Duńska marka hipersamochodów Zenvo Automotive zaprezentowała swoje zupełnie nowe modele Aurora podczas tegorocznej edycji Festiwalu Prędkości w Goodwood.
Zenvo Aurora w wersji Agil i Tur zostały zaprezentowane w ramach pierwszego dedykowanego pokazu marki podczas kultowego brytyjskiego wydarzenia, zaznaczając europejski publiczny debiut obu modeli . Oprócz kolejnego rozdziału w ekscytującej podróży produktowej Zenvo Automotive, pierwszy egzemplarz limitowanej edycji TSR-GT będzie również miał swój dynamiczny debiut podczas każdego codziennego wyścigu Supercar na kultowej wspinaczce Hill Climb.
Aurora to najlżejszy i najmocniejszy samochód drogowy, jaki kiedykolwiek wyprodukował Zenvo Automotive, i stanowi początek nowej ery dla duńskiej marki hipersamochodów. Sercem obu modeli, pod aerodynamicznie udoskonalonym nadwoziem z włókna węglowego i technologią zaczerpniętą z Formuły 1, oba modele są wyposażone w specjalnie zaprojektowany hybrydowy silnik V12 o pojemności 6,6 litra i poczwórnym turbodoładowaniu. Nowo opracowany silnik MAHLE Powertrain, wytwarzający moc co najmniej 1250 KM, zapewni wyjątkowe osiągi, zapewniając jednocześnie maksymalne zaangażowanie kierowcy.
Opracowywane równolegle dwa zupełnie nowe modele Aurora zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić kierowcom możliwość stosowania różnych podejść do konstrukcji i osiągów hipersamochodów. Rezultatem są bezkompromisowe ideały, które same w sobie są bardzo duńskie z założenia; uproszczone, rzeźbiarskie, wydajne. Zamiast gonić za liczbami lub skupiać się na samych osiągach, wyraźnym celem projektu Aurora było zbudowanie samochodu prawdziwego kierowcy,
Agresywnie stylizowany model Agil został opracowany z myślą o torze, generując zwiększoną siłę docisku i docelowe czasy okrążeń. Dla kontrastu, eleganckie i klasycznie piękne linie Tura bardziej nawiązują do tradycyjnego samochodu GT. Pomimo tych różnic oba samochody zostały zaprojektowane i opracowane w tym samym celu, aby zapewnić klientom hipersamochód bez kompromisów.
Kolejny etap rozwoju projektu Aurora zostanie szczegółowo opisany w nadchodzących tygodniach. Produkcja Aurory rozpocznie się w 2026 roku i będzie budowana ręcznie w siedzibie firmy w Præstø.
Albo go kochasz albo nienawidzisz, nowe BMW serii 4 coupe drugiej generacji. Obecnie jest jednym z najpopularniejszych samochodów w mediach społecznościowych. Niestety, nie jest tak z powodu jego niesamowitej wydajności, wystawnego luksusu, a nawet dobrego wyglądu - nie, to z powodu jego masywnego grilla. (-WIDEO-)
Podobnie jak oryginalna Integra, która pomogła wprowadzić markę Acura w 1986 roku, Integra piątej generacji będzie sportowym kompaktem premium o uderzającym, pięciodrzwiowym designie.
Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.