Elastyczna technologia układu napędowego oferowana w nowej gamie BMW serii 5, dająca teraz klientom wybór między układami spalinowymi, hybrydowymi plug-in i w pełni elektrycznymi
Proces opracowywania pierwszego w historii BMW i5 wkracza w ostatnia fazę wraz z dopracowaniem układu sterowania zawieszeniem i systemów wspomagania kierowcy. Już na kilka tygodni przed światową premierą BMW i5 wiadomo, że w pełni elektryczna wersja nowego BMW serii 5 Limuzyna zapewni wyjątkowe wrażenia z jazdy. Innowacyjne zarządzanie dynamiką pionową podnosi słynną równowagę między budzącym zaufanie prowadzeniem i komfortem jazdy serii 5 na jeszcze wyższy poziom. Możliwości zautomatyzowanej jazdy serii 5 zostały również przeniesione w nowy wymiar dzięki Asystentowi autostrady, który może teraz zmieniać pas ruchu poprzez aktywację oka.
W ciągu ponad roku BMW i5 przeszło różnorodny program testów – od pokrytych śniegiem i oblodzonymi nawierzchniami zimowego centrum testowego w Arjeplog w Szwecji, po regiony charakteryzujące się ekstremalnymi upałami i suchością, w jeździe miejskiej oraz na drogach krajowych, autostradach i starannie dobranych torach testowych. Prace dopracowujące wszystkie komponenty związane z wrażeniami z jazdy zostały następnie przeprowadzone na poligonie BMW pod Miramas w południowej Francji. Obejmuje to zapewnienie integralnego obwodu ogrzewania i chłodzenia z funkcją pompy ciepła dla układu napędowego, akumulatora wysokonapięciowego oraz możliwości sterowania wnętrzem BMW i5 w dowolnym momencie zgodnie z wymaganiami. Predykcyjna zdolność zarządzania ciepłem akumulatora wysokonapięciowego toruje drogę do szybkiego i wydajnego ładowania na stacjach szybkiego ładowania prądem stałym.
Produkcja nowej, ósmej generacji BMW serii 5 Limuzyna rozpocznie się latem 2023 roku w zakładach BMW w Dingolfing. Wprowadzenie na rynek serii 5 rozpocznie się w październiku 2023 r.
Całkowicie nowy Lexus ES siódmej generacji na nowo zdefiniował swój status wśród luksusowych sedanów klasy podstawowej.
Genesis zaprezentował dziś zdjęcia pierwszego pojazdu elektrycznego marki, co oznacza pierwszy krok marki w kierunku elektryfikacji.
Rimac Nevera podbił wszystko. Aby więc zakończyć rok odrobiną zabawy, zespół postanowił zacząć bić rekordy, cofając się.