Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.


Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

Na 32. Salonie Samochodowym w Turynie Carlo Abarth zaprezentował „Abarth Exhaust”, prawdopodobnie najbardziej znane akcesorium w renomowanych zestawach do konwersji, które przyniosły światową sławę marce Scorpion. jako badania i rozwój nad nowatorskimi rozwiązaniami - można to również zobaczyć w wyrafinowanych układach wydechowych „Record Monza” montowanych w najnowszej generacji samochodów Abarth.

Abarth świętuje również tę specjalną rocznicę w mediach społecznościowych, zapraszając społeczność do wzięcia udziału w wirtualnym spontanicznym tłumie (flashmob). Marka Abarth, w swoim stylu zaprasza społeczność do pokazania dzwięku Ich wydechów: użytkownicy zostaną poproszeni o przesłanie posta na Instagram z brzmienia ich wydechów ale własnym głosem, pod hashtagiem #TheRumbleLipChallenge. Zasadniczo wyzwanie dla prawdziwego Abarthisti.

Społeczność ta jest jednym z filarów marki Scorpion: istnieją obecnie 83 oficjalne kluby, prawie dwa razy więcej niż w 2016 r. A także grupa „The Scorp Championship”, działająca od czterech lat w regionie EMEA, z ponad 114 000 subskrybentów. Ta grupa entuzjastów i fanów nadal wspiera markę w tych trudnych czasach, pokazując, że możemy pozostać zjednoczeni nawet na odległość.



Bugatti Bolide najpiękniejszy Hypercar roku
Super Cars | 27.01.21

Bugatti Bolide najpiękniejszy Hypercar roku

Model Bugatti zwyciężył w kategorii Hypercars na prestiżowym Festival Automobile International w Paryżu. Wideo.

Całkowicie nowy, najbardziej zaawansowany technologicznie, Jeep Grand Cherokee
Premiery | 29.09.21

Całkowicie nowy, najbardziej zaawansowany technologicznie, Jeep Grand Cherokee

Marka Jeep świętując swoje 80. urodziny, wprowadza pierwszego zelektryfikowanego Jeepa Grand Cherokee 4xe wraz z najlepszym terenowym Grand Cherokee, nowym Trailhawk.

Toyota zaprezentowała nowy model Harrier dostępny w Japonii
Wiadomości | 14.04.20

Toyota zaprezentowała nowy model Harrier dostępny w Japonii

Toyota pokazała kolejną generację modelu Harrier (Urban SUV), który od 1997 roku jest liderem w tym segmencie sprzedaży pojazdów w Japonii oraz ogłosiła, że planuje sprzedaż nowego modelu Harrier około czerwca 2020 r. W wyraźnym odróżnieniu od innych SUV-ów Harrier łączy prostotę, elegancję i solidność w płynnej formie coupe. Wysokiej jakości wnętrze zapewnia poczucie bezpieczeństwa od pierwszej chwili w kabinie. Gdy pojazd jedzie, poczucie komfortu powstaje dzięki responsywnej jeździe, a cicha kabina w naturalny sposób prowadzi do przyjemnych rozmów z przyjaciółmi. Spędzanie czasu z nowym Harrier będzie wzbogacającym doświadczeniem.