Ford testuje geofencing. Automatyczna redukcja prędkości ma zwiększyć bezpieczeństwo w miastach.
Słaba widoczność znaków jest często przyczyną popełniania wykroczeń drogowych i stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego.
Słaba widoczność znaków jest często przyczyną popełniania wykroczeń drogowych i stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego. System geofencing automatycznie zredukuje prędkość jazdy, po wjechaniu do strefy, w której obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/h.
Geofencing to tworzenie wirtualnych granic w obszarze, które w przyszłości mogą sprawić, że znaki drogowe z ograniczeniem prędkości znikną z miast i poprawią ich estetykę. Kierowcy, którzy zdecydują się na podróżowanie autem ze wbudowanym systemem geofencingu, będą w mniejszym stopniu narażani na mandaty za wykroczenie prędkości w terenie zabudowanym. Natomiast piesi będą mogli odetchnąć z ulgą podczas spacerowania po chodnikach i przechodzenia przez pasy drogowe. Ten innowacyjny system jest właśnie w fazie testów.
Ford geofencing opiera na komunikacji sieciowej. Obecnie jest on testowany w Fordzie E Transit z elektrycznym silnikiem.
Hyundai zaprezentował dziś zupełnie nowego Santa Fe z koncepcją rozwoju „Otwarty na więcej”, skupioną wokół nowej, szerszej pokrywy bagażnika i przestronnego wnętrza.
Najmocniejszy pickup produkcyjny w historii. Zaprojektowany, aby poradzić sobie w najtrudniejszych warunkach z ekstremalnymi możliwościami i przewyższać wszystkie inne ciężarówki.
Komitet i Rada Fundacji Salon International de l'Automobile podjęły dziś decyzję o przyszłości Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie (GIMS), największego wydarzenia publicznego w Szwajcarii.