Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.


Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

Na 32. Salonie Samochodowym w Turynie Carlo Abarth zaprezentował „Abarth Exhaust”, prawdopodobnie najbardziej znane akcesorium w renomowanych zestawach do konwersji, które przyniosły światową sławę marce Scorpion. jako badania i rozwój nad nowatorskimi rozwiązaniami - można to również zobaczyć w wyrafinowanych układach wydechowych „Record Monza” montowanych w najnowszej generacji samochodów Abarth.

Abarth świętuje również tę specjalną rocznicę w mediach społecznościowych, zapraszając społeczność do wzięcia udziału w wirtualnym spontanicznym tłumie (flashmob). Marka Abarth, w swoim stylu zaprasza społeczność do pokazania dzwięku Ich wydechów: użytkownicy zostaną poproszeni o przesłanie posta na Instagram z brzmienia ich wydechów ale własnym głosem, pod hashtagiem #TheRumbleLipChallenge. Zasadniczo wyzwanie dla prawdziwego Abarthisti.

Społeczność ta jest jednym z filarów marki Scorpion: istnieją obecnie 83 oficjalne kluby, prawie dwa razy więcej niż w 2016 r. A także grupa „The Scorp Championship”, działająca od czterech lat w regionie EMEA, z ponad 114 000 subskrybentów. Ta grupa entuzjastów i fanów nadal wspiera markę w tych trudnych czasach, pokazując, że możemy pozostać zjednoczeni nawet na odległość.



Prowokacyjny nowy crossover INFINITI QX55
Wiadomości | 17.02.21

Prowokacyjny nowy crossover INFINITI QX55

Niestety w Europie go nie kupisz natomiast od kwietnia będzie dostępny u dealerów w Stanach Zjednoczonych.

Maserati Driving Experiences
Wiadomości | 09.03.21

Maserati Driving Experiences

Nowa edycja kursów jazdy Master Maserati na rok 2021 teraz także nowym modelem MC20.

Wielkanocne safari na pustyni Moab z marką Jeep
Wiadomości | 31.03.23

Wielkanocne safari na pustyni Moab z marką Jeep

Każdego roku ponad 20 000 entuzjastów Jeepa przyjeżdża do Moab w stanie Utah na wielkanocne safari Jeepem, aby jeździć w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych.