektryfikacji Hyundai wykorzystał również wiodącą rolę w technologii ogniw paliwowych do opracowania swojego generatora wodoru. Ten generator będzie mógł ładować samochody elektryczne poprzez zamianę zielonego wodoru na moc ładowania.

 

Dla Hyundaia sporty motorowe to dziedzina, w której firma może eksperymentować z nowymi technologiami, które następnie mogą wpływać na rozwój produkowanych przez nią samochodów. Transfer wiedzy między Hyundai Motorsport a marką Hyundai N okazał się jak dotąd owocny, odnosząc sukcesy zarówno w mistrzostwach WRC, jak i TCR, a także w dobrze przyjętych samochodach drogowych, takich jak zupełnie nowy i20 N.

 



Mercedes-Maybach EQS SUV, premiera pierwszego w pełni elektrycznego modelu legendarnej marki
Premiery | 17.04.23

Mercedes-Maybach EQS SUV, premiera pierwszego w pełni elektrycznego modelu legendarnej marki

Bazując na technologii SUV-a EQS firmy Mercedes-EQ, łączy techniczną perfekcję z ekskluzywnością Maybacha, zgodnie z zasadą Wilhelma Maybacha: „To, co dobre, musi być również piękne”.

Nowy Koenigsegg CC850 wyprzedał się w rekordowym czasie
Super Cars | 06.09.22

Nowy Koenigsegg CC850 wyprzedał się w rekordowym czasie

Planowana liczba 50 samochodów była zbyt ograniczona, oznaczało to, że nawet najbardziej lojalni właściciele Koenigsegga nie mogliby otrzymać upragnionego modelu CC850.

Na prąd czy na wodór, a może hybryda? Poznaj technologie zelektryfikowanych napędów Toyoty
Wiadomości | 18.08.22

Na prąd czy na wodór, a może hybryda? Poznaj technologie zelektryfikowanych napędów Toyoty

Podczas Dni Elektryfikacji Toyoty, eksperci wyjaśnią zasadę działania każdego z czterech napędów: hybrydy, hybrydy typu plug-in, elektrycznego auta wodorowego oraz bateryjnego.