Ford Puma teraz dostępny w luksusowej wersji ST-Line Vignale oraz z silnikiem diesel EcoBlue i siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.
Ford rozszerzył nową ofertę modelu Puma o dodatkowe opcje układu napędowego i wyposażenia - oferując najbardziej wszechstronną ofertę kompaktowych crossoverów inspirowanych SUV-em.
Klienci mogą teraz po raz pierwszy wybierać spośród modeli Puma z 1,5-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue Forda o mocy 120 KM, nową siedmiobiegową automatyczną skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem oraz luksusowy nowy wariant Puma ST-Line Vignale.
Nowy 1,5-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue Puma o mocy 120 KM oferuje atrakcyjną opcję dla kierowców o dużych przebiegach - zapewnia emisję CO2 od 99 g / km i zużycie paliwa NEDC 3,8 l / 100 km (od 118 g / km i WLTP 4,5 l / 100 km ) z sześciobiegową manualną skrzynią biegów.
Nowa siedmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów dla 1,0-litrowego silnika EcoBoost o mocy 125 KM zapewnia emisję CO2 na poziomie 110 g / km przy zużyciu paliwa 4,9 l / 100 km NEDC (od 137 g / km i 6,0 l / 100 km WLTP). Większa liczba przełożeń skrzyni biegów i obsługa podwójnego sprzęgła w celu płynnej zmiany biegów przyczyniają się do zoptymalizowania zużycia paliwa, udoskonalenia i dynamiki jazdy.
Klienci Pumy byli pod koniec ubiegłego roku jako pierwsi, którzy skorzystali z 48-woltowej technologii Forda z napędem hybrydowym, która poprawia zużycie paliwa. Hybrydowe układy napędowe Puma EcoBoost są oferowane z dwoma wyjściami mocy w połączeniu z sześciobiegowymi manualnymi skrzyniami biegów:
1,0-litrowy EcoBoost Hybrid o mocy 125 KM, zapewniający emisję CO2 od 97 g / km i efektywność zużycia paliwa 4,3 l / 100 km NEDC (od 126 g / km i 5,5 l / 100 km WLTP)
1,0 litra EcoBoost Hybrid o mocy 155 KM i emisji CO2 od 99 g / km oraz zużycia paliwa NEDC o wartości 4,4 l / 100 km (od 126 g / km i 5,5 l / 100 km WLTP)
Sześciobiegowy manualny 1,0-litrowy EcoBoost o mocy 125 KM zapewnia 103 g / km emisji CO2 i NEDC o wydajności 4,5 l / 100 km (131 g / km i 5,7 l / 100 km WLTP) oraz 1,0-litrowy EcoBoost 95 KM od emisji CO2 102 g / km i zużycia paliwa NEDC 4,5 l / 100 km (od 5,7 l / 100 km i WLTP 129 g / km).
Luksusowa Puma ST-Line Vignale
Oparty na sportowym wariancie Puma ST-Line, Puma ST-Line Vignale dodaje jeszcze więcej doskonałej stylizacji i specyfikacji. Unikalne detale obejmują górną kratkę i otoczkę z satynowego aluminium, dolną kratkę w kolorze hebanowym, dolny tylny zderzak w kolorze nadwozia i duży tylny spoiler. Standardowa specyfikacja obejmuje reflektory LED, skórzane fotele Windsor, skórzaną kierownicę Manacor, najwyższej jakości system dźwiękowy B&O i system Ford KeyFree.
Na początku tego miesiąca Ford ogłosił, że nowy model Ford Performance Puma ST dołączy do gamy jeszcze w tym roku.