Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.

30-sekundowa reklama została wyreżyserowana, wyprodukowana i nakręcona w mieszkaniu. Produkcja zajęła cztery tygodnie przy użyciu trzech laptopów, wiertarki, gramofonu, świateł rowerowych i modelu Dacia Duster w skali 1:43. Przebrany za „normalną” reklamę samochodu, gdy kamera się cofa, ujawnia się użycie przedmiotów codziennego użytku do stworzenia iluzji.

Adam Wood, dyrektor marketingu w Dacia UK mówi:

„Dacia jest w stanie zaoferować wysokiej jakości i solidne pojazdy za niewielkie nakłady pieniężne, nie w wyniku obniżenia jakości, ale dzięki pomysłowej inżynierii i zastosowaniu sprawdzonej technologii. Chcieliśmy zastosować te same zasady do naszej najnowszej reklamy telewizyjnej, a to podejście było bardziej odpowiednie niż kiedykolwiek wcześniej ze względu na ograniczenia produkcyjne wynikające z blokady. Podobnie jak w przypadku naszej oferty modeli, imponujące jest to, ile możesz osiągnąć przy odrobinie wysiłku. ”



CUPRA Born w wersji VZ
Wiadomości | 22.02.24

CUPRA Born w wersji VZ

CUPRA Born to pierwszy w pełni elektryczny model marki, będący idealnym połączeniem elektryfikacji i wydajności. 100 km/h w zaledwie 5,7 sekundy i prędkość maksymalna do 200 km/h.

Donkervoort. Mocniejszy, szybszy i bezpieczniejszy. Wideo
Super Cars | 27.10.20

Donkervoort. Mocniejszy, szybszy i bezpieczniejszy. Wideo

Mocniejszy, szybszy i bezpieczniejszy, nowy D8 GTO-JD70 R model Donkervoort wyłącznie na tor wydścigowy z technologią hipersamochodów.

Porsche, Rimac i Bugatti łączą siły jako nowy producent hipersamochodów
Wiadomości | 06.07.21

Porsche, Rimac i Bugatti łączą siły jako nowy producent hipersamochodów

Wspólna firma połączy 110 lat doświadczenia Bugatti w dziedzinie hipersamochodów z siłą technologii Rimac w zakresie mobilności elektrycznej.