Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.


Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

Na 32. Salonie Samochodowym w Turynie Carlo Abarth zaprezentował „Abarth Exhaust”, prawdopodobnie najbardziej znane akcesorium w renomowanych zestawach do konwersji, które przyniosły światową sławę marce Scorpion. jako badania i rozwój nad nowatorskimi rozwiązaniami - można to również zobaczyć w wyrafinowanych układach wydechowych „Record Monza” montowanych w najnowszej generacji samochodów Abarth.

Abarth świętuje również tę specjalną rocznicę w mediach społecznościowych, zapraszając społeczność do wzięcia udziału w wirtualnym spontanicznym tłumie (flashmob). Marka Abarth, w swoim stylu zaprasza społeczność do pokazania dzwięku Ich wydechów: użytkownicy zostaną poproszeni o przesłanie posta na Instagram z brzmienia ich wydechów ale własnym głosem, pod hashtagiem #TheRumbleLipChallenge. Zasadniczo wyzwanie dla prawdziwego Abarthisti.

Społeczność ta jest jednym z filarów marki Scorpion: istnieją obecnie 83 oficjalne kluby, prawie dwa razy więcej niż w 2016 r. A także grupa „The Scorp Championship”, działająca od czterech lat w regionie EMEA, z ponad 114 000 subskrybentów. Ta grupa entuzjastów i fanów nadal wspiera markę w tych trudnych czasach, pokazując, że możemy pozostać zjednoczeni nawet na odległość.



Honda ujawnia stylizację zupełnie nowego zelektryfikowanego SUV-a Prologue
Wiadomości | 06.10.22

Honda ujawnia stylizację zupełnie nowego zelektryfikowanego SUV-a Prologue

Prologue został pomyślany jako nowoczesny i świeży projekt. Obszerne wymiary i przestronne wnętrze, które zapewni wystarczająco dużo miejsca dla pasażerów i ładunku.

Rimac, chorwacki producent hipersamochodów przybywa do Katowic
Wiadomości | 19.09.23

Rimac, chorwacki producent hipersamochodów przybywa do Katowic

Rimac Katowice inauguruje w tym tygodniu serię prywatnych wydarzeń i jazd testowych zarówno w Katowicach, jak i w Warszawie.

Następna generacja modeli BMW zostanie wyposażona w wyświetlacz panoramiczny
Wiadomości | 16.03.23

Następna generacja modeli BMW zostanie wyposażona w wyświetlacz panoramiczny

BMW Panoramic Vision: od 2025 roku do produkcji seryjnej wejdzie nowy wyświetlacz Head-Up na całą szerokość przedniej szyby.