Produkowany w Brazylii ma wnieść markę na nowy poziom premium w tym kraju i uczynić gamę Jeepa jeszcze bardziej kompletną.
Jeśli chodzi o SUV-y, Jeep zamierza teraz ponownie przekształcić rynek brazylijski. Tym razem z Jeepem Commanderem, największym i najbardziej wyrafinowanym Jeepem, jaki kiedykolwiek wyprodukowano w Brazylii. Produkowany w Polo Automotivo de Goiana (PE) ma wnieść markę na nowy poziom premium w tym kraju i uczynić gamę Jeepa jeszcze bardziej kompletną. Zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnego komfortu, model jest pierwszym Jeepem opracowanym w Brazylii, ale wniesie globalną koncepcję i będzie eksportowany do innych krajów Ameryki Łacińskiej.
„Commander narodził się z dostrzeżenia potrzeby zaoferowania nowego modelu klientowi, który chce nadal rozwijać się w zakresie wyboru samochodu, podążając za Jeepem. Zaczyna się od Renegata, rozwija się przez Kompas, a teraz wspina się o kolejny stopień do modelu Commander. To właśnie SUV wprowadza klienta na jeszcze wyższy poziom premium marki, dzięki czemu nasza rodzina stała się pełniejsza. Podyktuje nową fazę Jeepa w Brazylii. Ze swoją własną osobowością oraz imponującym i wyrafinowanym designem, posiada najwyższej jakości wykończenia i technologię, nie tracąc oczywiście swojej zdolności do przygody, jaką powinien być każdy Jeep”, mówi Alexandre Aquino, dyrektor marki Jeep na Amerykę Łacińską.
Wyrafinowanie i komfort są synonimami nowego SUV-a. Ponadto model jest kompletny i dostarcza już wszystkie najlepsze treści z serii w dwóch wersjach: Limited i Overland (obie z opcjami Turbo flex 4x2 i Turbo diesel 4x4). Przestrzeń to kolejny atrybut dowódcy. W końcu siedem miejsc to większy komfort, wszechstronność, a nawet duży bagażnik, który jest nawet jednym z największych w tej kategorii.
„Renegade i Compass to absolutne sukcesy na rynku brazylijskim: łącznie sprzedano ponad 600 tysięcy egzemplarzy tych dwóch modeli, co doprowadziło do pozycji lidera rynkowego Jeepa, który zawsze pozostawał powyżej 20% udziału w rynku SUV-ów. Chcemy przenieść tę pozycję do kolejnego segmentu, który rośnie z roku na rok, jakim są duże samochody sportowo-użytkowe. Wierzymy również, że sprawimy, że ta kategoria będzie rosła. W końcu udało nam się to już osiągnąć, kiedy uruchomiliśmy Compass”, komentuje Everton Kurdejak, dyrektor ds. operacji komercyjnych w Jeep na Brazylię.