Buick przedstawia VELITE 6 plug-in hybrid EV dostępny na rynku chińskim
Buick ogłosił dziś, że dodaje hybrydowy pojazd elektryczny VELITE 6 (PHEV) do swojego nowego portfolio pojazdów energetycznych (NEV) w Chinach. Model ma zostać uruchomiony w tym miesiącu.
VELITE 6 PHEV będzie napędzany technologią napędu elektrycznego Buick eMotion, która wykorzystuje globalną wiedzę GM na temat elektryfikacji. Zapewni do 780 kilometrów całkowitego zasięgu, w tym 60 kilometrów zasięgu zasilanego wyłącznie energią elektryczną, zapewniając jednocześnie cichą i płynną jazdę z płynną zmianą mocy.
„Wykorzystując najnowocześniejszą technologię hybrydową typu plug-in, VELITE 6 nie oferuje żadnych kompromisów w zakresie osiągów pojazdu ani zasięgu, dzięki czemu jest idealną opcją zarówno do codziennych dojazdów do pracy, jak i dalekich podróży”, powiedziała Molly Peck, dyrektor wykonawczy Buick Sales i marketing w SAIC-GM.
Elektryczny układ napędowy VELITE 6 PHEV będzie składał się z wysokowydajnych podwójnych silników uzupełnionych wysokowydajnym akumulatorem litowym LG i dedykowanym czterocylindrowym silnikiem 1,5 l do układów hybrydowych. Dodanie inteligentnej elektronicznej bezstopniowej przekładni (E-CVT) obniży zużycie paliwa nawet do 1,4 litra / 100 kilometrów.
Zwiększona wydajność VELITE 6 PHEV i oszczędność paliwa również skorzystają z zaawansowanej technologii Power Split, która będzie mogła być używana zarówno w trybie hybrydowym pojazdu, jak i w trybie wyłącznie elektrycznym. Zwiększy wrażenia z jazdy z dodatkową łatwością i komfortem.
Wraz z pojawieniem się VELITE 6 PHEV, Buick umocni swoją pionierską pozycję w segmencie pojazdów NEV na swoim największym rynku, oferując szeroką gamę rozwiązań elektryfikacyjnych, od pojazdów o napędzie hybrydowym 48 V po pojazdy wyłącznie elektryczne.
W 2020 roku, po 84 latach produkcji, Morgan Motor Company zbudował swój ostatni czterokołowy samochód na tradycyjnym podwoziu z ramą stalową, co oznacza koniec ery firmy.
Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.