Pora umawiać się na zakładanie opon letnich lub sprawdzanie opon całorocznych. Przed zakupem dobrze jest zasięgnąć porady warsztatu lub sprzedawcy i zapoznać się z raportami z testów.
Kierowcy, którzy chcą zmienić opony na letnie na początku sezonu, powinni jak najszybciej umawiać się na spotkania z sprzedawcami lub warsztatami. Zazwyczaj przed i po Wielkanocy panuje pośpiech, więc czas oczekiwania jest nieunikniony. Klienci, którzy potrzebują nowych opon, mogą je teraz zamawiać u sprzedawców, a ci, którzy mają opony całoroczne, powinni pamiętać o ich sprawdzeniu przez eksperta pod koniec zimnej pory roku.
Przed zakupem dobrze jest zasięgnąć porady warsztatu lub sprzedawcy. Pomocne jest również zapoznanie się z raportami z testów opublikowanymi przez kluby samochodowe i magazyny branżowe. Testy te obejmują około dziesięciu kryteriów dla opon letnich i całorocznych, a zatem dostarczają znacznie więcej informacji niż trzy cechy wymienione na etykietach opon UE.
Pamiętaj aby po wymianie opon sprawdzić również geometrię samochodu, czyli sprawdzenie i ustawienie zbieżności kół a wrazie potrzeby dokonać regulacji geometrii kół samochodu. Coś o czym kierowcy zazwyczaj zapominają. Jest to o tyle ważne, ponieważ w przypadku problemów występujących w tym zakresie nowe opony będą się szybciej i nierównomiernie zużywały. Może to powodować kłopoty przy prowadzeniu samochodu jak i przy chamowaniu. Nie mówiąc o konieczności (w skrajnych przypadkach) zakupu kolejnego kompletu nowych opon.
Zapoznaj się również z infografiką jak w prawidłowy sposób przechowywać opony (zdjęcie w galerii). Szerokiej drogi.
Porsche prezentuje nowego, w pełni elektrycznego Macana. Druga generacja tego udanego SUV-a z uderzającym designem została zaprezentowana w Singapurze.
SSC Tuatara to hipersamochód, który zmienia rzeczywistość na wielu frontach projektowych i inżynieryjnych. Projekt Tuatara, o nazwie kodowej Exceed, rozpoczął się w 2009 roku, kiedy założyciel i dyrektor generalny SSC North America Jerod Shelby zaczął szukać następcy modelu SSC Ultimate Aero, który utrzymał rekord Guinnessa za najszybszy produkcyjny samochodów na świecie w latach 2007-2010.
Projekt limitowanej serii supersportowego samochodu, tylko 62 sztuki, ma podnieść nieograniczone osiągi marki na nowy poziom adrenaliny na torze.