Zespół MANHART Performance przedstawił dziś rozpoczęcie prac nad nowym programem dla pierwszego w historii modelu MANHART Cupra.
CP 500 jest oparty na Formentorze VZ5 z pięciocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 litra. Początkowy pakiet etapu 1 zawiera szereg ulepszeń, które oferują lepszy wygląd zewnętrzy samochodu oraz większą wydajność wspaniałego zespołu napędowego.
Standardowa moc silnika 390 koni mechanicznych została zwiększona do 490 KM i 630 Nm za pomocą naszego zasilacza MHtronik. Wsuwany układ wydechowy MANHART ze sterowaniem zaworami oferuje ulepszony dzwięk z wydechu i podwójną rurę wydechową.
Postawa CP 500 oferuje połączenie 20 calowych kół Concave One i zestawu obniżania sprężyn firmy H&R. Zestaw oklein z charakterystycznym projektem stanowi uzupełnienie początkowego pakietu.
Oprócz etapu 1 planowany jest ewentualny etap 2, który zawierałby ulepszenia wydajności, w tym chłodnicę międzystopniową, wlot powietrza i zmianę mapowania ECU.
Zbudowany tak, aby spełniać wszystkie przepisy FIA dotyczące klasy GT3, w tym nową kategorię LMGT3 na rok 2024, nowy Vantage GT3 jest prawdziwie globalnym konkurentem.
Koncepcja elektrycznego pojazdu RAM jest zapowiedzią pierwszego pojazdu elektrycznego marki, który, na nowo zdefiniuje segment pickupów, gdy pojawi się na rynku w 2024 roku.
Koncepcja wodorowa samochodu MH2 jest nośnikiem postępu, nowych wizji i pokazuje potencjał innowacyjny Słowacji.