Tuning | 08.03.23

Ferrari SF90 Spider w wersji MANSORY F9XX Tempesta Celeste

Tylko 3 klientów na całym świecie będzie mogło cieszyć się tą wyjątkową przyjemnością, która gwarantuje, że każdy z tych pojazdów opuści fabrykę jako niepowtarzalny egzemplarz.


Ferrari SF90 Spider w wersji MANSORY F9XX Tempesta Celeste

Tak jak SF90 reprezentuje szczyt gamy modeli Ferrari, tak samo jest w przypadku MANSORY z „MANSORY F9XX - Tempesta Celeste”.

Kompletna konwersja pojazdu „MANSORY F9XX - Tempesta Celeste” spełnia wymagania „niebiańskiej burzy” jak żadna inna. I to nie tylko dzięki znacznie zwiększonej mocy 1100 KM i osiągom, które się z tym wiążą, ale także wizualnym urokom - krystalicznie czystym, pozbawionym jakichkolwiek wątpliwości i kompromisów.

 

W tej kompletnej konwersji zastosowano tylko najlepsze składniki motoryzacyjnego wyrafinowania: nadwozie z lekkimi komponentami wykonanymi z kutego włókna węglowego, znaczny wzrost wydajności, modyfikacje zawieszenia, elegancko zaprojektowane kute sportowe felgi wykończone na czarno oraz różne modyfikacje wnętrza wykonane z najlepszej skóry i karbonu.

 

Sam pojazd zachwyca z zewnątrz efektownymi, powiększonymi wlotami powietrza w przednim zderzaku, które przez cały czas zapewniają dopływ świeżego powietrza do wysokowydajnych chłodnic. Wraz z nowo opracowaną przednim spojlerem skutkuje to również znacznie lepszą siłą docisku na przedniej osi.

Z boku uderzające progi pokazują niepowtarzalny podpis MANSORY. A także tutaj: przyjemność wizualna i techniczna funkcjonalność idą w parze, ponieważ nowe karbonowe elementy karoserii nie tylko imponująco wyglądają, ale pełnią również funkcję kanałów powietrznych, dostarczając duże ilości świeżego powietrza zarówno do jednostki napędowej.

Nowo opracowany podwójny dyfuzor i tylny fartuch odpowiadają za doskonałe prowadzenie strumienia powietrza pod pojazdem. Jednocześnie tylny fartuch w połączeniu z tylnym spojlerem zwiększa siłę docisku tylnej osi.

Sam tylny spojler, w przeciwieństwie do coupé, jest podzielony na dwie części i posiada dodatkowe światła do jazdy dziennej na bocznych krawędziach. Imponujący 4-rurowy układ wydechowy harmonijnie i mocno dopełnia widok z tyłu.

 

4,0-litrowy silnik V8 biturbo umieszczony centralnie dostarcza teraz 980 KM i 980 Nm na wał korbowy zamiast już imponujących 780 KM i 800 Nm w standardzie. W połączeniu ze wsparciem trzech silników elektrycznych (dwóch na przedniej osi i jednego na tylnej osi), „MANSORY F9XX - Celestial Storm” przekracza magiczną granicę mocy 1000 KM i osiąga fantastyczną moc systemową 1100 KM .

 

Wszystkie środki poprawiające osiągi zostały przeprowadzone przez inżynierów wewnętrznego działu silników wyłącznie na silniku spalinowym; kompletny sterownik elektryczny pozostał niezmieniony. Gwarantuje to, że właściwości jezdne, doskonała reakcja seryjnego silnika i harmonijna interakcja złożonego napędu hybrydowego mogą być realizowane w najlepszy możliwy sposób. Te osiągi absolutnej najwyższej klasy kończą się oczywiście osiągami, które również plasują się na szczycie gamy samochodów supersportowych. „MANSORY F9XX – Tempesta Celeste” osiąga prędkość maksymalną 355 km/h, a sprint od zera do 100 km/h trwa 2,4 sekundy.



Pierwszy warsztat CUPRA w Europie
Tuning | 15.09.20

Pierwszy warsztat CUPRA w Europie

CUPRA kontynuuje swoją międzynarodową ekspansję, tworząc drugi po Meksyku garaż CUPRA na świecie. Staje się pierwszą marką motoryzacyjną, która uczestniczy w Extreme E, jako główny partner ABT.

GMC ogłasza datę premiery modelu HUMMER EV SUV
Elektryczne | 08.03.21

GMC ogłasza datę premiery modelu HUMMER EV SUV

Niecały miesiąc przed premierą, całkowicie nowy w pełni elektryczny SUV był testowany w warunkach poniżej zera.

Touring Superleggera Arese RH95
Super Cars | 03.06.21

Touring Superleggera Arese RH95

Esencja włoskiego samochodu sportowego, aby dzielić się pasją do tradycyjnego budowania nadwozi na zamówienie. Wideo.