4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.
                
            
         
                Na 32. Salonie Samochodowym w Turynie Carlo Abarth zaprezentował „Abarth Exhaust”, prawdopodobnie najbardziej znane akcesorium w renomowanych zestawach do konwersji, które przyniosły światową sławę marce Scorpion. jako badania i rozwój nad nowatorskimi rozwiązaniami - można to również zobaczyć w wyrafinowanych układach wydechowych „Record Monza” montowanych w najnowszej generacji samochodów Abarth.
Abarth świętuje również tę specjalną rocznicę w mediach społecznościowych, zapraszając społeczność do wzięcia udziału w wirtualnym spontanicznym tłumie (flashmob). Marka Abarth, w swoim stylu zaprasza społeczność do pokazania dzwięku Ich wydechów: użytkownicy zostaną poproszeni o przesłanie posta na Instagram z brzmienia ich wydechów ale własnym głosem, pod hashtagiem #TheRumbleLipChallenge. Zasadniczo wyzwanie dla prawdziwego Abarthisti.
Społeczność ta jest jednym z filarów marki Scorpion: istnieją obecnie 83 oficjalne kluby, prawie dwa razy więcej niż w 2016 r. A także grupa „The Scorp Championship”, działająca od czterech lat w regionie EMEA, z ponad 114 000 subskrybentów. Ta grupa entuzjastów i fanów nadal wspiera markę w tych trudnych czasach, pokazując, że możemy pozostać zjednoczeni nawet na odległość.
                
        
        
    
            
        
                
                    
            
            Najlżejszy i najmocniejszy produkowany seryjnie McLaren, nowy 750S z silnikiem V8 i napędem na tylne koła, dostępny w wersji coupe i kabriolet, jest bezwstydnie supersamochodem dla purystów.
        
                    
                
                    
            
            Wgląd w nadchodzącą rodzinę pojazdów, która stanie u progu marki, na poziomie zbliżonym do produkcyjnego. Przedstawia wizję firmy mającą na celu podniesienie poziomu tej ważnej klasy pojazdów.
        
                    
                
                    
            
            Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA niemal od początku swojego istnienia angażuje się w sporty motorowe w związku z tym powstało kilka wyjątkowych modeli, których nie zobaczymy w salonach marki.