Elektryczne | 13.05.21

GMC HUMMER EV Pickup przechodzi rygorystyczne testy terenowe

Pierwsza na świecie w pełni elektryczna superciężarówka na trudnych trasach w pobliżu Moab w stanie Utah.

Cicha rewolucja trwa nadal, gdy GMC HUMMER EV Pickup przechodzi rygorystyczne testy terenowe przed debiutem produkcyjnym tej jesieni. Zobacz, jak zespół GMC HUMMER EV wystawia pierwsze na świecie w pełni elektryczne superciężarówki na trudnych trasach w pobliżu Moab w stanie Utah, udowadniając swoje możliwości terenowe.

 

Przemierzając legendarne szlaki w Moab, zespół przeprowadził testy i kalibrację, obejmując osprzęt adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego, tryb ekstrakcji, tryb terenowy, sterowanie jednym pedałem jazdy, e4WD i rozdział momentu obrotowego, eLockery, kontrolę stabilności, tylny układ kierowniczy, CrabWalk i inne.
Dostępny tryb terenowy, część kontroli trybu jazdy GMC HUMMER EV, będzie oferować dwie kalibracje hamowania, z opcją łagodnego hamowania do jazdy na dwie stopy i specjalnie zaprojektowaną kontrolą jazdy na jednym pedale podczas jazdy terenowej z niską prędkością. Zapoczątkowany przez General Motors w innych pojazdach elektrycznych, tryb One-Pedal Driving umożliwia kierowcy przyspieszanie i zwalnianie wyłącznie za pomocą pedału przyspieszenia. W trybie Terrain ta sama kontrola jazdy jednym pedałem jest dostosowana do unikalnych kalibracji do jazdy terenowej z ograniczoną prędkością, pomagając kierowcy w pokonywaniu stromych wzniesień, pełzania po skałach i innych trudnych terenach bez konieczności przełączania między pedałem przyspieszenia i hamulca.

 

„Jazda jednym pedałem zapewnia doskonałe poczucie kontroli dzięki optymalizacji hamowania regeneracyjnego, hamowania ciernego i momentu obrotowego silnika napędowego przez cały pedał przyspieszenia” - powiedział Aaron Pfau, główny inżynier ds. Rozwoju w GMC HUMMER EV. „Kierowcy szybko zauważą korzyści, gdy wypróbują go w terenie”.

 

Kiedy droga staje się trudna, nadchodząca funkcja Extract Mode1 umożliwia podniesienie wysokości adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego o około 6 cali, aby pomóc GMC HUMMER EV w radzeniu sobie w ekstremalnych sytuacjach terenowych, takich jak usuwanie dużych głazów i brodzenie w głębszej wodzie.

 

„GMC HUMMER EV to czysta karta, którą wypełnił oddany zespół inżynierów, którzy są zagorzałymi entuzjastami jazdy terenowej” - powiedział Pfau. „Funkcje takie jak jazda jednym pedałem, tryb terenowy i tryb ekstrakcji1 dają w rezultacie absolutną bestię terenową, która zabierze Cię w nowe miejsca”



Nowa LADA Niva Travel początek przedsprzedaży
Wiadomości | 25.01.21

Nowa LADA Niva Travel początek przedsprzedaży

SUV ze stałym napędem na wszystkie koła, wykonany w nowym designie, idealnie nadaje się zarówno do turystyki terenowej, jak i codziennych wycieczek po mieście.

CUE AI. Toyota przedstawia swojego robota do koszykówki
Wiadomości | 30.05.20

CUE AI. Toyota przedstawia swojego robota do koszykówki

CUE to robot do koszykówki ze wsparciem sztucznej inteligencji (AI), który zdobywa 100 na 100 rzutów, opracowany przez wolontariuszy Toyoty w wolnym czasie. Zespół programistów pracujący nad projektem jako prawdziwą pracą, przedstawił CUE4, czwartą generację, pod koniec 2019 r. Nowicjusze próbują niemożliwego od zera. Trzecia odsłona tego specjalnego projektu wewnętrznego.

Cała produkcja modelu Venom F5 Revolution Roadster, każdy od 3 mln USD, wyprzedana
Super Cars | 08.08.23

Cała produkcja modelu Venom F5 Revolution Roadster, każdy od 3 mln USD, wyprzedana

Hennessey Special Vehicles, producent hipersamochodów z siedzibą w Teksasie, prezentuje światowy debiut nowego hipersamochodu.