Super Cars | 28.05.21

2200 KM w hipersamochodzie Tuatara w wersji Striker oraz Aggressor

Poznaj szczegóły dotyczące dwóch wariantów modelu SSC Tuatara, najszybszego samochodu produkcyjnego na świecie.


2200 KM w hipersamochodzie Tuatara w wersji Striker oraz Aggressor

SSC North America przedstawiło szczegóły dotyczące dwóch wariantów modeli SSC Tuatara, koncentrujących się na prowadzeniu na torze i możliwościach dużej siły docisku. Modele te, określane jako „Tuatara Striker” i „Tuatara Aggressor”, podnoszą jakość doświadczenia na torze, wykorzystując wszechstronność istniejących możliwości Tuatara i dostosowując właściwości aerodynamiczne, oferując klientom rozszerzone możliwości.

 

„Tuatara została zaprojektowana i zbudowana tak, aby była pokazem siły, gdziekolwiek się pojawi. Niezależnie od tego, czy jest to jazda przez miasto, szybkie przejście po pasie startowym, czy okrążenie po torze technicznym, sprawdza się we wszystkim, do czego kierowca angażuje samochód ”- mówi założyciel i dyrektor generalny Jerod Shelby.


Tuatara Striker

Wierny DNA Tuatary, Tuatara Striker jest spadkobiercą myśliwców odrzutowych, zakorzenionych w projektowaniu i doświadczeniu hipersamochodów nowej generacji przez SSC North America. W dziedzinie walki powietrznej „Striker” lub „Strike Fighter” to samolot wielozadaniowy. Podobnie Tuatara Striker ma szeroki zakres możliwości, zarówno na torze, jak i poza nim. Siła docisku jest zwiększona trzykrotnie, zapewniając około 1100 funtów w poprzek samochodu przy 160 mph. To podwyższone osiągi na torze osiągnięto za pomocą kilku zintegrowanych elementów aerodynamicznych, w tym stałego skrzydła o dużej sile docisku, aktywnego tylnego skrzydła, stabilizatora pionowego i powiększonego dyfuzora z tyłu samochodu. Kierunkowo odchylane boczne wahacze, duży przedni rozdzielacz i zintegrowane przednie płaszczyzny nurkowe strategicznie równoważą siłę docisku, wykorzystując 45,4% na przedniej osi i 54,6% na tylną oś, zapewniając optymalną równowagę, przewidywalność i wyjątkową pewność stabilności.

Osiągi na torze są wzmocnione przez ten sam silnik SSC Twin-Turbo V8, który znajduje się w oryginalnym pakiecie Tuatara, przenosząc 1750 koni mechanicznych na tor przez zautomatyzowaną siedmiobiegową manualną skrzynię biegów, zdolną do zmiany biegów poniżej 100 milisekund. Zmienne profile wydajności i obsługi są dostępne dla kierowcy za pośrednictwem scentralizowanego menedżera systemu i cyfrowego interfejsu człowiek-maszyna, zapewniającego operatorowi sterowanie pojazdem, informacje o systemach i diagnostykę.


Tuatara Aggressor

O krok dalej jest Tuatara Agrresor, który jest zbudowany wyłącznie na tor, zapewniając potężną siłę, z którą należy się liczyć. Ten pakiet zawiera unikalne cechy Strikera w prawdziwie konfigurowalnym pojeździe. Klienci mają swobodę niemal nieograniczonych możliwości, wyglądu i doświadczenia, które nie są dostępne w ulicznych, legalnych wersjach Tuatara. Elementy wnętrza odzwierciedlają estetykę karbonową ekskluzywnej deski rozdzielczej z włókna węglowego i struktury roll, z rozszerzonymi opcjami, w tym pięciopunktowymi pasami wyścigowymi i wyścigowymi fotelami dostosowanymi do klienta.

Możliwości wydajności można podnieść do wyższego stopnia dzięki naprawdę zaciętej opcji modernizacji SSC Twin Turbo V8, która zwiększa moc wyjściową do 2200 koni mechanicznych. Dostrojone notatki wydechowe są w gestii klienta z dostosowanym układem wydechowym.

 

O Tuatara
SSC Tuatara jest obecnie rekordzistą w kategorii „Najszybszy samochód produkcyjny na świecie”, po osiągnięciu średniej prędkości w obie strony 282,9 mil / h (455,3 km / h) na dystansie 2,3 mili w ośrodku lądowania wahadłowców Kennedy Space Center na Florydzie. Ten legalny samochód uliczny jest podstawą dla wariantów Tuatara Striker i Aggressor.



Faraday Future potrzebował zaledwie 48 godzin aby sprzedać 300 samochodów specjalnej edycji
Super Cars | 30.07.21

Faraday Future potrzebował zaledwie 48 godzin aby sprzedać 300 samochodów specjalnej edycji

Model FF 91 Futurist Alliance Edition jest wyposażony w ekskluzywne i unikalne funkcje i usługi zorientowane na użytkownika.

Pierwszy Aston Martin DBX zjeżdża z linii produkcyjnej
Wiadomości | 10.07.20

Pierwszy Aston Martin DBX zjeżdża z linii produkcyjnej

Milowy moment dla brytyjskiej luksusowej marki i pierwszego SUV-a produkcyjnego, który zjeżdża z linii produkcyjnej w nowym brytyjskim zakładzie produkcyjnym. DBX to pierwszy Aston Martin, który został ?Made in Wales?. Globalne dostawy Aston Martin DBX rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu.

Nowy Mercedes-Benz Klasy S
Premiery | 09.09.20

Nowy Mercedes-Benz Klasy S

W kabinie Klasy S nowoczesny luksus awansuje na kolejny poziom. Jej projektanci zadbali o przyjemną atmosferę o typowym dla salonu charakterze ? eleganckim, szlachetnym i z dużą ilością światła.