MotorSport | 15.01.21

Alpine Cars, Renault Sport Cars i Renault Sport Racing łączą siły w ramach flagowej marki Alpine

Marka połączy unikalną wiedzę inżynieryjną i dziedzictwo marki Alpine.

Firma Alpine ogłosiła dziś swoje plany długoterminowego rozwoju jako marka Grupy Renault poświęcona innowacyjnym, autentycznym i ekskluzywnym samochodom sportowym.

 

(Zobacz oficjalą premierę : Alpine F1 Team) - wideo

 

Bieżąca działalność samochodów Alpine, Renault Sport Cars i Renault Sport Racing zostanie połączona w jedną całość pod marką Alpine. Alpine połączy wiarygodność autentycznej marki, wyspecjalizowaną produkcję, mistrzostwo inżynieryjne oraz znaczną ekspozycję medialną Formuły 1. Razem stworzyli fundamenty, aby naprawdę stworzyć wartość rynkową wokół Alpine i przenieść ją do innej ligi.

Nowo utworzona jednostka Alpine będzie marką motoryzacyjną „nowej generacji” dla wymagających, pełnych pasji pierwszych użytkowników.

Obecne mocne strony i nowe synergie dla nowych wyzwań

 

Alpine jest prawdopodobnie uosobieniem francuskiej motoryzacji, opierając się na niezwykłych zwycięstwach w całej swojej historii. To marka z tradycją i rodowodem. Jest to również fabryka zatrudniająca wysoko wykwalifikowanych specjalistów, produkujących A110 w Dieppe.

 

Renault Sport Cars to zespół 300 osób, które są mistrzami w tworzeniu samochodów sportowych. Dali Groupe Renault kultowe produkty, takie jak R5 Turbo, Clio V6, Megane RS Trophy i nowy Alpine A110.

 

Renault Sport Racing, wraz ze swoim tytułowym zespołem F1, gromadzi 1200 osób, które wspólnie z najlepszymi aerodynamikami, mechanikami i inżynierami układu napędowego opracowują „wielkie skomplikowane zegarki sportów motorowych”. F1 to także ogromna platforma marketingowa z pół miliarda fanów na całym świecie, co stanowi wyjątkową okazję do ulepszenia marki Alpine na całym świecie.

 

Alpine wykorzysta również skalę i możliwości Groupe Renault i RNM Alliance, w tym technologię z natywną platformą Alliance EV, globalny zasięg produkcyjny, potężne ramię zakupowe zapewniające optymalną konkurencyjność kosztową, globalną sieć dystrybucji oraz RCI Bank and Services. Wyraźnym celem jest osiągnięcie rentowności w 2025 r., W tym inwestycje w sporty motorowe.



Hennessey przedstawia wyścigowy hipersamochód Venom F5 Revolution Coupe
Super Cars | 09.01.23

Hennessey przedstawia wyścigowy hipersamochód Venom F5 Revolution Coupe

Kosztujący od 2,7 miliona dolarów, różni się wszechstronnie przeprojektowaną aerodynamiką, zawieszeniem, chłodzeniem silnika i cyfrową telemetrią.

SKODA prezentuje swój siedmiomiejscowy samochód studyjny VISION 7S
Premiery | 30.08.22

SKODA prezentuje swój siedmiomiejscowy samochód studyjny VISION 7S

Samochód koncepcyjny może pochwalić się zasięgiem ponad 600 kilometrów w cyklu WLTP, to także pierwszy model z matowym kolorem nadwozia.

Taigo, pierwszy SUV coupe marki Volkswagen, debiutuje na polskim rynku
Wiadomości | 12.01.22

Taigo, pierwszy SUV coupe marki Volkswagen, debiutuje na polskim rynku

Nowy model Volkswagena w niedużym nadwoziu łączy charakter SUV-a, topową technologię rodem z samochodów klasy premium i stylowy design. Ile kosztuje?