Nowy SUV-a włoskiej marki to jedna z najbardziej oczekiwanych premier na południowoamerykańskim rynku w szczególności w Brazylii i Argentynie.
Po zaprezentowaniu w czerwcu zaskakującego designu swojego nowego SUV-a i zaangażowaniu tysięcy osób, które pomogły wybrać nazwę Pulse, Fiat pokazuje zdjęcia i filmy wideo wnętrza jednej z najbardziej oczekiwanych premier na argentyńskim i brazylijskim rynku.
Osobowość SUV-a widoczna na zewnątrz jest teraz widoczna również w wykończeniu kabiny i ofercie wyposażenia.
Dzięki unikalnemu wnętrzu w gamie Fiata, Pulse posiada nową wielofunkcyjną sportową kierownicę z płaską podstawą i chromowanymi detalami z nadrukowanym logo marki Fiat pośrodku, a także skórzaną tapicerką z widocznymi przeszyciami.
Nowy technologiczny flagowiec BMW reprezentuje przede wszystkim radość z jazdy bez lokalnej emisji spalin oraz typowy dla tej marki sportowy charakter.
Tradycyjnie jest to najbardziej sportowy model z serii Polo.
Więcej mocy, unikalny lakier i dostrojony dźwięk wydechu. Brzmi dobrze? 31 maja niemiecki producent samochodów zaprezentuje Golfa R 333, zobacz wideo zapowiedź.