Wiadomości | 08.09.20

Volkswagen opublikował dziś pierwsze zdjęcie i wideo swojego nowego kompaktowego SUV-a

Już w przyszłym miesiącu zobaczymy nowy model Volkswagena, który będzie klasyfikowany poniżej modelu Tiguan. Wideo pierwszego teasera poniżej

Nowy model Volkswagena będzie umieszczony poniżej oferty modelu Tiguan i jest drugim dowodem strategii podwajania działań SUV-ów Volkswagena po wprowadzeniu na rynek modelu Atlas Cross Sport na początku tego roku. Oficjalna premiera nastąpi w przyszłym miesiącu, 13 października.

 

„Cieszymy się, że możemy po raz pierwszy spojrzeć na najnowszego członka rodziny Volkswagena” - powiedział Scott Keogh, prezes i dyrektor generalny Volkswagen Group of America. „Wielkie rzeczy są dostarczane w małych opakowaniach, co Volkswagen udowadniał przez lata, przedstawiając kultowego Garbusa, Golfa i Jettę. Ten następny samochód nie będzie wyjątkiem ”.



CUPRA w Extreme E
MotorSport | 01.04.21

CUPRA w Extreme E

CUPRA bierze udział w najbardziej ekstremalnych etapach wyścigów na świecie w inauguracyjnym sezonie serii Extreme E.

Le Grand Rendez-Vous krótki film od Ferrari
Wiadomości | 15.06.20

Le Grand Rendez-Vous krótki film od Ferrari

Świętowanie początku powrotu do normalności w Monako, gdzie pandemia spowodowała anulowanie jednego z najbardziej kultowych Grand Prix kalendarza F1. Krótki film Claude'a Leloucha, opowiada o niezwykłym spotkaniu, które w tym roku zastąpiło jedno z ulubionych corocznych wydarzeń sportów motorowych.

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wiadomości | 21.04.20

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N

Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.