Elektryczne | 23.12.21

Toyota C+pod, poznaj bardzo, bardzo mały samochód dostępny w Japonii

C+pod to przyjazny dla środowiska dwumiejscowy ultrakompaktowy pojazd elektryczny, który został zaprojektowany do podróży na krótkich dystansach.

C+pod to przyjazny dla środowiska dwumiejscowy BEV (ultrakompaktowy pojazd elektryczny). Mniejszy od minipojazdu, został zaprojektowany jako opcja mobilności dla zróżnicowanej grupy codziennych użytkowników, którzy często podróżują na krótkich dystansach z niewielką liczbą pasażerów. Może to obejmować młodych, samotnych nowych kierowców lub osoby starsze, które mogą być zdenerwowane prowadzeniem samochodu.

 

Został dobrze przyjęty przez klientów, którzy z niego korzystali, zwłaszcza ze względu na łatwość obsługi, przyjazność dla środowiska oraz pełen zakres funkcji bezpieczeństwa i ochrony pomimo jego ultrakompaktowej obudowy.

 

W związku z tym, Toyota Motor Corporation ogłosiła dzisiaj, że rozszerzy sprzedaż ultrakompaktowego pojazdu elektrycznego (BEV) „C+pod” dla wszystkich klientów korporacyjnych i komunalnych, a teraz również publicznych, od 23 grudnia. Pojazd został uruchomiony dla wybranych klientów korporacyjnych i komunalnych w grudniu ubiegłego roku. Wszystkie pojazdy będą oferowane w ramach umów leasingowych, począwszy od dealerów Toyoty oraz agencji wynajmu i dzierżawy Toyoty w całej Japonii.



BRABUS 930 oparty na Mercedesie-AMG GT 63 S E PERFORMANCE
Tuning | 23.05.23

BRABUS 930 oparty na Mercedesie-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

Inżynierowie i projektanci BRABUS opracowali ekskluzywne czterodrzwiowe hybrydowe coupe, które przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy a prędkość maksymalną ograniczono do 316 km/h.

Hyperion XP-1 Hydrogen Hypercar niesamowita przyszłość motoryzacji. Premiera
Super Cars | 15.08.20

Hyperion XP-1 Hydrogen Hypercar niesamowita przyszłość motoryzacji. Premiera

Zasięg ponad 1600 km, 5 min ładowania, bardzo niska waga. Dłuższa żywotność pojazdu. Wytrzymałość na ekstremalne temperatury. Niski koszt recyklingu.

Praga Bohema, dwumiejscowy hipersamochód z silnikiem umieszczonym centralnie
Super Cars | 25.11.22

Praga Bohema, dwumiejscowy hipersamochód z silnikiem umieszczonym centralnie

Całkowicie nowy, dopuszczonym do ruchu drogowego, limitowany hipersamochód wyścigowy w przedprodukcyjnej formie prototypu.