Ford testuje geofencing. Automatyczna redukcja prędkości ma zwiększyć bezpieczeństwo w miastach.
Słaba widoczność znaków jest często przyczyną popełniania wykroczeń drogowych i stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego.
Słaba widoczność znaków jest często przyczyną popełniania wykroczeń drogowych i stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego. System geofencing automatycznie zredukuje prędkość jazdy, po wjechaniu do strefy, w której obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/h.
Geofencing to tworzenie wirtualnych granic w obszarze, które w przyszłości mogą sprawić, że znaki drogowe z ograniczeniem prędkości znikną z miast i poprawią ich estetykę. Kierowcy, którzy zdecydują się na podróżowanie autem ze wbudowanym systemem geofencingu, będą w mniejszym stopniu narażani na mandaty za wykroczenie prędkości w terenie zabudowanym. Natomiast piesi będą mogli odetchnąć z ulgą podczas spacerowania po chodnikach i przechodzenia przez pasy drogowe. Ten innowacyjny system jest właśnie w fazie testów.
Ford geofencing opiera na komunikacji sieciowej. Obecnie jest on testowany w Fordzie E Transit z elektrycznym silnikiem.
Automobili Lamborghini jako pierwsza marka motoryzacyjna, która wykorzystuje technologię rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality - AR) do wirtualnej premiery nowego modelu Huracán EVO RWD Spyder. Premiera 7 maja 2020.
Aby uczcić ostatni rok produkcji modelu NSX, wyprodukowanych zostanie zaledwie 350 sztuk NSX Type S, z których 300 będzie przeznaczonych dla klientów z USA. Wideo.
Elektryczny crossover Opel Experimental daje spojrzenie na nadchodzące modele i technologie, na przyszły projekt, a nawet na nową erę i przyszłość marki.