Volkswagen prezentuje dziś ekskluzywne zdjęcia Taosa, nowego SUV-a marki, prezentowanego pod innowacyjnym i nowoczesnym kamuflażem aby rozpocząć intensywną kampanię komunikacyjną na dwa tygodnie przed światową premierą.
Volkswagen prezentuje dziś ekskluzywne zdjęcia Taosa, nowego SUV-a marki, prezentowanego pod innowacyjnym i nowoczesnym kamuflażem, w odcieniach „Blue Jewel” i „Dark Shadow”. Projekt kamuflażu został stworzony przez José Pavone, szefa projektowania na Amerykę Południową, i jego zespół, aby rozpocząć intensywną kampanię komunikacyjną na dwa tygodnie przed światową premierą. Wraz z wprowadzeniem Taosa firma podąża za serią nowych modeli w Ameryce Łacińskiej w ramach strategii „ofensywnego SUV-a”. Taos to pierwszy SUV tej marki, który będzie produkowany w Argentynie dla całego regionu.
Zdjęcia zakamuflowanych Tao zostały zaprezentowane podczas pierwszego wirtualnego warsztatu modelu, wykonanego za pośrednictwem bezpośredniego streamingu Centro Industrial de Pacheco w Argentynie. Kamuflaż odzwierciedla nowy projekt marki, nową postawę marki, bardziej ludzką, bliską i współczesną. Podczas warsztatów przedstawiono również postępy w inwestycjach poczynionych w argentyńskim zakładzie w rozwój tego nowego modelu, korzyści płynące z nowej globalnej platformy modułowej MQB, nowego obszaru malowania, a także nowego systemu informacyjno-rozrywkowego VW Play, w który Taos.
Taos zostanie zaprezentowane 13 października podczas światowej premiery na rynkach Ameryki Południowej i Północnej za pośrednictwem transmisji strumieniowej. Volkswagen Taos będzie charakteryzował się wysokim poziomem bezpieczeństwa, technologii i komfortu, a także nowoczesnym designem oraz najnowszą generacją silników i skrzyń biegów.
Wyjątkowo wykonany, uderzający charakter, ściśle ograniczony i o zupełnie innych właściwościach jezdnych to całkowicie wyjątkowy projekt: Divo jest naprawdę jednym z najbardziej zapierających dech w piersiach i ekskluzywnych samochodów hiper-sportowych współczesnych czasów. Po rygorystycznym dwuletnim okresie rozwoju pierwsze modele upragnionej małej serii są teraz dostarczane do klientów.
Citroen wzmacnia swój międzynarodowy wymiar, prezentując nowego C3, wszechstronnego hatchbacka, który przyczyni się do umocnienia obecności marki w Ameryce Południowej.
Firma Ford Pro zaprezentowała dziś całkowicie nowy, w pełni elektryczny kompaktowy samochód dostawczy ze znacznie większą i bardziej elastyczną przestrzenią ładunkową.