Concept Cars | 14.06.22

Hopium Machina Vision sedan z napędem wodorowym odsłania swoje wnętrze

Rok po prezentacji pierwszego prototypu Hopium Machina, francuski producent luksusowych sedanów napędzanych wodorem, ujawnia dziś projekt swojego samochodu koncepcyjnego.

Opracowany przez projektanta motoryzacyjnego Félixa Godarda – wcześniej w Porsche, Tesli oraz Lucid, Hopium Machina Vision wyobraża sobie przyszłość relacji człowiek/maszyna.
Z przodu wyświetlacz „od słupka do słupka” zapewnia dostęp do cyfrowych informacji zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Może przekształcić się w pełny lub zminimalizowany układ zgodnie z potrzebami, w
ruch falowy. Konsola dotykowa oferuje nowe połączenie sensoryczne z interfejsem. Z tyłu pasażerowie mogą cieszyć się komfortem bezkompromisowej przestrzeni wewnętrznej i niezrównany widok na niebo.


Wszystkie materiały użyte we wnętrzu są najwyższej jakości, aby pojazd wytrzymał test czasu i zachować iskrę, zapewniając jednocześnie przejrzystość i identyfikowalność. Te materiały zostały pozyskane w Europie w celu zmniejszenia ich wpływu na środowisko.

 

Wygląd zewnętrzny pojazdu został dopracowany, który jest teraz zarówno atletyczny, jak i elegancki, ze sprytną równowagą proporcji. Obecne są również charakterystyczne elementy Hopium Machina, w tym imponująca krata które aktywują się, aby zoptymalizować chłodzenie układu ogniw paliwowych i inspirowane charakterystycznym oświetleniem przez fale na powierzchni wody.


Model będzie miał swoją premierę podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2022 r., od 17 do 23 października.



Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team zacieśniają współpracę
MotorSport | 02.03.21

Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team zacieśniają współpracę

Teraz jeszcze więcej wydajności na torze i na drodze.

Acura Integra zapowiedź sportowego kompaktu premium nowej generacji
Premiery | 14.11.21

Acura Integra zapowiedź sportowego kompaktu premium nowej generacji

Integra Prototype zwiastuje powrót kultowego modelu, który będzie sportowym kompaktem premium z linią dachu przypominającą coupe i wszechstronną pięciodrzwiową konstrukcją typu liftback.

Volkswagen zakończył produkcję e-Golfa w Dreźnie i przystosowuje fabrykę do produkcji modelu ID.3
Wiadomości | 31.12.20

Volkswagen zakończył produkcję e-Golfa w Dreźnie i przystosowuje fabrykę do produkcji modelu ID.3

Koniec ery e-Golfa. W ubiegłym tygodniu zakończyła się produkcja e-Golfa, od marca 2017 roku w Dreźnie wyprodukowano 50.401 egzemplarzy tego modelu.