Ford testuje geofencing. Automatyczna redukcja prędkości ma zwiększyć bezpieczeństwo w miastach.
Słaba widoczność znaków jest często przyczyną popełniania wykroczeń drogowych i stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego.
Słaba widoczność znaków jest często przyczyną popełniania wykroczeń drogowych i stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego. System geofencing automatycznie zredukuje prędkość jazdy, po wjechaniu do strefy, w której obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/h.
Geofencing to tworzenie wirtualnych granic w obszarze, które w przyszłości mogą sprawić, że znaki drogowe z ograniczeniem prędkości znikną z miast i poprawią ich estetykę. Kierowcy, którzy zdecydują się na podróżowanie autem ze wbudowanym systemem geofencingu, będą w mniejszym stopniu narażani na mandaty za wykroczenie prędkości w terenie zabudowanym. Natomiast piesi będą mogli odetchnąć z ulgą podczas spacerowania po chodnikach i przechodzenia przez pasy drogowe. Ten innowacyjny system jest właśnie w fazie testów.
Ford geofencing opiera na komunikacji sieciowej. Obecnie jest on testowany w Fordzie E Transit z elektrycznym silnikiem.
Ponad 10 000 dostarczonych samochodów. Rekordowa marża operacyjna i przychody na poziomie 2,66 miliarda euro. Wynik operacyjny po raz pierwszy przekraczający granicę 700 milionów euro.
Dacia pokazała całkowicie nowe Sandero, Sandero Stepway i nowego Logana, modele trzeciej generacji z całkowicie nowymi, odkrytymi na nowo konstrukcjami. Te modele są odnowionymi inkarnacjami ducha starszych. Za bezkonkurencyjną cenę i kompaktowe wymiary zewnętrzne oferują więcej nowoczesności, wyposażenia i wszechstronności bez rezygnacji z podstaw prostoty i niezawodności.