Premiery | 07.03.23

Całkowicie nowy Hyundai KONA

KONA drugiej generacji oferuje jeden z najbardziej wszechstronnych pakietów produktów w segmencie B-SUV, w tym najszerszą gamę układów napędowych.

Klienci mogą wybierać spośród wariantów EV (standardowy lub dalekiego zasięgu), hybrydowego elektrycznego (HEV) i silnika spalinowego (ICE), a także sportowych wersji N Line każdego z nich.

 

W niekonwencjonalnym posunięciu Hyundai Motor opracował nową KONA jako pierwszy pojazd elektryczny, zgodnie z ogłoszoną przez firmę strategią przyspieszonej elektryfikacji z marca 2022 r., zgodnie z którą do 2030 r. na rynku pojawi się 11 nowych pojazdów elektrycznych Hyundai.

 

Dzięki wytrzymałej, dynamicznej konstrukcji i powiększonym wymiarom, zupełnie nowa KONA zachowuje swój kultowy charakter, wspierając aktywny styl życia klientów w każdym wieku i z każdego pokolenia, oferując jednocześnie nowe technologie i udogodnienia, które zapewniają bezpieczne, połączone i komfortowe wrażenia. Wśród ulepszeń są dwa panoramiczne ekrany o przekątnej 12,3 cala, przycisk Digital Key 2 Touch, pełne aktualizacje Over-the-Air (OTA) i kokpit nawigacji samochodowej (ccNC).

 

KONA Electric zapewnia wiodący w swojej klasie zasięg w trybie całkowicie elektrycznym (AER) w segmencie B-SUV (szacunkowy WLTP 490 km). Jest również wyposażony w elementy stylistyczne charakterystyczne dla pojazdów elektrycznych, w tym schowki na bagaże, aktywne klapy powietrza, wewnętrzne i zewnętrzne gniazda Vehicle-to-Load (V2L), wyświetlacz przezierny (HUD), tryb jazdy i-PEDAL, funkcję Smart Regenerative System, elektroniczny system Active Sound Design (e-ASD) i pakiet Eco.

 

Całkowicie nowa KONA rusza w drogę dzięki zaawansowanemu systemowi wspomagania kierowcy SmartSense (ADAS) i systemom bezpieczeństwa, w tym autonomicznej jeździe poziomu 2, systemowi unikania kolizji czołowych (FCA), monitorowi martwego pola (BVM), zdalnemu inteligentnemu asystentowi parkowania (RSPA) i Driver Status Monitor (DSM).

 

W porównaniu z poprzednią generacją KONA, nowy model posiada wyjątkowe proporcje przy zwiększonych gabarytach. Bazując na wariancie EV, jego długość wynosi teraz 4355 mm, czyli o 175 mm więcej niż poprzednia generacja z 2017 roku, a rozstaw osi wynosi 2660 mm, czyli o 60 mm więcej. Jego szerokość wynosi 1825 mm, czyli jest o 25 mm szersza, a wysokość jest o 20 mm wyższa i wynosi 1575 mm.



XPeng debiutuje nowym inteligentnym pojazdem elektrycznym wyposażonym w LiDAR
Elektryczne | 14.04.21

XPeng debiutuje nowym inteligentnym pojazdem elektrycznym wyposażonym w LiDAR

P5 to pierwszy na świecie produkowany masowo samochód elektryczny wyposażony w tą technologię.

Zupełnie nowa Toyota C-HR
Premiery | 26.06.23

Zupełnie nowa Toyota C-HR

Zaprojektowany, skonstruowany i zbudowany w Europie dla europejskich klientów. Całkowicie nowy model bazuje na sukcesie oryginalnej Toyoty C-HR jako innowatora wśród europejskich SUV-ów segmentu C.

W Wielkiej Brytanii zatwierdzono jazdę samochodem bez użycia rąk
Wiadomości | 04.05.23

W Wielkiej Brytanii zatwierdzono jazdę samochodem bez użycia rąk

Ford jest pierwszym producentem samochodów, wprowadzając zaawansowany system wspomagania kierowcy bez użycia rąk poziomu 2, pierwszy system tej marki zatwierdzony w Europie.