Elektryczne | 13.05.21

GMC HUMMER EV Pickup przechodzi rygorystyczne testy terenowe

Pierwsza na świecie w pełni elektryczna superciężarówka na trudnych trasach w pobliżu Moab w stanie Utah.

Cicha rewolucja trwa nadal, gdy GMC HUMMER EV Pickup przechodzi rygorystyczne testy terenowe przed debiutem produkcyjnym tej jesieni. Zobacz, jak zespół GMC HUMMER EV wystawia pierwsze na świecie w pełni elektryczne superciężarówki na trudnych trasach w pobliżu Moab w stanie Utah, udowadniając swoje możliwości terenowe.

 

Przemierzając legendarne szlaki w Moab, zespół przeprowadził testy i kalibrację, obejmując osprzęt adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego, tryb ekstrakcji, tryb terenowy, sterowanie jednym pedałem jazdy, e4WD i rozdział momentu obrotowego, eLockery, kontrolę stabilności, tylny układ kierowniczy, CrabWalk i inne.
Dostępny tryb terenowy, część kontroli trybu jazdy GMC HUMMER EV, będzie oferować dwie kalibracje hamowania, z opcją łagodnego hamowania do jazdy na dwie stopy i specjalnie zaprojektowaną kontrolą jazdy na jednym pedale podczas jazdy terenowej z niską prędkością. Zapoczątkowany przez General Motors w innych pojazdach elektrycznych, tryb One-Pedal Driving umożliwia kierowcy przyspieszanie i zwalnianie wyłącznie za pomocą pedału przyspieszenia. W trybie Terrain ta sama kontrola jazdy jednym pedałem jest dostosowana do unikalnych kalibracji do jazdy terenowej z ograniczoną prędkością, pomagając kierowcy w pokonywaniu stromych wzniesień, pełzania po skałach i innych trudnych terenach bez konieczności przełączania między pedałem przyspieszenia i hamulca.

 

„Jazda jednym pedałem zapewnia doskonałe poczucie kontroli dzięki optymalizacji hamowania regeneracyjnego, hamowania ciernego i momentu obrotowego silnika napędowego przez cały pedał przyspieszenia” - powiedział Aaron Pfau, główny inżynier ds. Rozwoju w GMC HUMMER EV. „Kierowcy szybko zauważą korzyści, gdy wypróbują go w terenie”.

 

Kiedy droga staje się trudna, nadchodząca funkcja Extract Mode1 umożliwia podniesienie wysokości adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego o około 6 cali, aby pomóc GMC HUMMER EV w radzeniu sobie w ekstremalnych sytuacjach terenowych, takich jak usuwanie dużych głazów i brodzenie w głębszej wodzie.

 

„GMC HUMMER EV to czysta karta, którą wypełnił oddany zespół inżynierów, którzy są zagorzałymi entuzjastami jazdy terenowej” - powiedział Pfau. „Funkcje takie jak jazda jednym pedałem, tryb terenowy i tryb ekstrakcji1 dają w rezultacie absolutną bestię terenową, która zabierze Cię w nowe miejsca”



Ciężkie kwalifikacje Ferrari na torze Monza
MotorSport | 08.11.20

Ciężkie kwalifikacje Ferrari na torze Monza

Najlepsi z Ferrari w sobotnich kwalifikacjach na Monzie wystartują z czwartego rzędu w ostatnim wyścigu serii Endurance mistrzostw Włoch GT.

Nowy Mercedes-Benz EQS niesamowite wnętrze
Elektryczne | 29.03.21

Nowy Mercedes-Benz EQS niesamowite wnętrze

EQS to w pełni elektryczna luksusowa limuzyna Mercedesa. Dzięki niemu Mercedes-EQ na nowo definiuje ten segment pojazdów.

Lamborghini Urus nowe możliwości personalizacji z pakietem Pearl Capsule
Tuning | 17.06.20

Lamborghini Urus nowe możliwości personalizacji z pakietem Pearl Capsule

Automobili Lamborghini przedstawia Urusa w nowej edycji designu, Pearl Capsule: początek nowych przygód w nowych kolorach i funkcjach dla super SUV-a Lamborghini.