Premiery | 13.08.21

Acura NSX Type S debiutuje podczas Monterey Car Week

Aby uczcić ostatni rok produkcji modelu NSX, wyprodukowanych zostanie zaledwie 350 sztuk NSX Type S, z których 300 będzie przeznaczonych dla klientów z USA. Wideo.

Zapewniając szybsze przyspieszenie, ostrzejsze pokonywanie zakrętów i bardziej emocjonujące wrażenia z jazdy niż jakakolwiek kiedykolwiek po drogach NSX, nowy 600-konny NSX Type S 2022 podnosi i tak już imponujące osiągi najnowocześniejszego zelektryfikowanego supersamochodu. Debiutujący dziś na całym świecie podczas słynnego na całym świecie Tygodnia Samochodowego w Monterey, NSX Type S jest ostatecznym wyrazem zaangażowania marki w precyzyjne osiągi.

 

Z okazji ostatniego roku produkcji drugiej generacji NSX, każda Acura NSX produkowana w Performance Manufacturing Center w Marysville w stanie Ohio będzie modelem Type S. Tylko 350 supersamochodów z limitowanej serii zostanie wyprodukowanych do globalnej dystrybucji, z czego 300 przeznaczonych będzie dla klientów w USA, co oznacza pierwszą sprzedaż modelu NSX Type S poza Japonią. NSX Type S jest już dostępny do zamówień klientów na Acura.com/NSX-Type-S.

 

„NSX to niesamowita historia sukcesu Acury, prowadząca do przywrócenia Acury jako marki wydajnościowej i przygotowująca grunt pod powrót Type S” – powiedział Jon Ikeda, wiceprezes i dyrektor ds. marki Acura. „Jesteśmy firmą entuzjastów i już badamy, jaka powinna być następna generacja samochodów sportowych w nadchodzącej erze zelektryfikowania”.

 

Natychmiast rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu i bardziej agresywnemu stylowi przodu i tyłu, NSX Type S ma również unikalne 5-ramienne koła, bardziej lepkie opony Pirelli P-Zero, zmodernizowany system adaptacyjnych amortyzatorów, naklejki Type S, standardowy dach z włókna węglowego i dostępny matowy kolor Gotham Grey farba. Pod dostępną osłoną silnika z włókna węglowego znajduje się najmocniejszy produkcyjny układ napędowy Acury w historii: zaktualizowana wersja supersamochodu z podwójnym turbodoładowaniem V6 i trzysilnikowym systemem hybrydowym, który wytwarza 600 koni mechanicznych i 492 lb.-ft. momentu obrotowego.

 

9-biegowa przekładnia DCT tego supersamochodu i rewolucyjna technologia wektorowania momentu obrotowego Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) zostały dostrojone w celu zmaksymalizowania osiągów. Dostępny pakiet lekki obejmuje hamulce węglowo-ceramiczne, osłonę silnika z włókna węglowego i pakiet wnętrza z włókna węglowego, zmniejszając całkowitą masę własną.



100% elektryczny Citroen AMI
Wiadomości | 29.04.20

100% elektryczny Citroen AMI

27 lutego Citroën zaprezentował Ami, 100% electric, przełomowe i innowacyjne rozwiązanie mobilności w mieście dostępne dla wszystkich. Ami jest drugim pojazdem ofensywy elektrycznej rozpoczętej przez Citroëna w 2020 roku. Dzięki Ami Citroën oferuje wyjątkową odpowiedź na wyzwanie mobilności w mieście, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców miast. Ami to indywidualne rozwiązanie mobilności, jest w 100% elektryczny i dostępny dla wszystkich.

Joysticki zamiast kierownicy, Hyundai Prophecy
Wiadomości | 10.04.20

Joysticki zamiast kierownicy, Hyundai Prophecy

Hyundai ujawnił więcej szczegółów na temat elektrycznego konceptu Prophecy. Najważniejsze elementy designu karoserii oraz kokpitu elektrycznego modelu koncepcyjnego Hyundai Prophecy.

Lightyear jako pierwsza firma rozpoczyna seryjną produkcję pojazdu napędzanego energią słoneczną
Wiadomości | 30.11.22

Lightyear jako pierwsza firma rozpoczyna seryjną produkcję pojazdu napędzanego energią słoneczną

Firma planuje produkować jeden samochód tygodniowo i sukcesywnie zwiększać skalę produkcji w pierwszym kwartale 2023 roku.