Z 83 tytułami dla kierowców i 106 zwycięstwami w mistrzostwach, Audi R8 LMS jest jednym z najbardziej udanych samochodów wyścigowych GT3.
Audi prezentuje model evo II, który jest dalej rozwijany przez Audi Sport customer racing i testowany do kolejnego cyklu homologacji. Zmieniony samochód sportowy z silnikiem umieszczonym centralnie jest jeszcze bardziej dostosowany do wymagań prywatnych zespołów klientów, ale dodatkowa cena jest nadal umiarkowana.
„Nowa ewolucja jeszcze bardziej spełnia potrzeby naszych klientów” – mówi Chris Reinke, szef Audi Sport customer racing. „Większość innowacji odzwierciedla życzenia, które wyraziły nam zespoły”. Audi Sport zoptymalizowało R8 LMS w pięciu obszarach: aerodynamika, charakterystyka silnika, klimatyzacja, zawieszenie i kontrola trakcji. W globalnym środowisku rywalizacji GT3, w której bierze udział nawet dziesięć marek, Audi Sport zajmuje więc idealną pozycję. Audi Sport customer racing weźmie udział w pierwszych wyścigach samochodu jeszcze w 2021 roku, aby zakończyć testy modelu.
W cenie 429 000 euro (plus VAT) klienci otrzymują następnie samochód wyścigowy, którego charakterystyka jest jeszcze lepiej przystosowana do wyścigów amatorskich. Aerodynamicznie, Audi R8 LMS prezentuje się bardziej nieczule, ponieważ większa niż wcześniej część siły docisku jest teraz generowana przez nowe tylne skrzydło zamiast przez podłogę. Silnik posiada nowy układ dolotowy o ulepszonej charakterystyce momentu obrotowego. Zawieszenie zostało po raz pierwszy zoptymalizowane przez czterokierunkowe regulowane amortyzatory. System kontroli trakcji umożliwia dalsze regulacje z nowymi funkcjami. Wreszcie, klimatyzacja wnętrza poprawia komfort. Rezultatem jest lepsza koncentracja i bardziej spójne czasy okrążeń, zwłaszcza na dłuższych dystansach i przy wyższych temperaturach zewnętrznych.
Zespoły mogą zamówić nowy pakiet technologii na sezon 2022 jako kompletny pojazd lub zestaw modernizacyjny do modernizacji istniejących modeli. Nowy samochód wyścigowy zostanie po raz pierwszy wystawiony na padoku podczas 24-godzinnego wyścigu na torze Circuit de Spa-Francorchamps.
Rolls-Royce może zaoferować swoim klientom budowę indywidualnych nadwozi, czyli niepowtarzalną możliwość zamówienia wyjątkowego modelu.
BMW i Vision Dee to futurystyczna limuzyna klasy średniej w nowym, minimalistycznym języku stylistycznym. „Dee” oznacza Digital Emotional Experience.
Ograniczony do 333 sztuk kultowy model V12 Vantage, w którym po raz ostatni zostanie zamontowany silnik Twin Turbo V12 o pojemności 5,2 litra. Wszystkie egzemplarze zostały sprzedane jeszcze przed premierą.