Wiadomości | 30.04.20

Volkswagen wprowadza na rynek zupełnie nowy kabriolet modelu T-Roc

Pierwsze egzemplarze Volkswagena T-Roc w wersji kabriolet są w drodze do salonów sprzedaży. W samą porę na wiosnę. Pierwszy crossover kabriolet Volkswagena łączy to, co najlepsze w świecie kabrioletów i SUV-ów, łącząc przyjemność z jazdy z użytecznością i uderzającym designem oraz przekonuje atrakcyjną ceną: od 27.495 euro na rynku niemieckim.


Volkswagen wprowadza na rynek zupełnie nowy kabriolet modelu T-Roc

Nowy T-Roc Cabriolet jest w drodze do salonów sprzedaży w samą porę na wiosnę. Pierwszy crossover kabriolet Volkswagena łączy to, co najlepsze w świecie kabrioletów i SUV-ów, łącząc przyjemność z jazdy z użytecznością i uderzającym designem. Elementy, w tym system zabezpieczenia przed wywróceniem się pojazdu i wzmocniona rama przedniej szyby, zostały zaprojektowane w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa. Nowy kabriolet jest już dostępny w salonach Volkswagena, w Niemczech model będzie dostępny w podstawowej cenie 27 495 EUR.

 Pierwszy kabriolet crossover (CUV) Volkswagena jest wygodnym środkiem transportu na każdą podróż, czy to na przejażdżki, w ruchu miejskim lub na długich trasach, w słoneczną wiosenną pogodę lub ulewny deszcz. W pełni automatyczny, elektrohydrauliczny miękki blat stanowi centralny element kabiny T-Roc Cabriolet. Otwiera się w ciągu dziewięciu sekund, nawet przy prędkościach do 30 kilometrów na godzinę, a jeśli na horyzoncie pojawią się chmury deszczowe, najnowocześniejszy miękki top szybko się zamyka. Elektromechaniczny system blokady zabezpiecza go na miejscu. Ulewy są w ten sposób niezawodnie utrzymywane, a woda może spływać przez szwy podłużne paneli bocznych jako dodatkowy kanał wodny.

Volkswagen nie naraża bezpieczeństwa w T-Roc Cabriolet. System zabezpieczający przy przewróceniu znajduje się za zagłówkami tylnego siedzenia. Rozciąga się w ułamku sekundy, w przypadku przekroczenia zdefiniowanych wartości przyspieszenia bocznego lub nachylenia bocznego. Osoby znajdujące się z przodu korzystają ze wzmocnionej ramy przedniej szyby. Sztywność skrętna nadwozia jest dodatkowo zagwarantowana przez tylne rozpórki między słupkiem B po lewej i prawej stronie oraz obudową tylnego koła, a także podwójny tylny panel podłogowy i boczne szyny podłogowe. Zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości i ultra wysokiej wytrzymałości oraz na gorąco również podnosi poziom bezpieczeństwa. Szereg funkcji We Connect, takich jak usługa wezwania pomocy, wezwanie pomocy i internetowy system alarmowy są przydatne w ekstremalnych sytuacjach.



Jak działa samochód z napędem elektrycznym?
Wiadomości | 16.04.20

Jak działa samochód z napędem elektrycznym?

Na koniec 2019 roku po polskich drogach jeździło o 95% więcej samochodów elektrycznych niż rok wcześniej1. Wiele osób jednak wciąż zastanawia się, jak właściwie wygląda ich użytkowanie. Największe wątpliwości budzą sposób ładowania, bezpieczeństwo i moc pojazdów. Oto garść przydatnych informacji, które pomogą zrozumieć, jak działają auta napędzane energią elektryczną.

GR010 HYBRID Hypercar
MotorSport | 23.04.21

GR010 HYBRID Hypercar

TOYOTA GAZOO Racing rozpocznie nową erę w kategorii wyścigów długodystansowych Le Mans Hypercar.

SSC TUATARA bije rekord świata
Super Cars | 27.01.21

SSC TUATARA bije rekord świata

460,4 km/h oficjalnie potwierdzone. 17 stycznia 2021 SCC Tuatara ustanowił nowy rekord prędkości samochodu produkcyjnego. Zobacz oficjalne wideo.