Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.


Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

Na 32. Salonie Samochodowym w Turynie Carlo Abarth zaprezentował „Abarth Exhaust”, prawdopodobnie najbardziej znane akcesorium w renomowanych zestawach do konwersji, które przyniosły światową sławę marce Scorpion. jako badania i rozwój nad nowatorskimi rozwiązaniami - można to również zobaczyć w wyrafinowanych układach wydechowych „Record Monza” montowanych w najnowszej generacji samochodów Abarth.

Abarth świętuje również tę specjalną rocznicę w mediach społecznościowych, zapraszając społeczność do wzięcia udziału w wirtualnym spontanicznym tłumie (flashmob). Marka Abarth, w swoim stylu zaprasza społeczność do pokazania dzwięku Ich wydechów: użytkownicy zostaną poproszeni o przesłanie posta na Instagram z brzmienia ich wydechów ale własnym głosem, pod hashtagiem #TheRumbleLipChallenge. Zasadniczo wyzwanie dla prawdziwego Abarthisti.

Społeczność ta jest jednym z filarów marki Scorpion: istnieją obecnie 83 oficjalne kluby, prawie dwa razy więcej niż w 2016 r. A także grupa „The Scorp Championship”, działająca od czterech lat w regionie EMEA, z ponad 114 000 subskrybentów. Ta grupa entuzjastów i fanów nadal wspiera markę w tych trudnych czasach, pokazując, że możemy pozostać zjednoczeni nawet na odległość.



Hyundai prezentuje nowego Santa Fe
Premiery | 03.06.20

Hyundai prezentuje nowego Santa Fe

Hyundai opublikował pierwsze zdjęcia i filmy nowego Santa Fe. Nowa wersja flagowego SUV-a Hyundai oferuje szereg ulepszeń oraz nowe układy napędowe - hybrydowy i hybrydowy plug-in.

Geneva Motor Show 2024
Wiadomości | 27.02.24

Geneva Motor Show 2024

Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie świętuje w tym roku swoją setną rocznicę, jednocześnie jest to 91. edycja wydarzenia, które do 2020 roku było uważane za jedno z najważniejszych na świecie.

David Beckham jako nowy globalny ambasador Maserati
Wiadomości | 12.04.21

David Beckham jako nowy globalny ambasador Maserati

Globalna ikona sportu, filantrop, biznesmen i pionier stylu: David Beckham jest idealnym partnerem do towarzyszenia Maserati w kolejnym etapie jego podróży.