MotorSport | 15.01.21

Alpine Cars, Renault Sport Cars i Renault Sport Racing łączą siły w ramach flagowej marki Alpine

Marka połączy unikalną wiedzę inżynieryjną i dziedzictwo marki Alpine.

Firma Alpine ogłosiła dziś swoje plany długoterminowego rozwoju jako marka Grupy Renault poświęcona innowacyjnym, autentycznym i ekskluzywnym samochodom sportowym.

 

(Zobacz oficjalą premierę : Alpine F1 Team) - wideo

 

Bieżąca działalność samochodów Alpine, Renault Sport Cars i Renault Sport Racing zostanie połączona w jedną całość pod marką Alpine. Alpine połączy wiarygodność autentycznej marki, wyspecjalizowaną produkcję, mistrzostwo inżynieryjne oraz znaczną ekspozycję medialną Formuły 1. Razem stworzyli fundamenty, aby naprawdę stworzyć wartość rynkową wokół Alpine i przenieść ją do innej ligi.

Nowo utworzona jednostka Alpine będzie marką motoryzacyjną „nowej generacji” dla wymagających, pełnych pasji pierwszych użytkowników.

Obecne mocne strony i nowe synergie dla nowych wyzwań

 

Alpine jest prawdopodobnie uosobieniem francuskiej motoryzacji, opierając się na niezwykłych zwycięstwach w całej swojej historii. To marka z tradycją i rodowodem. Jest to również fabryka zatrudniająca wysoko wykwalifikowanych specjalistów, produkujących A110 w Dieppe.

 

Renault Sport Cars to zespół 300 osób, które są mistrzami w tworzeniu samochodów sportowych. Dali Groupe Renault kultowe produkty, takie jak R5 Turbo, Clio V6, Megane RS Trophy i nowy Alpine A110.

 

Renault Sport Racing, wraz ze swoim tytułowym zespołem F1, gromadzi 1200 osób, które wspólnie z najlepszymi aerodynamikami, mechanikami i inżynierami układu napędowego opracowują „wielkie skomplikowane zegarki sportów motorowych”. F1 to także ogromna platforma marketingowa z pół miliarda fanów na całym świecie, co stanowi wyjątkową okazję do ulepszenia marki Alpine na całym świecie.

 

Alpine wykorzysta również skalę i możliwości Groupe Renault i RNM Alliance, w tym technologię z natywną platformą Alliance EV, globalny zasięg produkcyjny, potężne ramię zakupowe zapewniające optymalną konkurencyjność kosztową, globalną sieć dystrybucji oraz RCI Bank and Services. Wyraźnym celem jest osiągnięcie rentowności w 2025 r., W tym inwestycje w sporty motorowe.



Renault prezentuje nowoczesną, elektryczną wersję swojego kultowego Renault 4
Concept Cars | 18.10.22

Renault prezentuje nowoczesną, elektryczną wersję swojego kultowego Renault 4

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Renault pokazało koncept 4EVER Trophy, który toruje drogę dla przyszłego, całkowicie elektrycznego SUV-a segmentu B.

Ford przedstawił dziś ostatnią z edycji specjalnych Forda GT trzeciej generacji.
Tuning | 05.10.22

Ford przedstawił dziś ostatnią z edycji specjalnych Forda GT trzeciej generacji.

Ford GT LM Edition 2022 świętuje światowy sukces Forda GT jako jedynego w Ameryce supersamochodu, który wygrał Le Mans, wygrywając w 2016 r.

Mercedes-AMG Project ONE moc formuły 1
MotorSport | 05.02.21

Mercedes-AMG Project ONE moc formuły 1

Moc adrenaliny ujęta w krótkim filmie.