Concept Cars | 04.11.21

Chevy Beast Concept

Zaprojektowany, aby zademonstrować możliwości komponentów Chevrolet Performance, napędzany silnikiem o mocy 650 koni mechanicznych z doładowaniem. SEMA Show 2021.

Chevrolet jedzie w tym tygodniu na wystawę SEMA Show kierowaną przez The Chevy Beast, koncepcyjną wizję najwyższej klasy wyczynowych rajdów po pustyni. Zaprojektowany, aby zademonstrować możliwości samochodów ciężarowych Chevy i komponentów Chevrolet Performance, Chevy Beast to czteroosobowy samochód terenowy oparty na zmodyfikowanym podwoziu Silverado, wyposażony w zindywidualizowane nadwozie typu pick-up i napędzany silnikiem Chevrolet Performance LT4 o mocy 650 koni mechanicznych z doładowaniem. skrzynia silnika.

 

„Koncepcja Chevy Beast przenosi popularność wyczynowych samochodów terenowych na wyższy poziom” – powiedział Jim Campbell, wiceprezes GM USA ds. Performance and Motorsports. „To wizja nowego wymiaru możliwości Chevrolet Performance marki, która od ponad 50 lat jest pionierem w zakresie osiągów i wspiera personalizację klientów”.

 

Chevy Beast został zaprojektowany, aby zdominować pustynię dzięki możliwościom, kontroli i wydajności zakorzenionym w bazie produkcyjnej i gotowych ulepszeniach wydajności.

Projektanci i inżynierowie zaczęli od podwozia modelu Silverado z krótkim tyłem i zmodyfikowali go pod kątem szybkich rajdów po pustyni. Rama została skrócona i zintegrowano specjalnie zaprojektowaną, chromo-molibdenową konstrukcję bezpieczeństwa 4130, podczas gdy zmodyfikowane podwozie zostało otoczone niestandardowym, lekkim nadwoziem.

 

Dla pojazdu stworzono również koncepcyjny system zawieszenia terenowego o dużym skoku, w tym pięciowahaczowe tylne zawieszenie. Wraz z poszerzonym, 91-calowym rozstawem, przyczynia się do bardziej stabilnego prowadzenia i optymalnej kontroli kierowcy podczas szybkiej jazdy w terenie.

 

Duża prędkość wywodzi się z silnika skrzyni Chevrolet Performance LT4  doładowanego silnika V-8 o pojemności 6,2 litra i mocy 650 KM. Jest wspierany przez 10-biegową automatyczną skrzynię biegów 10L90, która przekazuje moment obrotowy do dwubiegowej skrzyni rozdzielczej i rozdziela go na 37-calowe opony terenowe zamontowane na 20-calowych kołach z blokadą beadlock. Koncepcja obejmuje również system Chevrolet Performance Big Brake Upgrade System.

 

Imponujące możliwości Chevy Beast uzupełnia równie dramatyczny i celowy styl. Rurowe drzwi i prosty, lekki przód w kształcie klapy odzwierciedlają funkcjonalność i estetykę jazdy po pustyni, podczas gdy tył pojazdu został celowo zaprojektowany tak, aby prawie nie nawisać, aby zmaksymalizować kąt natarcia na stromych wzniesieniach.

Para zapasowych opon jest zamontowana w tylnej części ładunkowj, jednocześnie tył pojazdu pozostaje otwarty, aby pomóc w usuwaniu kurzu. Dodatkowe unikalne elementy konstrukcyjne obejmują niestandardowy przedni grill, przednie i tylne emblematy w kształcie muszki oraz mocne oświetlenie terenowe od Baja Designs.

 

Wewnątrz dostosowana kabina ma minimalistyczny, funkcjonalny design, wyposażony w kwartet wyczynowych foteli Recaro z czteropunktowymi wiązkami, a także parę ekranów LCD o przekątnej 7 cali, które monitorują funkcje pojazdu i dane dotyczące osiągów, w tym nachylenie i toczyć się podczas jazdy w terenie.



Pierwszy elektryczny SUV Lexusa model RZ
Elektryczne | 03.12.21

Pierwszy elektryczny SUV Lexusa model RZ

Wideo. Lexus zaprezentował teaser zupełnie nowego bezemisyjnego modelu RZ, który jest pierwszym samochodem elektrycznym marki.

Genesis X Speedium Coupe, debiut samochodu koncepcyjnego w Nowym Jorku
Concept Cars | 21.04.22

Genesis X Speedium Coupe, debiut samochodu koncepcyjnego w Nowym Jorku

Zapowiedź, czego potencjalni właściciele Genesis mogą oczekiwać od następnej fali pojazdów elektrycznych tej marki.

Tryb Driftu w nowym prototypie Audi RS 3
Tuning | 22.06.21

Tryb Driftu w nowym prototypie Audi RS 3

To pierwszy samochód Audi wyposażony w RS Torque Splitter, który w pełni zmienny sposób rozdziela moment napędowy między tylne koła.