Volkswagen uruchamia swój pierwszy program testów jazdy autonomicznej w Stanach Zjednoczonych, który wspiera badania i rozwój pojazdów autonomicznych Grupy Volkswagen na całym świecie.
Volkswagen Group of America rozpoczyna swój pierwszy program testów pojazdów autonomicznych w Austin w lipcu 2023 r. Firma rozpocznie swój program partią 10 w pełni elektrycznych pojazdów ID. Buzz, które wyposażono w platformę technologiczną do jazdy autonomicznej (AD) opracowaną przez globalną Grupę Volkswagen we współpracy z firmą technologiczną Mobileye. W ciągu najbliższych trzech lat Volkswagen planuje rozwijać swoją flotę testową w Austin, a także stopniowo rozszerzać operacje testowe na co najmniej cztery kolejne amerykańskie miasta. Opierając się na inwestycjach w ramach tego wstępnego programu pilotażowego, Volkswagen przewiduje komercyjne uruchomienie autonomicznych pojazdów w Austin do 2026 roku.
Rozpoczęcie programu testowego w USA oznacza kolejny krok w globalnych badaniach i rozwoju pojazdów autonomicznych Grupy Volkswagen. Volkswagen będzie kierować strategią i rozwojem biznesowym w Stanach Zjednoczonych i utworzyło spółkę zależną o nazwie Volkswagen ADMT, LLC, aby wspierać wdrażanie programu pojazdów autonomicznych, z zespołami w Belmont w Kalifornii i Austin w Teksasie. Firma planuje zatrudnić również członków zespołu, którzy pracowali z Argo AI.
W Austin Volkswagen użyje swojej rosnącej floty testowej ID. Buzz AD do zbierania danych o przejechanych kilometrach w różnych scenariuszach jazdy. Każdy z początkowych pojazdów jest wyposażony w platformę technologii autonomicznej jazdy, opracowaną przez globalną Grupę Volkswagen we współpracy z Mobileye, która obejmuje kamery, radar i technologię lidar. Wszystkie pojazdy będą przez cały czas nadzorowane przez ludzkich kierowców w tej początkowej fazie testów.
Mazda North American Operations zaprezentowała premierę SUV-a Mazda CX-50, który wkrótce zostanie wprowadzony na rynek północnoamerykański.
Nowa Kona otrzymała miejskie i sportowe aktualizacje stylistyczne, aby wzmocnić jej wyjątkową tożsamość jednocześnie KONA N Line podwaja sportowy charakter dzięki dodatkowym aerodynamicznym detalom zewnętrznym.
Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?