Na miesiąc do premiery 25. filmu o Bondzie Aston Martin rozpoczął dziś kampanię No Time To Die z ekskluzywnym pokazem spotu telewizyjnego. Wideo.
No Time To Die, który zostanie wydany na całym świecie od września 2021 roku, zawiera cztery kultowe modele Aston Martin z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Wyczekiwany powrót Jamesa Bonda do kina to pierwszy raz, kiedy w filmie z 2007 roku pojawiły się cztery różne modele: DB5, klasyczny Aston Martin V8, super GT marki – DBS i wyjątkowy Aston Martin Valhalla – nadchodzący hipersamochód z centralnym silnikiem. .
Aby uczcić powrót kultowego Astona Martina DB5 z 007 na duży ekran, Aston Martin i Corgi zaprezentowali również pełnowymiarową replikę oryginalnego modelu Corgi DB5 z 1965 roku. Model naturalnej wielkości, który mierzy 5,66 m długości, 2,7 m wysokości i 2,7 m głębokości, znajduje się w Coaling Jetty, poza Battersea Power Station, jest repliką oryginalnego projektu Corgi i mieści samochód Aston Martin DB5 Goldfinger Continuation. DB5 jest wyposażony w szeroki wybór działających gadżetów, które fani rozpoznają z klasycznego filmu o Jamesie Bondzie: obrotowe tablice rejestracyjne, chowana kuloodporna tylna osłona, wysuwane przednie najazdy i oczywiście wysuwane karabiny maszynowe.
Produkowanych jest tylko 25 samochodów DB5 Goldfinger Continuation, ponad 55 lat po tym, jak ostatni nowy DB5 zjechał z linii produkcyjnej w ówczesnej globalnej bazie produkcyjnej Aston Martin w Newport Pagnell w Buckinghamshire. Wszystkie nowe samochody to autentyczne reprodukcje DB5 widoczne na ekranie, dostępne w jednej specyfikacji kolorystycznej nadwozia Silver Birch (tak jak oryginał) z kilkoma modnymi i udoskonalonymi modyfikacjami zapewniającymi najwyższy poziom jakości i niezawodności.
Corgi jest oryginalnym domem modelarstwa odlewanego w skali. To, co kiedyś było po prostu zabawkami, jest teraz bardzo poszukiwane na rozwijającym się rynku kolekcjonerskim, a najbardziej znanym wydaniem Corgi wszech czasów jest bezdyskusyjnie Aston Martin DB5 Jamesa Bonda, wydany po raz pierwszy w 1965 roku. , odniosła natychmiastowy sukces, zdobywając w tym samym roku tytuły „zabawki roku” w Wielkiej Brytanii i „najlepszej zabawki dla chłopców” przyznawanej przez National Association of Toy Retailers Awards. Wyceniony pierwotnie na około 10/- (50 pensów), model okazał się przez lata tak popularny, że musiał być wielokrotnie przerabiany, co pozwoliło mu sprzedać się w ponad 20 milionach egzemplarzy na całym świecie. Produkowany jest do dziś.
Uroczystego odsłonięcia dokonał Marek Reichman, EVP & Chief Creative Officer, Aston Martin Lagonda. Do Reichmana dołączył Chris Corbould OBE, koordynator efektów specjalnych, który jest nie tylko odpowiedzialny za niektóre z najbardziej kultowych scen akcji Jamesa Bonda z ostatnich 14 filmów, ale także był mocno zaangażowany w inżynierię ośmiu replik kaskaderskich DB5 wyprodukowanych dla film i działające gadżety w samochodach DB5 Goldfinger Continuation.
Marek Reichman powiedział: „Jesteśmy naprawdę zaszczyceni, że możemy dziś uczcić rozpoczęcie kampanii No Time To Die tą ekscytującą odsłoną. Relacja Aston Martina z Jamesem Bondem trwa od dziesięcioleci, a DB5 jest bez wątpienia najsłynniejszym samochodem na świecie dzięki ponad 50-letniemu połączeniu. Współpraca z EON Productions i Chrisem Corbouldem przy zbudowaniu 25 kontynuacji DB5 Goldfinger była naprawdę wyjątkowym projektem dla wszystkich zaangażowanych w Aston Martin. Teraz praca z Corgi – kolejną typową brytyjską marką – i zobaczenie najbardziej cenionego samochodu Jamesa Bonda siedzącego w pudełeczku na zabawki na miarę w centrum Londynu jest całkiem wyjątkowe”.
Chris Corbould powiedział: „Ściśle współpracując z Astonem Martinem przez lata, aby ożywić niektóre z najbardziej ambitnych scen Bonda, a ostatnio w „No Time To Die” mogę szczerze powiedzieć, że to przywilej być tutaj dzisiaj, aby pomóc odsłonić to niesamowity pokaz dla tak kultowego samochodu, który naprawdę zajmuje szczególne miejsce w historii Bonda”.
Pełnowymiarowa replika Corgi DB5 będzie wystawiona w Battersea Power Station dla szerokiej publiczności do 1 października 2021 roku.