Pierwsze egzemplarze Volkswagena T-Roc w wersji kabriolet są w drodze do salonów sprzedaży. W samą porę na wiosnę. Pierwszy crossover kabriolet Volkswagena łączy to, co najlepsze w świecie kabrioletów i SUV-ów, łącząc przyjemność z jazdy z użytecznością i uderzającym designem oraz przekonuje atrakcyjną ceną: od 27.495 euro na rynku niemieckim.
Nowy T-Roc Cabriolet jest w drodze do salonów sprzedaży w samą porę na wiosnę. Pierwszy crossover kabriolet Volkswagena łączy to, co najlepsze w świecie kabrioletów i SUV-ów, łącząc przyjemność z jazdy z użytecznością i uderzającym designem. Elementy, w tym system zabezpieczenia przed wywróceniem się pojazdu i wzmocniona rama przedniej szyby, zostały zaprojektowane w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa. Nowy kabriolet jest już dostępny w salonach Volkswagena, w Niemczech model będzie dostępny w podstawowej cenie 27 495 EUR.
Pierwszy kabriolet crossover (CUV) Volkswagena jest wygodnym środkiem transportu na każdą podróż, czy to na przejażdżki, w ruchu miejskim lub na długich trasach, w słoneczną wiosenną pogodę lub ulewny deszcz. W pełni automatyczny, elektrohydrauliczny miękki blat stanowi centralny element kabiny T-Roc Cabriolet. Otwiera się w ciągu dziewięciu sekund, nawet przy prędkościach do 30 kilometrów na godzinę, a jeśli na horyzoncie pojawią się chmury deszczowe, najnowocześniejszy miękki top szybko się zamyka. Elektromechaniczny system blokady zabezpiecza go na miejscu. Ulewy są w ten sposób niezawodnie utrzymywane, a woda może spływać przez szwy podłużne paneli bocznych jako dodatkowy kanał wodny.
Volkswagen nie naraża bezpieczeństwa w T-Roc Cabriolet. System zabezpieczający przy przewróceniu znajduje się za zagłówkami tylnego siedzenia. Rozciąga się w ułamku sekundy, w przypadku przekroczenia zdefiniowanych wartości przyspieszenia bocznego lub nachylenia bocznego. Osoby znajdujące się z przodu korzystają ze wzmocnionej ramy przedniej szyby. Sztywność skrętna nadwozia jest dodatkowo zagwarantowana przez tylne rozpórki między słupkiem B po lewej i prawej stronie oraz obudową tylnego koła, a także podwójny tylny panel podłogowy i boczne szyny podłogowe. Zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości i ultra wysokiej wytrzymałości oraz na gorąco również podnosi poziom bezpieczeństwa. Szereg funkcji We Connect, takich jak usługa wezwania pomocy, wezwanie pomocy i internetowy system alarmowy są przydatne w ekstremalnych sytuacjach.
Lekki, w pełni elektryczny pojazd koncepcyjny coupé, który może pojawić się pod koniec 2025 lub na początku 2026 roku.
Toyota wzmacnia każdy kluczowy aspekt popularnego Yarisa Crossa, opierając się na cechach, które zapewniły temu kompaktowemu SUV-owi tytuł Światowego Samochodu Miejskiego.