Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.


Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

Na 32. Salonie Samochodowym w Turynie Carlo Abarth zaprezentował „Abarth Exhaust”, prawdopodobnie najbardziej znane akcesorium w renomowanych zestawach do konwersji, które przyniosły światową sławę marce Scorpion. jako badania i rozwój nad nowatorskimi rozwiązaniami - można to również zobaczyć w wyrafinowanych układach wydechowych „Record Monza” montowanych w najnowszej generacji samochodów Abarth.

Abarth świętuje również tę specjalną rocznicę w mediach społecznościowych, zapraszając społeczność do wzięcia udziału w wirtualnym spontanicznym tłumie (flashmob). Marka Abarth, w swoim stylu zaprasza społeczność do pokazania dzwięku Ich wydechów: użytkownicy zostaną poproszeni o przesłanie posta na Instagram z brzmienia ich wydechów ale własnym głosem, pod hashtagiem #TheRumbleLipChallenge. Zasadniczo wyzwanie dla prawdziwego Abarthisti.

Społeczność ta jest jednym z filarów marki Scorpion: istnieją obecnie 83 oficjalne kluby, prawie dwa razy więcej niż w 2016 r. A także grupa „The Scorp Championship”, działająca od czterech lat w regionie EMEA, z ponad 114 000 subskrybentów. Ta grupa entuzjastów i fanów nadal wspiera markę w tych trudnych czasach, pokazując, że możemy pozostać zjednoczeni nawet na odległość.



Pierwsze oficjalne zdjęcia Kia K8
Wiadomości | 17.02.21

Pierwsze oficjalne zdjęcia Kia K8

K8, jest zwiastunem nowego futurystycznego sedana marki Kia, pierwszego z nowym logo z przodu i z tyłu łącząc innowację z elegancją.

SEAT przedstawia nowy sposób interakcji z premierowym SEAT-em Leonem
Wiadomości | 29.04.20

SEAT przedstawia nowy sposób interakcji z premierowym SEAT-em Leonem

Dzięki technologii VR można wybrać się na wirtualną przejażdżkę po Barcelonie. Wideo 360 stopni pozwala przenieść się do wnętrza samochodu i sprawdzić najważniejsze nowości, deskę rozdzielczą z zaawansowanym cyfrowym kokpitem, system multimedialny i bardziej ergonomiczną przestrzeń dla podróżujących.

Hilux liderem segmentu pick-upów we wrześniu 2020 roku
Wiadomości | 13.10.20

Hilux liderem segmentu pick-upów we wrześniu 2020 roku

Toyota umacnia swoją pozycję na rynku aut dostawczych. Wzrost sprzedaży Hiluxa o 60% rok do roku.