Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu
Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.
30-sekundowa reklama została wyreżyserowana, wyprodukowana i nakręcona w mieszkaniu. Produkcja zajęła cztery tygodnie przy użyciu trzech laptopów, wiertarki, gramofonu, świateł rowerowych i modelu Dacia Duster w skali 1:43. Przebrany za „normalną” reklamę samochodu, gdy kamera się cofa, ujawnia się użycie przedmiotów codziennego użytku do stworzenia iluzji.
Adam Wood, dyrektor marketingu w Dacia UK mówi:
„Dacia jest w stanie zaoferować wysokiej jakości i solidne pojazdy za niewielkie nakłady pieniężne, nie w wyniku obniżenia jakości, ale dzięki pomysłowej inżynierii i zastosowaniu sprawdzonej technologii. Chcieliśmy zastosować te same zasady do naszej najnowszej reklamy telewizyjnej, a to podejście było bardziej odpowiednie niż kiedykolwiek wcześniej ze względu na ograniczenia produkcyjne wynikające z blokady. Podobnie jak w przypadku naszej oferty modeli, imponujące jest to, ile możesz osiągnąć przy odrobinie wysiłku. ”
Wraz z BMW Concept i4 ? Gran Coupé z napędem czysto elektrycznym ? napęd elektryczny dociera do głównej marki koncernu BMW. BMW Concept i4 jest zapowiedzią modelu BMW i4, którego produkcja rozpocznie się w 2021 roku.
Special Vehicle Operations po raz pierwszy wypuściło na rynek specjalną edycję Range Rovera Sport SVR ze spektakularnymi nowymi opcjami lakierowania płatkami szkła.