Wiadomości | 14.08.20

Hyundai Elantra sedan w wersji N Line

Hyundai rozszerza gamę modelu Elantra o wersje N Line oraz Hybrid, które zaspokoją różnorodne preferencje Klientów w zakresie mobilności.


Hyundai Elantra sedan w wersji N Line

Hyundai wprowadził na rynek nową Elantrę N Line. Model został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewnić jeszcze większą radość z jazdy modelem, który miał swoją premierę na początku roku.

 

Wersja N Line, charakteryzująca się typowym dla gamy N designem i elementami poprawiającymi osiągi, stanowi atrakcyjne uzupełnienie gamy sportowych modeli N.

 

Hyundai Elantra N Line zapewni porywające wrażenia z jazdy, napędzane przez benzynowy silnik turbodoładowany 1.6 T-GDI z sześciobiegową manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią (DCT), który wytwarza 201 koni mechanicznych i 265 Nm momentu obrotowego. Inżynierowie Hyundaia wprowadzili kilka modernizacji mechanicznych w zawieszeniu Elantry, aby zwiększyć sztywność i przyczepność, a także zastosowali 18-calowe felgi aluminiowe, niezależne tylne zawieszenie wielowahaczowe i większe przednie tarcze hamulcowe.

 

Elementy wyposażenia, takie jak łopatki zmiany biegów i system wyboru trybów jazdy, zapewniają iście sportowe doznania za kierownicą. Elementy wystroju wnętrza, w tym obszyta skórą, perforowana kierownica z logo N, sportowe fotele N ze skórzaną tapicerką, dźwignia zmiany biegów z metalowymi akcentami i skórzanymi wstawkami oraz aluminiowe nakładki na pedały stanowią uzupełnienie sportowego designu nadwozia Elantry.

 



Wkrótce zobaczymy zupełnie nowy model Peugeot 408
Wiadomości | 31.05.22

Wkrótce zobaczymy zupełnie nowy model Peugeot 408

PEUGEOT 408 będzie nowym modelem w gamie marki, samochodem nowego typu. W oryginalny sposób ma łączyć kanony SUV-a z dynamiczną sylwetką fastbacka.

Jak hamulce hamują?
Wiadomości | 24.10.23

Jak hamulce hamują?

Koncepcja hamowania jest, szczerze mówiąc, dość prosta. Mówiąc najprościej, jest to sztuka zatrzymania lub spowolnienia poruszającego się pojazdu.

Rimac Nevera kończy program testów zderzeniowych
Elektryczne | 23.02.22

Rimac Nevera kończy program testów zderzeniowych

Intensywny program testów zderzeniowych dla globalnej homologacji dobiegł końca po czterech latach, tysiącach cyfrowych symulacji i zniszczeniu dziewięciu kompletnych pojazdów. Wideo.