Pomimo dość łagodnej nazwy, fani Subaru powinni być podekscytowani, ponieważ pokazuje, że Subaru wciąż myśli o tym, jak może wejść na rynek samochodów sportowych dzięki elektryfikacji.
Subaru podczas Japan Mobility Show 2023 twierdzi, że koncepcja Sport Mobility uosabia „przyjemność podróżowania w dowolnym miejscu i czasie oraz swobodnej jazdy w codziennych i niezwykłych warunkach”. Nie ujawniono żadnych szczegółów technicznych poza czysto elektrycznym układem napędowym, ale Subaru sugeruje, że może to być napęd na wszystkie koła, w którym kierowca „kontroluje wszystkie cztery koła do woli”.
Ten model koncepcyjny wyraża radość, jaką Subaru oferuje w epoce elektryfikacji, ucieleśniając przyjemność z podróżowania w dowolnym miejscu i czasie oraz jazdy według własnego uznania, zarówno w codziennym, jak i niezwykłym otoczeniu. Dzięki spokojnej jeździe możemy rozpocząć nowe, ekscytujące przygody. Jest to koncepcja pojazdu elektrycznego zasilanego akumulatorowo (BEV), która przywołuje ewolucję wartości SUBARU SPORT.
Podstawowa struktura opiera się na koncepcji kierowcy umieszczonego pośrodku, kontrolującego wszystkie cztery koła według własnego uznania. Samochód oferuje niską pozycję za kierownicą, ale zaprojektowano go tak, aby zapewniał kierowcy doskonałą widoczność i słyszalność, zapewniając pakiet pozwalający na przyjemną i spokojną jazdę.
Panele nadwozia zaprojektowano tak, aby zminimalizować powierzchnie i linie charakteru, tworząc napięty, czysty, trójwymiarowy kształt, który zapewnia poczucie ochrony i przepływu powietrza.
Jeden z najpotężniejszych wariantów Mustanga, jakie Hennessey Performance kiedykolwiek wyprodukował. Moc 1204 KM to 58-procentowy wzrost względem fabrycznej mocy silnika.
Oficjalnie zmierzony i potwierdzony notarialnie czas 6:29,090 minut na torze o długości 20,832 km hipersamochód pobił swój własny rekord o ponad pięć sekund.
Firma Volvo Cars dotrzymała obietnicy złożonej w ubiegłym roku: wszystkie produkowane odtąd samochody mają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną do 180 km/h. To działanie, bardziej radykalne niż prawo wielu krajów, jest elementem szerszej strategii. Jest nią walka o ograniczenie śmiertelnych ofiar wypadków drogowych oraz ciężko rannych do zera.