Tuning | 16.03.23

Audi RS e-tron GT „project_513/2”

Audi oferuje pierwszą limitowaną edycję 75 sztuk, inspirowaną prototypami, Audi RS e-tron GT „project_513/2” dostępną tylko w USA.

Audi of America ogłosiło limitowaną ofertę zaledwie 75 egzemplarzy Audi RS e-tron GT project_513/2 2023. Opracowany we współpracy Audi of America i Audi exclusive, klienci mają teraz możliwość jazdy wersją e-tron GT, która najbardziej przypomina samochód prototypowy. Ta limitowana edycja wykorzystuje oryginalny projekt używany do globalnych testów prototypów z kamuflażem „e-tron” zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz i jest dostępna wyłącznie na rynku amerykańskim.


RS e-tron GT project_513/2 to pierwsze Audi, które oferuje fabryczną karoserię z oklejoną grafiką kamuflażu. Grafika kamuflażu jest często używana przez Audi podczas wstępnych testów i ma na celu wywołanie zamieszania u widzów, którzy mogą chcieć uchwycić najnowsze spojrzenie na wygląd zewnętrzny i technologię motoryzacyjną, zanim zostanie to upublicznione. Ekskluzywność projektu jest podkreślona przez wykorzystanie wewnętrznej nazwy kodowej jako edycji specjalnej. Projekt_513/2 reprezentuje konwencję nazewnictwa projektów, która definiuje segment produktu, generację i styl nadwozia. To nazewnictwo jest tworzone na wczesnym etapie procesu programowania i zazwyczaj jest przechowywane wewnętrznie.

 

Audi exclusive wykorzystało czerwono-czarny motyw kolorystyczny z oryginalnych prototypowych testowych modeli i po raz pierwszy prezentuje „czerwone” pierścienie Audi z przodu iz tyłu nadwozia. Wyjątkowe 21-calowe koła aerodynamiczne wykończone na czarno są otoczone ceramicznymi hamulcami z przodu iz tyłu pomalowanymi na czerwono. Ponadto na tylnej ćwiartce szyby wytrawione jest logo „project_513/2”, które podkreśla jego ekskluzywność.

 

Audi RS e-tron GT project_513/2 wykorzystuje ekscytujące osiągi RS e-tron GT – najszybszego seryjnego modelu Audi rozpędzającego się od 0 do 100 km/h. Osiągi pochodzą z dwóch różnych silników (jeden na przedniej osi i jeden na tylnej osi), generujących łącznie 637 koni mechanicznych, co umożliwia przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 3,1 sekundy.

 

Zwiększając wydajność i precyzję prowadzenia przy wszystkich prędkościach, project_513/2 jest standardowo wyposażony w skrętne tylne koła. Ten unikalny system pozwala tylnym kołom obracać się do 2,8 stopnia w kierunku przeciwnym do przednich kół przy prędkościach do około 30 mil na godzinę, co zapewnia mniejszy promień skrętu, a powyżej 30 mil na godzinę obracają się w tym samym kierunku, co zapewnia większą stabilność i dynamikę.



Premiera nowej generacji wodorowej Toyoty Mirai
Elektryczne | 29.11.20

Premiera nowej generacji wodorowej Toyoty Mirai

Toyota prezentuję drugą generację przełomowego sedana Mirai, bezemisyjnego samochodu elektrycznego na wodorowe ogniwa paliwowe (FCEV).

Charge Cars zadebiutuje w Los Angeles z zupełnie nowym modelem EV Charge ’67
Elektryczne | 01.10.22

Charge Cars zadebiutuje w Los Angeles z zupełnie nowym modelem EV Charge ’67

Charge ’67 jest produkowany z zupełnie nowych części, ma klasyczny wygląd, karoserię z włókna węglowego, 536 koni mechanicznych i nie tylko.

Formuła E i FIA przedstawiają samochód wyścigowy GEN3
MotorSport | 02.12.21

Formuła E i FIA przedstawiają samochód wyścigowy GEN3

Seria wiodących w branży projektów, produkcji i innowacji technologicznych w najszybszym, najlżejszym, najmocniejszym i najbardziej wydajnym samochodzie wyścigowym Formuły E w historii.