Wiadomości | 30.08.21

Dacia zapowiada nowy 7-miejscowy samochód rodzinny

Nowy model Dacii będzie znany jako Dacia Jogger i zostanie zaprezentowany podczas wydarzenia on-line na żywo 3 września.

Dacia ogłosiła nazwę swojego nowego, wszechstronnego samochodu rodzinnego z 5 lub 7 miejscami. Dacia Jogger to pojazd dla rodzin, który może być używany zarówno podczas codziennych przygód, jak i wycieczek na świeżym powietrzu. Dzięki pragmatycznemu duchowi Dacia oferuje pojazd, który pozwala swoim klientom cieszyć się prostymi przyjemnościami życia, z przyjaciółmi i rodziną, w pełnej wolności.

 

Jogger to prosta, nowoczesna nazwa, którą każdy może wymówić i jest powszechnie rozumiana. Reprezentuje dynamizm, pozytywną energię i ducha outdooru. Przyrostek „er”, jak w przypadku Dustera, kultowego SUV-a Dacii, przywołuje na myśl solidność i wytrzymałość idealnego towarzysza na co dzień dla rodzin Dacii.

 

Dacia zaprezentuje całkowicie nową Dacię Jogger 3 września podczas wydarzenia online.

 

Pojazd zostanie wystawiony niedługo potem, od 6 września, na targach IAA Mobility w Monachium 2021. Od 7 września w całym mieście rozpocznie się program nowych i ekscytujących wydarzeń pokazowych.



Honda zapowiada premierę zupełnie nowej wersji Civic Hatchback
Wiadomości | 10.06.21

Honda zapowiada premierę zupełnie nowej wersji Civic Hatchback

Globalny model Hondy, którego łączna światowa sprzedaż od momentu wprowadzenia na rynek w 1972 r. osiągnęła około 27 milionów egzemplarzy.

Suzuki wprowadza na rynek nowy model Swace
Premiery | 16.09.20

Suzuki wprowadza na rynek nowy model Swace

Suzuki Swace ? stylowe, wszechstronne kombi o atletycznym wyglądzie, oferujące wysoki komfort podróżowania i niskie zużycie paliwa dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii hybrydowej.

Prawdziwy Volkswagen, nowy design, wysoka jakość i uznane modele w centrum uwagi
Wiadomości | 08.09.25

Prawdziwy Volkswagen, nowy design, wysoka jakość i uznane modele w centrum uwagi

Podczas targów IAA MOBILITY 2025 w Monachium, Volkswagen zaprezentował wyniki trzech lat intensywnych prac rozwojowych, a tym samym nową orientację marki.