Toyota C+pod, poznaj bardzo, bardzo mały samochód dostępny w Japonii
C+pod to przyjazny dla środowiska dwumiejscowy ultrakompaktowy pojazd elektryczny, który został zaprojektowany do podróży na krótkich dystansach.
C+pod to przyjazny dla środowiska dwumiejscowy BEV (ultrakompaktowy pojazd elektryczny). Mniejszy od minipojazdu, został zaprojektowany jako opcja mobilności dla zróżnicowanej grupy codziennych użytkowników, którzy często podróżują na krótkich dystansach z niewielką liczbą pasażerów. Może to obejmować młodych, samotnych nowych kierowców lub osoby starsze, które mogą być zdenerwowane prowadzeniem samochodu.
Został dobrze przyjęty przez klientów, którzy z niego korzystali, zwłaszcza ze względu na łatwość obsługi, przyjazność dla środowiska oraz pełen zakres funkcji bezpieczeństwa i ochrony pomimo jego ultrakompaktowej obudowy.
W związku z tym, Toyota Motor Corporation ogłosiła dzisiaj, że rozszerzy sprzedaż ultrakompaktowego pojazdu elektrycznego (BEV) „C+pod” dla wszystkich klientów korporacyjnych i komunalnych, a teraz również publicznych, od 23 grudnia. Pojazd został uruchomiony dla wybranych klientów korporacyjnych i komunalnych w grudniu ubiegłego roku. Wszystkie pojazdy będą oferowane w ramach umów leasingowych, począwszy od dealerów Toyoty oraz agencji wynajmu i dzierżawy Toyoty w całej Japonii.
Honda zaprezentowała dziś w Chinach światową premierę e:N2 Concept, modelu koncepcyjnego drugiego zestawu modeli z serii e:N, serii modeli EV marki Honda w Chinach.
Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?
Inspirowany wyścigami w Daytona z 1966 roku, stylową mroźną biel z odsłoniętym włóknem węglowym i barwą Race Red, która jest hołdem dla 55. rocznicy epickiego wyścigu, w którym Ford osiągnął pierwsze 24-godzinne zwycięstwo w wytrzymałości