Wiadomości | 28.05.20

Ford Puma w rozszerzonej wersji

Ford Puma teraz dostępny w luksusowej wersji ST-Line Vignale oraz z silnikiem diesel EcoBlue i siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.


Ford Puma w rozszerzonej wersji

Ford rozszerzył nową ofertę modelu Puma o dodatkowe opcje układu napędowego i wyposażenia - oferując najbardziej wszechstronną ofertę kompaktowych crossoverów inspirowanych SUV-em.

Klienci mogą teraz po raz pierwszy wybierać spośród modeli Puma z 1,5-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue Forda o mocy 120 KM, nową siedmiobiegową automatyczną skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem oraz luksusowy nowy wariant Puma ST-Line Vignale.

Nowy 1,5-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue Puma o mocy 120 KM oferuje atrakcyjną opcję dla kierowców o dużych przebiegach - zapewnia emisję CO2 od 99 g / km i zużycie paliwa NEDC 3,8 l / 100 km (od 118 g / km i WLTP 4,5 l / 100 km ) z sześciobiegową manualną skrzynią biegów.

Nowa siedmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów dla 1,0-litrowego silnika EcoBoost o mocy 125 KM zapewnia emisję CO2 na poziomie 110 g / km przy zużyciu paliwa 4,9 l / 100 km NEDC (od 137 g / km i 6,0 l / 100 km WLTP). Większa liczba przełożeń skrzyni biegów i obsługa podwójnego sprzęgła w celu płynnej zmiany biegów przyczyniają się do zoptymalizowania zużycia paliwa, udoskonalenia i dynamiki jazdy.

Klienci Pumy byli pod koniec ubiegłego roku jako pierwsi, którzy skorzystali z 48-woltowej technologii Forda z napędem hybrydowym, która poprawia zużycie paliwa. Hybrydowe układy napędowe Puma EcoBoost są oferowane z dwoma wyjściami mocy w połączeniu z sześciobiegowymi manualnymi skrzyniami biegów:

1,0-litrowy EcoBoost Hybrid o mocy 125 KM, zapewniający emisję CO2 od 97 g / km i efektywność zużycia paliwa 4,3 l / 100 km NEDC (od 126 g / km i 5,5 l / 100 km WLTP)

1,0 litra EcoBoost Hybrid o mocy 155 KM i emisji CO2 od 99 g / km oraz zużycia paliwa NEDC o wartości 4,4 l / 100 km (od 126 g / km i 5,5 l / 100 km WLTP)

Sześciobiegowy manualny 1,0-litrowy EcoBoost o mocy 125 KM zapewnia 103 g / km emisji CO2 i NEDC o wydajności 4,5 l / 100 km (131 g / km i 5,7 l / 100 km WLTP) oraz 1,0-litrowy EcoBoost 95 KM od emisji CO2 102 g / km i zużycia paliwa NEDC 4,5 l / 100 km (od 5,7 l / 100 km i WLTP 129 g / km).

Luksusowa Puma ST-Line Vignale

Oparty na sportowym wariancie Puma ST-Line, Puma ST-Line Vignale dodaje jeszcze więcej doskonałej stylizacji i specyfikacji. Unikalne detale obejmują górną kratkę i otoczkę z satynowego aluminium, dolną kratkę w kolorze hebanowym, dolny tylny zderzak w kolorze nadwozia i duży tylny spoiler. Standardowa specyfikacja obejmuje reflektory LED, skórzane fotele Windsor, skórzaną kierownicę Manacor, najwyższej jakości system dźwiękowy B&O i system Ford KeyFree.

Na początku tego miesiąca Ford ogłosił, że nowy model Ford Performance Puma ST dołączy do gamy jeszcze w tym roku.



Poznaj wnętrze nowego Mercedesa-AMG SL
Wiadomości | 14.07.21

Poznaj wnętrze nowego Mercedesa-AMG SL

Dzięki genom AMG projekt wnętrza nadchodzącego modelu SL przekształca kultową tradycję pierwszego Roadstera 300 SL w nowoczesną erę.

Nowy model Skody pokazany na oficjalnych szkicach projektowych
Wiadomości | 04.11.21

Nowy model Skody pokazany na oficjalnych szkicach projektowych

Elegancka limuzyna Skoda SLAVIA to drugi model marki na rynek indyjski, którego premierę zobaczymy jeszcze przed końcem listopada.

Dla kogo blokady alkoholowe?
Wiadomości | 28.03.23

Dla kogo blokady alkoholowe?

Czy Polacy popierają pomysł instalowania blokad alkoholowych? Blokada alkoholowa to rozwiązanie pełniące rolę złagodzenia kary za jazdę pod wpływem alkoholu.