Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.

30-sekundowa reklama została wyreżyserowana, wyprodukowana i nakręcona w mieszkaniu. Produkcja zajęła cztery tygodnie przy użyciu trzech laptopów, wiertarki, gramofonu, świateł rowerowych i modelu Dacia Duster w skali 1:43. Przebrany za „normalną” reklamę samochodu, gdy kamera się cofa, ujawnia się użycie przedmiotów codziennego użytku do stworzenia iluzji.

Adam Wood, dyrektor marketingu w Dacia UK mówi:

„Dacia jest w stanie zaoferować wysokiej jakości i solidne pojazdy za niewielkie nakłady pieniężne, nie w wyniku obniżenia jakości, ale dzięki pomysłowej inżynierii i zastosowaniu sprawdzonej technologii. Chcieliśmy zastosować te same zasady do naszej najnowszej reklamy telewizyjnej, a to podejście było bardziej odpowiednie niż kiedykolwiek wcześniej ze względu na ograniczenia produkcyjne wynikające z blokady. Podobnie jak w przypadku naszej oferty modeli, imponujące jest to, ile możesz osiągnąć przy odrobinie wysiłku. ”



Zupełnie nowa Dacia Jogger 7-osobowy samochód rodzinny
Premiery | 03.09.21

Zupełnie nowa Dacia Jogger 7-osobowy samochód rodzinny

Nowa Dacia Jogger na nowo definiuje siedmiomiejscowy samochód rodzinny, łącząc praktyczność kombi, przestronność MPV i stylistykę SUV-a.

Nowy SsangYong Korando eMotion
Elektryczne | 16.06.21

Nowy SsangYong Korando eMotion

SsangYong Motors przyśpiesza rozwój nowych modeli, aby zabezpieczyć przyszłość. Produkcja pierwszego elektryka już się rozpoczęła.

Toyota Corolla 2023 pokazuje jak można udoskonalić bardzo dobry samochód
Wiadomości | 28.02.23

Toyota Corolla 2023 pokazuje jak można udoskonalić bardzo dobry samochód

Historia Corolli pokazuje zaangażowanie w ciągłe doskonalenie. W ten sposób Corolla od dawna cieszy się statusem najlepiej sprzedającego się modelu na świecie.