Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.


Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

Na 32. Salonie Samochodowym w Turynie Carlo Abarth zaprezentował „Abarth Exhaust”, prawdopodobnie najbardziej znane akcesorium w renomowanych zestawach do konwersji, które przyniosły światową sławę marce Scorpion. jako badania i rozwój nad nowatorskimi rozwiązaniami - można to również zobaczyć w wyrafinowanych układach wydechowych „Record Monza” montowanych w najnowszej generacji samochodów Abarth.

Abarth świętuje również tę specjalną rocznicę w mediach społecznościowych, zapraszając społeczność do wzięcia udziału w wirtualnym spontanicznym tłumie (flashmob). Marka Abarth, w swoim stylu zaprasza społeczność do pokazania dzwięku Ich wydechów: użytkownicy zostaną poproszeni o przesłanie posta na Instagram z brzmienia ich wydechów ale własnym głosem, pod hashtagiem #TheRumbleLipChallenge. Zasadniczo wyzwanie dla prawdziwego Abarthisti.

Społeczność ta jest jednym z filarów marki Scorpion: istnieją obecnie 83 oficjalne kluby, prawie dwa razy więcej niż w 2016 r. A także grupa „The Scorp Championship”, działająca od czterech lat w regionie EMEA, z ponad 114 000 subskrybentów. Ta grupa entuzjastów i fanów nadal wspiera markę w tych trudnych czasach, pokazując, że możemy pozostać zjednoczeni nawet na odległość.



Citroen C5 X sedan nowej generacji
Wiadomości | 09.09.21

Citroen C5 X sedan nowej generacji

Citroen powraca do segmentu D z innowacyjnym modelem, połączeniem sedana, kombi i SUV-a.

Pierwsze spojrzenie na nowego Opla Mokkę
Wiadomości | 25.05.20

Pierwsze spojrzenie na nowego Opla Mokkę

Następna generacja bestsellerów niemieckiego producenta samochodów przechodzi obecnie ostatnie testy i konfiguracje przed rozpoczęciem produkcji seryjnej pod koniec roku. Nowa Mokka będzie dostępna u dealerów Opla od początku 2021 r. Do tej pory na drodze jeżdżą tylko zakamuflowane pojazdy testowe, które nie pokazują jeszcze ostatecznego projektu. Jeden z nich został zaprezentowany w nowym filmie na Youtube.

Submarka IONIQ czyli elektryczne pojazdy od Hyundaia
Wiadomości | 10.08.20

Submarka IONIQ czyli elektryczne pojazdy od Hyundaia

Hyundai Motor Company ogłosił dziś wprowadzenie na rynek nowej marki IONIQ dedykowanej pojazdom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym, otwierając nowy rozdział jako lider w erze zelektryfikowanej mobilności.