Zupełnie nowa linia Elantra N Line po raz pierwszy wprowadza inspirowane osiągami elementy marki N do sedana siódmej generacji.
Firma Hyundai Motor Company opublikowała dziś projekt nowego sedana sportowego Elantra N Line i ujawniła inne szczegóły dotyczące nowej, inspirowanej osiągami oferty, która trafi do salonów.
Zupełnie nowa linia Elantra N linii Hyundai wyróżnia się niską i szeroką stylistyką, wyrażoną na desce rozdzielczej wyrazistą wersją N-line charakterystycznego kaskadowego grilla Hyundai, logo N Line i wlotu powietrza inspirowanego sportem motorowym. Boczne spódnice Elantra N Line i 18-calowe felgi aluminiowe z większymi hamulcami dodatkowo podkreślają sportową estetykę. Lusterka boczne, akcenty okienne N Line i boczne listwy wykończone są w charakterystycznym dla marki N połysku czarnym kolorze. Wyprofilowany tył nadaje naturalnej stylistyce niski i szeroki styl dzięki podwójnym wydechom i tylnemu dyfuzorowi.
„Elantra N Line oferuje bardziej agresywny design, który zawiera charakterystyczne czerwone akcenty N Line wewnątrz i na zewnątrz w atrakcyjnej cenie”, powiedział Thomas Schemera, wiceprezes wykonawczy, szef działu produktów w Hyundai Motor Group. „Z pewnością zadowoli to tych, którzy chcą dołączyć do społeczności Hyundai N.”
Dzięki dobrze znanej tabliczce znamionowej Elantra - teraz w siódmej generacji - Hyundai oczekuje, że Elantra N Line zapewni atrakcyjny punkt wejścia dla marki N, która zyskuje popularność wśród kierowców i entuzjastów wydajności na całym świecie. Hyundai oferuje już Veloster N, i30 N i i30 Fastback N, a także kilka modeli N Line na wybranych rynkach. Modele N zapewniają pełną wydajność w codziennej jeździe, a listwy N Line dodają elementy inspirowane osiągami do modeli podstawowych.
Premiera na targach elektroniki użytkowej CES 2020 w Las Vegas (USA). Niezwykłe połączenie: holistyczna koncepcja VISION AVTR w niespotykany sposób łączy dyscypliny projektowania wnętrza, nadwozia oraz obsługi pojazdu. Charakterystyczny, otwarty design ?spaja? kabinę z tym, co na zewnątrz, w emocjonalną całość, a za jego inspiracje posłużyły stworzenia z filmu ?AVATAR?. Łukowaty profili organiczny język projektowania sprawiają, że VISION AVTR stanowi wizjonerskie spojrzenie projektantów Mercedesa na wygląd samochodów przyszłości.
Nagroda przyznawana od 1964 roku jest najbardziej prestiżową i pożądaną nagrodą w świecie motoryzacyjnym.
Autorski model hiszpańskiej marki został ogłoszony pierwszym w historii oficjalnym pojazdem klubu piłkarskiego FC Barcelona. Piłkarze klubu otrzymają możliwość szerokiej personalizacji swoich samochodów. W środę 8 lipca CUPRA uruchomi ogólnodostępną platformę do rezerwacji premierowej wersji samochodu.