Premiery | 22.09.21

Honda przedstawiła dzisiaj odświeżony model Passport

Nowa, wytrzymała konstrukcja zewnętrzna lepiej odzwierciedla prawdziwe możliwości terenowe, jak na krętych górskich drogach lub na autostradzie.

Nowa stylistyka przodu i tyłu lepiej odzwierciedla solidne możliwości mocnej konstrukcji unibody, niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia, standardowego silnika V6 i dostępnego wiodącego w swojej klasie układu napędu na cztery koła i-VTM4 z wektorem momentu obrotowego. Nowa blacha od słupków A z przodu obejmuje nową maskę silnika z wyraźnym wybrzuszeniem, nowy kwadratowy przód i pionowy grill, unikalny dla modelu Passport, oraz nowe przednie błotniki.

 

Jeden z najmocniejszych SUV-ów w swojej klasie, każda Honda Passport jest napędzana 3,5-litrowym silnikiem V6 o mocy 280 koni mechanicznych i jest wspierany przez płynną i responsywną 9-biegową automatyczną skrzynię biegów. Standardowo w TrailSport i Elite, a także dostępny w EX-L, jest system Hondy i-VTM4 z wektorowaniem momentu obrotowego na wszystkie koła. W każdych warunkach system poprawia sterowność i zarządzanie trakcją, automatycznie przenosząc do 70 procent 262 lb.ft silnika (SAE netto przy 4700 obr./min) momentu obrotowego na tylne koła i ciągłe rozdzielanie 100 procent tego momentu między tylne koła w zależności od warunków jazdy na każdym kole.

 

Zdolności terenowe Hondy Passport znacznie przewyższają konkurencję opartą na crossoverach. Ponadto czterotrybowe inteligentne zarządzanie trakcją Passport umożliwia kierowcom dostosowanie systemu i-VTM4 do różnych terenów, w tym piasku, śniegu, błota i utwardzonych dróg. Dzięki 8,1 cala prześwitu (z AWD), Passport może poruszać się po trudnych szlakach, a jego zdolność holowania 5000 funtów (z AWD, z dodatkowym wyposażeniem) pozwala ciągnąć dużą przyczepę kempingową lub zabawki terenowe.

Mocna, jednoczęściowa konstrukcja Passport oraz niezależne przednie i tylne zawieszenie zapewniają wiodący w swojej klasie komfort i dynamikę jazdy po drogach, a ostry, precyzyjny układ kierowniczy nadaje Passportowi sportowy charakter w każdej sytuacji.

Wewnątrz, aby uzyskać bardziej sportowy, terenowy charakter, wersje Passport EX-L mają teraz kontrastowe szwy na perforowanych skórzanych siedzeniach, a wszystkie wykończenia mają nowe szare podświetlenie zestawu wskaźników i białe wskazówki.

 

Paszport wygodnie mieści pięć osób, a jego wiodąca w swojej klasie 50,5 m3. przestrzeni ładunkowej zapewnia mnóstwo miejsca na każdy sprzęt. Elektrycznie sterowana klapa tylna jest standardem we wszystkich wersjach, z dostępem bez użycia rąk w wersji Elite. Przestrzeń ładunkową można powiększyć o 2,5 m3. dzięki licznym schowkom pod podłogą, idealnych do przechowywania przedmiotów poza zasięgiem wzroku, przechowywania mokrych ubrań lub zabłoconych butów turystycznych.

 

Planuje się, że Honda Passport 2022 zacznie pojawiać się u dealerów tej zimy.



Rusza kolejny sezon szkoleń techniki jazdy AMG Driving Academy Poland
Wiadomości | 07.06.21

Rusza kolejny sezon szkoleń techniki jazdy AMG Driving Academy Poland

Ósmy sezon wyjątkowej nauki jazdy. Nowy program szkoleniowy, nowe tory, nowy zespół trenerski.

MG Cyberster concept zadebiutuje na Shanghai Auto Show
Concept Cars | 03.04.21

MG Cyberster concept zadebiutuje na Shanghai Auto Show

Oszałamiający kształt kabrioletu przypomina klasyczny MGB Roadster.

Mustang Mach-E potrzebuje 10 min ładowania aby przejechać dodatkowe 119 km
Wiadomości | 16.05.20

Mustang Mach-E potrzebuje 10 min ładowania aby przejechać dodatkowe 119 km

Ostatnie testy Forda pokazują, że nowy, całkowicie elektryczny Mustang Mach-E szacuje się, że zwiększy zasięg średnio o 119 km w ciągu około 10 minut ładowania, gdy używana jest stacja ładująca IONITY.