Niestandardowe nadwozie z włókna węglowego pozwala na wczesny rzut oka na odświeżony Mustang z 1969 roku, którego premiera odbędzie się na targach SEMA Show w 2025 roku
Specjaliści od renowacji muscle carów, Trick Rides, ujawniają pierwsze spojrzenie na swój nowy, szerokokadłubowy Mustang, nazwany „Scorched”. Linia zaledwie 20 egzemplarzy to pierwszy na świecie Mustang z 1969 roku, w całości wykonany z włókna węglowego, zaprojektowany w całości w technologii CAD z wykorzystaniem zaawansowanej technologii skanowania 3D, co zapewnia precyzję na poziomie lotniczym. Pierwszy ukończony pojazd oficjalnie zadebiutuje podczas targów SEMA w Las Vegas w listopadzie tego roku.
Trick Rides odświeżył kultowego Mustanga, tworząc go w całości z prepregowanego włókna węglowego. Oddając hołd zaangażowaniu w wyścigi, które zainspirowało powstanie oryginalnego pojazdu, Trick Rides, nastawiona na osiągi interpretacja, podnosi rangę legendarnego muscle cara dzięki zaawansowanej aerodynamice, precyzyjnemu dopasowaniu paneli i znacznej redukcji masy. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego, Trick Rides poprawił integralność strukturalną i wprowadził nowy poziom kunsztu i innowacji do jednego z najbardziej znanych muscle carów.
We współpracy z TMI Products, „Scorched” będzie również charakteryzować się niestandardowym wnętrzem, w którym znajdą się zupełnie nowe fotele z wysokim oparciem tej marki. TMI wykorzysta również niemiecką wykładzinę dywanową o kwadratowym splocie, specjalnie zaprojektowane panele drzwi, konsolę i podsufitkę z Alcantary, wszystkie wyprodukowane i zamontowane w USA.
Klienci „Scorched” będą mogli wybierać spośród trzech mocnych silników: 5-litrowego silnika Coyote V8 z doładowaniem VMP, silnika Kaase „Boss Nine” o pojemności 429 cali sześciennych lub silnika Ford Performance V8 o pojemności 427 cali sześciennych. Silnik współpracuje z sześciobiegową manualną skrzynią biegów TREMEC T-56 oraz niestandardowym układem wydechowym z kolektorami wydechowymi Stainless Works i tłumikami MagnaFlow.
Zbudowany na podwoziu Roadster Shop, „Scorched” może pochwalić się niezależnym zawieszeniem przednim Fox z gwintowanymi amortyzatorami, równoległym zawieszeniem czterowahaczowym z tyłu oraz powiększonymi stabilizatorami dla zwiększenia stabilności. Moc przekazywana jest na podłoże przez trzyczęściowe koła Forgeline, otulone oponami Continental ExtremeContact Force, a hamowanie zapewniają niestandardowe, sześciotłoczkowe hamulce Baer.