Jedna z największych imprez motoryzacyjnych w Japonii, która rozpoczęła się w 1983 roku. Stoisko BMW zostało specjalnie zaprojektowane tak, aby przyciągnąć jak największą liczbę odwiedzających.
Na stoisku BMW podczas Tokyo Auto Salon 2024 można było zobaczyć zaktualizowaną wersję ogromnej atrapy chłodnicy, która ostatnim razem przyciągnęła wielu odwiedzających, a także jedną z największych na świecie dioram M Performance.
Gama modelowa na stoisku BMW wyglądaa następująco: BMW M8 Competition, zaprezentowany jako oficjalny samochód BMW i MINI Racing, w specjalne motywy Le Mans, BMW M2 Competition, BMW i5 M60 xDrive, BMW M3 Touring M xDrive Competition, wszystkie z częściami M Performance.
Podczas eventu na specjalnej scenie na stoisku BMW regularnie organizowano talk show, różnorodne treści przedstawiające znaczenie oryginalnych części BMW i atrakcyjność usług u autoryzowanych dealerów BMW, a także pokaz tańca mody BMW Kolekcji Lifestyle. Ponadto na stoisku BMW po raz pierwszy w Japonii zaprezentowano wersję 2024 wiodącego samochodu z wyścigów BMW i MINI organizowanych w tym roku w połączeniu z Formułą 1 na torze Suzuka Circuit, a także model produkowany masowo inny niż wszystkie.
TOYOTA GAZOO Racing coraz prężniej działa w świecie wirtualnego ścigania. W tym sezonie została sponsorem cyklu eSports WRC oraz ufundował nagrodę główną dla zwycięzcy GR Yarisa. Wyczynowy zespół Toyoty nawiązał także współpracę przy promocji oficjalnej gry WRC 9. Poniżej fim z fabryki gdzie odbywa się produkcja Yarisa GR.
Kto pierwszy, ten lepszy czyli jak kupuje się samochody w Japonii. BMW z okazji 50. rocznicy powstania BMW M wprowadza do sprzedaży model X5 oraz X6 w specjalnej edycji.
Technologia wodorowego silnika spalinowego oznacza prawie zerowe emisje przy zachowaniu wrażeń akustycznych i sensorycznych znanych z klasycznych silników spalinowych.