Fiat przedstawia najważniejsze cechy nowego Ducato
Ducato kończy 40 lat i świętuje tę rocznicę jako lider rynku, stając się najlepiej sprzedającym się lekkim samochodem dostawczym w Europie w 2020 roku.
Fiat Professional zaprezentował dzisiaj prasie nowe Ducato. Nowy model został zaprezentowany podczas internetowej konferencji. Nowy Fiat Ducato, model, który łączy już wybitne cechy zakresu, objętości, wydajności i elastyczności z innowacjami w zakresie technologii i komfortu na pokładzie oraz bezpieczeństwa.
Ducato kończy 40 lat i świętuje tę rocznicę jako lider rynku, stając się najlepiej sprzedającym się lekkim pojazdem użytkowym w Europie w 2020 r. ze sprzedażą około 150 000 sztuk, co stanowi wzrost o 8% w porównaniu z 2019 r. Nowy Ducato ma na celu nie tylko potwierdzenie swojej wiodącej pozycji, ale także ulepszenie, aby był zawsze gotowy do każdej misji i spełniał wszystkie wymagania klientów dotyczące ładunku i mobilności.
Wygląd Nowego Ducato pozostaje tak samo znajomy jak zawsze, ale dzięki dalszemu rozwojowi dynamicznego i eleganckiego stylu, który można zaobserwować na początku w projektowaniu nowych reflektorów z wysokowydajną technologią Full LED. Światła są podzielone na trzy sekcje, z których dolna jest przeznaczona na światłowód LED, który rozwija charakterystyczną dla Ducato „sygnaturę” jasności. Jak zawsze w Ducato, „styl spotyka się z funkcjonalnością”. Trzy środkowe światła mają nie tylko nowoczesny wygląd, ale także zapewniają o 30% większą jasność niż konwencjonalne reflektory halogenowe. Wreszcie górna część poświęcona jest kierunkowskazom, których stylistykę również odświeżono za pomocą przewodnika LED z przełącznikiem suwakowym, efektu bardzo docenianego i stosowanego w samochodach, po raz pierwszy dostępnego w aucie użytkowym. Odświeżenie karoserii obejmuje duży grill i nowe osłony podwozia, aby dodać do nowego, kultowego logo Fiata, które dumnie podkreśla produkcję modelu przez włoską markę w jej fabryce w Atessa. Aby uzupełnić stylistyczne interwencje, w momencie wprowadzenia na rynek wprowadzono zupełnie nowy kolor Lanzarote Grey, który podkreśla „awanturniczego” ducha Nowego Ducato i jest przeznaczony specjalnie dla klientów z sektora rekreacyjnego.
4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.
Z powodu pandemii motoryzacyjny rynek pierwotny wyhamował, a większego znaczenia nabrał rynek wtórny. Łącznie zarejestrowano ponad 3,5 miliona samochodów.