Elektryczne | 05.06.20

E-Ducato, nowy model Fiata Professional: 100% Ducato, 100% elektryczny

Zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami jakości Grupy FCA, nowy Fiat E-Ducato jest dostępny we wszystkich wariantach nadwozia o tej samej pojemności ładunkowej, co konwencjonalne Ducato. Dla E-Ducato dostępnych będzie kilka opcji akumulatorów, których zasięg w typowym miejskim rzeczywistym cyklu dostaw wynosi od 200 do ponad 330 km.


E-Ducato, nowy model Fiata Professional: 100% Ducato, 100% elektryczny

Minął rok od prezentacji prototypu E-Ducato, w pełni elektrycznego pojazdu BEV (Battery Electric Vehicle) opracowanego przez Fiat Professional w ramach jego podróży w kierunku pojazdów bezemisyjnych. Przez cały rok, pomimo wszystkich trudności związanych z zagrożeniem zdrowia publicznego w ciągu ostatnich kilku miesięcy, rozwój nowego modelu Fiata Professional był kontynuowany przy pomocy narzędzi symulacyjnych. Pracownicy działu sprzedaży Fiat Professional wzięli udział w szczegółowych sesjach Virtual Classroom, aby zapoznać się z nowym samochodem dostawczym, który jest teraz gotowy do wprowadzenia na rynek w ramach projektów pilotażowych z wybranymi klientami.

E-Ducato jest wynikiem rozszerzonej serii pomiarów i testów, uwzględniających wszystkie zmienne użytkowania przez różne typy klientów, a także aspekty dynamiczne, obciążeniowe i środowiskowe. „Światowy dzień ochrony środowiska” jest dziś idealną okazją do skupienia się na nowym, w 100% elektrycznym rozwiązaniu dla pojazdu, który jest w 100% Ducato, zaprojektowany w celu zagwarantowania przyszłej stabilności mobilności i biznesu. Zupełnie nowy pojazd elektryczny wkrótce dołączy do napędzanej metanem Ducato Natural Power w ofercie alternatywnych układów napędowych, aby podjąć wyzwanie rynkowe.

Opracowany przez profesjonalistów z pomocą profesjonalistów

Opracowanie E-Ducato obejmowało ponad rok pomiarów drogowych w celu analizy ponad 28 000 połączonych pojazdów. Pomiary z perspektywy klienta zostały wykonane przez oddany zespół profesjonalistów zajmujących się pojazdami z silnikami spalinowymi o przebiegu ponad 50 milionów kilometrów, aby uwzględnić wszystkie zmienne dotyczące użytkowania klienta, dynamiki, obciążenia i aspektów środowiskowych. Analizy koncentrowały się na przebiegu, zmienności modelu dla każdego rodzaju misji, wydatku paliwa, zużyciu pojazdu i temperaturze. Stosując to podejście, Fiat Professional ma na celu oferowanie kompleksowych rozwiązań w zakresie mobilności elektrycznej. Po przeanalizowaniu zapotrzebowania na energię rozwiązania te będą obejmować nie tylko każde zadanie, ale także dostarczą odpowiedzi, od pojazdu po infrastrukturę, nie wspominając o całej gamie codziennych usług, coraz bardziej wymaganych przez nowe i powstające Mobilność. Oprócz pełnej gamy wersji, E-Ducato oferuje również modułowe opcje wielkości baterii, z zasięgami w typowym miejskim rzeczywistym cyklu dostaw od 200 do ponad 330 km w standardowych warunkach otoczenia, w zależności od zestawu baterii, i różnorodne konfiguracje ładowania. Zapewnia także wysoką wydajność: prędkość ograniczona do 100 km / h dla lepszego pochłaniania energii, maksymalna moc 90 kW i maksymalny moment obrotowy 280 Nm. Nowy silnik elektryczny nie wpływa również negatywnie na mocne strony Ducato: najlepszą w swojej klasie pojemność od 10 do 17 m3, przy podobnie najlepszej w swojej klasie ładowności do 1950 kg. Co więcej, E-Ducato jest w 100% połączony z ekskluzywnym pakietem funkcji, które pokrywają wymagania profesjonalne i elektryfikacyjne każdego rodzaju klienta, od osób wybierających użytkowników po duże floty korzystające z systemu zarządzania flotą.

Dlatego Fiat Professional wykorzystuje swoje dziedzictwo technologiczne i doświadczenie, aby opracować wersję elektryczną swojego bestsellera. Szanujemy potrzeby wszystkich profesjonalnych użytkowników w imię innowacji, wydajności i elastyczności, zgodnie z mantrą Ducato: „więcej technologii, więcej wydajności, więcej wartości”, oferując klientom wersję „bezemisyjną” najbardziej wydajnej i wszechstronnej van na rynku.



Audi RS 5 w nowej odsłonie Coupé oraz Sportback
Wiadomości | 18.04.20

Audi RS 5 w nowej odsłonie Coupé oraz Sportback

Wiele detali stylistycznych i nowa koncepcja obsługi: odświeżone modele RS 5 w wariantach Sportback i Coupé, charakteryzuje nowy język stylistyczny RS zaczerpnięty z większych, siostrzanych modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback. Elementami obsługi steruje się z poziomu 10,1-calowego, centralnego ekranu dotykowego MMI. Silnik V6 biturbo o mocy 331 kW (450 KM) (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km: 9,7 ? 9,3 (Coupé), 9,9 ? 9,4 (Sportback); emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km: 220-210 (Coupé), 223-214 (Sportback), stały napęd na cztery koła quattro oraz inteligentna technika zawieszenia z systemem dynamicznej kontroli jazdy (DRC) gwarantują wyjątkowe parametry jazdy.

Nowy Radical SR10 potwór momentu obrotowego
MotorSport | 19.02.21

Nowy Radical SR10 potwór momentu obrotowego

Ostatnia ewolucja najbardziej udanego podwozia Radicala spowodowała prawdziwą rewolucję w wyścigach.

Nettuno nowy silnik od Maserati, który wykorzystuje technologię F1 w samochodzie drogowym
Wiadomości | 01.07.20

Nettuno nowy silnik od Maserati, który wykorzystuje technologię F1 w samochodzie drogowym

Nowy silnik jest bijącym sercem supersamochodu sportowego MC20, którego światowa premiera odbędzie się we wrześniu.