Volkswagen NIVUS światowa premiera nowego modelu prosto z Brazylii
Volkswagen zaprasza na światową prezentację Nivusa, pięknego, wszechstronnego, nowoczesnego samochodu prosto z Brazylii. Pełna relacja wideo oraz komplet najważniejszych informacji.
Volkswagen Brasil prosto z Sao Paulo prezentuje swój najnowszy model: Nivus. Nowy crossover Utility Vehicle (CUV) w segmencie małych samochodów przekonuje dynamicznym wyglądem, przestronnym wnętrzem pojazdu i podwyższoną pozycją siedzącą. Nivus został opracowany w Ameryce Południowej i początkowo zostanie wprowadzony na rynek brazylijski. Pojazd będzie również dostępny w Argentynie w tym roku. Inne rynki Ameryki Południowej pojawią się w 2021 roku. W dłuższej perspektywie nowy model zostanie również wypuszczony na poziomie międzynarodowym, a także europejska wersja trafi do sprzedaży. W związku z tym Nivus to Volkswagen, który został opracowany w Ameryce Południowej, ale jest również przeznaczony do produkcji i sprzedaży w innych regionach świata.
W 2020 roku Volkswagen do Brasil planuje największą kampanię produktową marki w Ameryce Południowej, obejmującą łącznie 20 nowych produktów. Nivus rozwija nowy segment na rynku brazylijskim, oferując innowacyjny design łączący elementy SUV-a i linie coupé. Jest to jeden z największych modeli w segmencie małych pojazdów o pojemności bagażnika 415 litrów. Pojazd jest oparty na płycie modułowej (MQB) i zostanie zbudowany w zakładzie Anchieta (São Bernardo do Campo, Brazylia) przy użyciu najnowocześniejszych procesów produkcyjnych.
Premiera na targach elektroniki użytkowej CES 2020 w Las Vegas (USA). Niezwykłe połączenie: holistyczna koncepcja VISION AVTR w niespotykany sposób łączy dyscypliny projektowania wnętrza, nadwozia oraz obsługi pojazdu. Charakterystyczny, otwarty design ?spaja? kabinę z tym, co na zewnątrz, w emocjonalną całość, a za jego inspiracje posłużyły stworzenia z filmu ?AVATAR?. Łukowaty profili organiczny język projektowania sprawiają, że VISION AVTR stanowi wizjonerskie spojrzenie projektantów Mercedesa na wygląd samochodów przyszłości.
Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.