Toyota Sequoia. Trzyrzędowy SUV, montowany w Teksasie USA, teraz z wydajnym hybrydowym układem napędowym o mocy 437 KM.
Toyota Sequoia robi natychmiastowe, niezatarte wrażenie. Trzyrzędowy SUV jest zupełnie nowy i ma na celu podniesienie segmentu pełnowymiarowego luksusowego komfortu, imponującej technologii i zapierających dech w piersiach osiągów nowego, wydajnego hybrydowego układu napędowego.
Trzecia generacja Toyoty Sequoia została całkowicie przeprojektowana i zasługuje na opis „zupełnie nowego SUV-a”. Wszystkie modele Sequoia 2023 będą wyposażone w potężny hybrydowy układ napędowy V6 i-FORCE MAX z podwójnym turbodoładowaniem. Po raz pierwszy zaprezentowana w Tundrze, ta wyjątkowa hybryda wytwarza 437 KM.
i-FORCE MAX to nie tylko duża moc, ponieważ ten sprytnie zaprojektowany układ napędowy zawiera unikalny generator silnika w obudowie dzwonowej między silnikiem z podwójnym turbodoładowaniem a 10-biegową automatyczną skrzynią biegów. Ta konstrukcja została zaprojektowana i zbudowana z myślą o wysokiej wydajności i zapotrzebowaniu. Szacunki dotyczące zużycia paliwa nie są obecnie dostępne, ale oczekuje się, że wydajność i-FORCE MAX będzie niezwykle konkurencyjna w czołówce segmentu i z ogromną poprawa w porównaniu z poprzednią generacją.
Jak być powinno, segment pełnowymiarowych SUV-ów jest bardzo wymagający. Oznacza to, że Sequoia musi bez problemu radzić sobie z wieloma zadaniami. Zbudowany z myślą o tym, całkowicie nowy SUV jest zakorzeniony w nowoczesnym podwoziu nadwoziowym z całkowicie pudełkową ramą, która ma taką samą architekturę jak zupełnie nowa Tundra i zupełnie nowy globalny Land Cruiser (który dzieli platformę z Lexusa LX). Głównym celem tej platformy jest zapewnienie doskonałej obsługi, najwyższego komfortu i imponujących możliwości.
Zespół inżynierów odpowiedzialny za tę ramę nowej generacji był w stanie zwiększyć sztywność i poprawić komfort jazdy, wykorzystując nowe techniki, takie jak nowa technologia spawania laserowego, która pomaga zmniejszyć masę i wagę w obszarach, które nie są potrzebne, jednocześnie wzmacniając obszary, które tego najbardziej potrzebują.
Sequoia jest wyposażona w niezależne zawieszenie przednie i nowy, montowany na zębatce elektroniczny układ wspomagania kierownicy, zapewniający lepsze wyczucie kierownicy. Z tyłu zastosowano nowoczesne wielowahaczowe tylne zawieszenie, które zapewnia płynną jazdę i stwarza możliwość dodania dostępnego tylnego zawieszenia pneumatycznego z regulacją wysokości obciążenia i adaptacyjnego zawieszenia zmiennego (AVS) dla tych, którzy chcą regularnie holować.