Premiery | 13.08.21

Acura NSX Type S debiutuje podczas Monterey Car Week

Aby uczcić ostatni rok produkcji modelu NSX, wyprodukowanych zostanie zaledwie 350 sztuk NSX Type S, z których 300 będzie przeznaczonych dla klientów z USA. Wideo.

Zapewniając szybsze przyspieszenie, ostrzejsze pokonywanie zakrętów i bardziej emocjonujące wrażenia z jazdy niż jakakolwiek kiedykolwiek po drogach NSX, nowy 600-konny NSX Type S 2022 podnosi i tak już imponujące osiągi najnowocześniejszego zelektryfikowanego supersamochodu. Debiutujący dziś na całym świecie podczas słynnego na całym świecie Tygodnia Samochodowego w Monterey, NSX Type S jest ostatecznym wyrazem zaangażowania marki w precyzyjne osiągi.

 

Z okazji ostatniego roku produkcji drugiej generacji NSX, każda Acura NSX produkowana w Performance Manufacturing Center w Marysville w stanie Ohio będzie modelem Type S. Tylko 350 supersamochodów z limitowanej serii zostanie wyprodukowanych do globalnej dystrybucji, z czego 300 przeznaczonych będzie dla klientów w USA, co oznacza pierwszą sprzedaż modelu NSX Type S poza Japonią. NSX Type S jest już dostępny do zamówień klientów na Acura.com/NSX-Type-S.

 

„NSX to niesamowita historia sukcesu Acury, prowadząca do przywrócenia Acury jako marki wydajnościowej i przygotowująca grunt pod powrót Type S” – powiedział Jon Ikeda, wiceprezes i dyrektor ds. marki Acura. „Jesteśmy firmą entuzjastów i już badamy, jaka powinna być następna generacja samochodów sportowych w nadchodzącej erze zelektryfikowania”.

 

Natychmiast rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu i bardziej agresywnemu stylowi przodu i tyłu, NSX Type S ma również unikalne 5-ramienne koła, bardziej lepkie opony Pirelli P-Zero, zmodernizowany system adaptacyjnych amortyzatorów, naklejki Type S, standardowy dach z włókna węglowego i dostępny matowy kolor Gotham Grey farba. Pod dostępną osłoną silnika z włókna węglowego znajduje się najmocniejszy produkcyjny układ napędowy Acury w historii: zaktualizowana wersja supersamochodu z podwójnym turbodoładowaniem V6 i trzysilnikowym systemem hybrydowym, który wytwarza 600 koni mechanicznych i 492 lb.-ft. momentu obrotowego.

 

9-biegowa przekładnia DCT tego supersamochodu i rewolucyjna technologia wektorowania momentu obrotowego Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) zostały dostrojone w celu zmaksymalizowania osiągów. Dostępny pakiet lekki obejmuje hamulce węglowo-ceramiczne, osłonę silnika z włókna węglowego i pakiet wnętrza z włókna węglowego, zmniejszając całkowitą masę własną.



Ford GT 64 Prototype Heritage Edition
Tuning | 12.08.21

Ford GT 64 Prototype Heritage Edition

Limitowana edycja pojazdu jest inspirowana prototypem Forda GT z 1964 roku, który stał się jedynym amerykańskim supersamochodem, który wygrał Le Mans.

Audi RS e-tron GT „project_513/2”
Tuning | 16.03.23

Audi RS e-tron GT „project_513/2”

Audi oferuje pierwszą limitowaną edycję 75 sztuk, inspirowaną prototypami, Audi RS e-tron GT „project_513/2” dostępną tylko w USA.

Unikalny egzemplarz pod młotkiem, 911 Classic Club Coupe sprzedany za rekordową cenę
Wiadomości | 12.06.23

Unikalny egzemplarz pod młotkiem, 911 Classic Club Coupe sprzedany za rekordową cenę

Za 1,2 miliona dolarów entuzjasta Porsche zapewnił sobie wyjątkowy pojazd, który Porsche Classic zbudował dla Porsche Club of America.